Chloe 8min ...MITÄ V*TTUA?!?!?

Tietäjä84

EI HELVETTI MITÄ "TYPERYYTTÄ" ....sarjanhan pitäisi kuvata "lähes" minuutilleen kaikkea ....vessakäyntejä ja syömisiä IKINÄ näytetty ja nyt joku Chloe tulee 8min CTU:hun ja VIELÄ MEIKATTUNA ...kohta loppuu PASKA ennenku JOTAIN?!?!? ...SIIS 8min tuli meikattuna ...VOI V*TTU!!!!

39

3073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jack

      ihmeen nopeasti kyllä tuli sinne..

      • Tietäjä84

        Mitä niitten käsikirjottajienki päässä oikein liikku ...välittää vaan nopeasta rahasta ...SURKEAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaa!!!


      • enya

        Michelle lienee toinen supernainen. Tony kerkisi olla varmana about 5 minsaa (no ehkä muutaman minuutin pidempään) CTUn pomo, kun jo Michelle kerkisi saada virallisen työnmuutosmääräyksen, pakata salkkunsa ja tulla sinne toisesta työpaikasta. Kuka tahansa, joka on ajanut L.A.n ruuhkaliikenteessä autolla, tietää, että tämä on mahdotonta.


      • Tietäjä84
        enya kirjoitti:

        Michelle lienee toinen supernainen. Tony kerkisi olla varmana about 5 minsaa (no ehkä muutaman minuutin pidempään) CTUn pomo, kun jo Michelle kerkisi saada virallisen työnmuutosmääräyksen, pakata salkkunsa ja tulla sinne toisesta työpaikasta. Kuka tahansa, joka on ajanut L.A.n ruuhkaliikenteessä autolla, tietää, että tämä on mahdotonta.

        NYt kaikki listaamaan niitä ...saatte mut lopettaa sarjan ja tänne floodamisen (mikä on kyllä hauskaa)!!!


    • The Real Jamo

      ...Chloe vaikka asuu vuokralla CTU:n kellarissa.

      • Tietäjä84

        Joka ei sekään riittäisi ...mitä nyt naisia tiedän niin meikkaus vie semmoset pari tuntia ...nopeintaan puol tuntia ...SURKEAAAAAaaaaaaa!!! Ja vois lopettaa koko TYPERYYS 24 PASKAN ...TOD!!!


      • kisuliini
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Joka ei sekään riittäisi ...mitä nyt naisia tiedän niin meikkaus vie semmoset pari tuntia ...nopeintaan puol tuntia ...SURKEAAAAAaaaaaaa!!! Ja vois lopettaa koko TYPERYYS 24 PASKAN ...TOD!!!

        ei chloen tarvinnut meikata, kun sillä se itseruskettava jo vaikutti ja huulikiillon vetäsee juostessa.


      • Tietäjä84
        kisuliini kirjoitti:

        ei chloen tarvinnut meikata, kun sillä se itseruskettava jo vaikutti ja huulikiillon vetäsee juostessa.

        Ei tässä nyt pelkästä mekkauksesta ollu kyse ...kyllä sillä matkaaki oli ...vaikka asuis CTU:n sisällä niin ei ois 8min kävelly sitä matkaa ....SIIS IHAN JÄRKYTTÄVÄ PASKA TYPERÄ SARJA!!!


      • telkkarissa
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Ei tässä nyt pelkästä mekkauksesta ollu kyse ...kyllä sillä matkaaki oli ...vaikka asuis CTU:n sisällä niin ei ois 8min kävelly sitä matkaa ....SIIS IHAN JÄRKYTTÄVÄ PASKA TYPERÄ SARJA!!!

        on se semmonen namiska, mistä sen saa kiinni, ettei tarvitse katsella ohjelmia jotka noin kauhiasti nostavat verenpainetta. Suosittelen.


      • Tietäjä84
        telkkarissa kirjoitti:

        on se semmonen namiska, mistä sen saa kiinni, ettei tarvitse katsella ohjelmia jotka noin kauhiasti nostavat verenpainetta. Suosittelen.

        ...ja se HARMITTAA ....ne TYPEERYDET on nimitääin niin äRSYTTÄBIÄ että...


      • dmt.
        Tietäjä84 kirjoitti:

        ...ja se HARMITTAA ....ne TYPEERYDET on nimitääin niin äRSYTTÄBIÄ että...

        Tietäjä 84. Oletko todella syntynyt 84, mikäli olet en voi muuta kuin todeta että olet varsinaisen hyvin henkisesti kehittynyt tuohon ikään asti :).

        Näinhän se asia on, että kaikki kritiikki mitä pitää antaa pitää kertoa 100 kertaa ja vielä mahdollisimman selvästi. 8D Mitä epärealistista siinä on, että se Chole ilmestyy sinne meikattuna 10 min. sarjastahan ei löydy isompia ja häiritsevämpiä epäkohtia ollenkaan.


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        Tietäjä 84. Oletko todella syntynyt 84, mikäli olet en voi muuta kuin todeta että olet varsinaisen hyvin henkisesti kehittynyt tuohon ikään asti :).

        Näinhän se asia on, että kaikki kritiikki mitä pitää antaa pitää kertoa 100 kertaa ja vielä mahdollisimman selvästi. 8D Mitä epärealistista siinä on, että se Chole ilmestyy sinne meikattuna 10 min. sarjastahan ei löydy isompia ja häiritsevämpiä epäkohtia ollenkaan.

        BUAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAaa ...vuoden vitsi ...lueppas aikasempia viestejäni ...TYPERYYKSIÄ on ihan VITUSTI ...että NIIN!!! Joo ja oon syntyny 84 ...kohta 22V synttärit =D !!! Ja mitä epärealistista ...NO SITÄ ETTÄ se on EPÄREAALISTISA ...kuka HELVETTI 8min ehtii työpaikalleen?!?!?


      • MMWX
        Tietäjä84 kirjoitti:

        BUAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAaa ...vuoden vitsi ...lueppas aikasempia viestejäni ...TYPERYYKSIÄ on ihan VITUSTI ...että NIIN!!! Joo ja oon syntyny 84 ...kohta 22V synttärit =D !!! Ja mitä epärealistista ...NO SITÄ ETTÄ se on EPÄREAALISTISA ...kuka HELVETTI 8min ehtii työpaikalleen?!?!?

        Hihii, Epätietäjä97 ois parempi,:p


      • Tietäjä84
        MMWX kirjoitti:

        Hihii, Epätietäjä97 ois parempi,:p

        NIIH ...sano joku joka ehtis 8min työpaikalleen (niin yleisesti ottaen)?!?!?


      • dmt.
        Tietäjä84 kirjoitti:

        BUAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAaa ...vuoden vitsi ...lueppas aikasempia viestejäni ...TYPERYYKSIÄ on ihan VITUSTI ...että NIIN!!! Joo ja oon syntyny 84 ...kohta 22V synttärit =D !!! Ja mitä epärealistista ...NO SITÄ ETTÄ se on EPÄREAALISTISA ...kuka HELVETTI 8min ehtii työpaikalleen?!?!?

        Oletkos "tietäjä" kuullut sellaisesta jännästä jutusta.. Voin vihjata, että se alkaa S- kirjaimella ja loppuu I- kirjaimeen.


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        Oletkos "tietäjä" kuullut sellaisesta jännästä jutusta.. Voin vihjata, että se alkaa S- kirjaimella ja loppuu I- kirjaimeen.

        Joku aivan "TYPERÄ" sana kuitenkin ...kerro ite ...ei jaksa miettii...


      • dmt.
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Joku aivan "TYPERÄ" sana kuitenkin ...kerro ite ...ei jaksa miettii...

        Kiitos pitkästä aikaa kunnon nauruista, palautit uskoni Suomalaisiin miehiin, eritoten heidän älylliseen tasoonsa.

        Ps. Se sana on sarkasmi, käsitteenä sinulle ihan outo?


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        Kiitos pitkästä aikaa kunnon nauruista, palautit uskoni Suomalaisiin miehiin, eritoten heidän älylliseen tasoonsa.

        Ps. Se sana on sarkasmi, käsitteenä sinulle ihan outo?

        No tommosia PASKA tiede sanoja ...HÖLMÖY pitäköön ne itsellään ...mulle ei tartte sanoo/kertoo niistä!!!


      • dmt.
        Tietäjä84 kirjoitti:

        No tommosia PASKA tiede sanoja ...HÖLMÖY pitäköön ne itsellään ...mulle ei tartte sanoo/kertoo niistä!!!

        EIHÄN MEIDÄN TARVITSE MITÄÄN KAUHEITA TIEDESANOJA KUTEN SARKASMI TIETÄÄ! PRKL ELÄKÖÖN ANARKIA, VIIDAKON LAKI JA SUOMALAINEN SISU VIE LÄPI VAIKKA HARMAAN KIVEN!

        MINÄHÄN OLEN OIKEASSA SAATANA JA MINULLA ON OIKEUS PUHUA TÄYTTÄ PASKAA MISSÄ HALUAN, JA MITEN PALJON HALUAN!

        Ps. Tämä ei voi tietenkään olla sarkasmia ;)


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        EIHÄN MEIDÄN TARVITSE MITÄÄN KAUHEITA TIEDESANOJA KUTEN SARKASMI TIETÄÄ! PRKL ELÄKÖÖN ANARKIA, VIIDAKON LAKI JA SUOMALAINEN SISU VIE LÄPI VAIKKA HARMAAN KIVEN!

        MINÄHÄN OLEN OIKEASSA SAATANA JA MINULLA ON OIKEUS PUHUA TÄYTTÄ PASKAA MISSÄ HALUAN, JA MITEN PALJON HALUAN!

        Ps. Tämä ei voi tietenkään olla sarkasmia ;)

        Tiede sanat kieltoon ...TOD!!! Ja mä MITÄÄN paskaa puhu ...ASIAAPAS!!!


      • dmt.
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Tiede sanat kieltoon ...TOD!!! Ja mä MITÄÄN paskaa puhu ...ASIAAPAS!!!

        Tota noin pienenä vihjeenä, ne on sivistyssanoja.


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        Tota noin pienenä vihjeenä, ne on sivistyssanoja.

        Tiede/sivistys/(SE TÄRKEIN) turha ...perus sanat kunniaan!!!


      • dmt.
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Tiede/sivistys/(SE TÄRKEIN) turha ...perus sanat kunniaan!!!

        Olet-kos kuul-lut yhdys-sanoista?

        Ps. Pe rus / Y Le is -sanat luetaan näihin ;)


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        Olet-kos kuul-lut yhdys-sanoista?

        Ps. Pe rus / Y Le is -sanat luetaan näihin ;)

        Keskittyisit 24 typeryyksiin kirjotus typeyyksien sijaan...


      • dmt.
        dmt. kirjoitti:

        Oletkos "tietäjä" kuullut sellaisesta jännästä jutusta.. Voin vihjata, että se alkaa S- kirjaimella ja loppuu I- kirjaimeen.

        Olet löytänyt elämän tarkoituksen! 24 "tyhmyyksien etsintä" Minusta on paljon mukavampaa vain vittuilla (varsinkin näin lauantai päivänä).


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        Olet löytänyt elämän tarkoituksen! 24 "tyhmyyksien etsintä" Minusta on paljon mukavampaa vain vittuilla (varsinkin näin lauantai päivänä).

        SE on kivempaa ...tai onhan tääki kivaa ...paitsi piti kyllä tehä vähän kaikenlaista tässä :( ...


      • Benb
        Tietäjä84 kirjoitti:

        NIIH ...sano joku joka ehtis 8min työpaikalleen (niin yleisesti ottaen)?!?!?

        Jos olisin jostain syystä kotona ja pomoni soittaisi minulle keskellä päivää ja sanoisi että asia on erittäin kiireellinen, olisin hänen työhuoneessaan noin kuusi minuuttia myöhemmin. Ei se vaatisi kuin ripeän kävelyn (ei siis edes juoksemista).


      • Tietäjä84
        Benb kirjoitti:

        Jos olisin jostain syystä kotona ja pomoni soittaisi minulle keskellä päivää ja sanoisi että asia on erittäin kiireellinen, olisin hänen työhuoneessaan noin kuusi minuuttia myöhemmin. Ei se vaatisi kuin ripeän kävelyn (ei siis edes juoksemista).

        Eikä TOD mistään työholistista joka nukkuu vaattet päällä ...MEE HOITOON :D (toi saatto olla vähän liikaa ...NÄÄÄH ...totuus se oli =D )!!!


      • Tietäjä84
        kisuliini kirjoitti:

        ei chloen tarvinnut meikata, kun sillä se itseruskettava jo vaikutti ja huulikiillon vetäsee juostessa.

        "Ps. Kerro asia, missä olit oikeassa ja missä myönsin sinun olevan oikeassa. Toistaiseksi olet osittanut pelkästään ääliömäistä floodausta, ilman järjen hiventäkään. Laita se asia missä olit mielestäsi oikeassa, vaikkapa tuonne tekemääsi topiciin (ei tänne).

        En aijo tukkia tätä, suht asiallista topicia tällä paskalla, joten ole hyvä äläkä sinäkään pilaa tätä. Toisin sanottuna, suksi vittuun tai opi tavoille."

        Olin oikeassa siinä että väkivaltaa niille jotka haluaa ja kieltää ei saa ...ja sekös sua harmittaa ja alat riuhumaan ....joten suksi sä *ilkeä sana* JA OPI TAVOILLE joita et osaa ...JOOH!!!


      • dmt.
        Tietäjä84 kirjoitti:

        "Ps. Kerro asia, missä olit oikeassa ja missä myönsin sinun olevan oikeassa. Toistaiseksi olet osittanut pelkästään ääliömäistä floodausta, ilman järjen hiventäkään. Laita se asia missä olit mielestäsi oikeassa, vaikkapa tuonne tekemääsi topiciin (ei tänne).

        En aijo tukkia tätä, suht asiallista topicia tällä paskalla, joten ole hyvä äläkä sinäkään pilaa tätä. Toisin sanottuna, suksi vittuun tai opi tavoille."

        Olin oikeassa siinä että väkivaltaa niille jotka haluaa ja kieltää ei saa ...ja sekös sua harmittaa ja alat riuhumaan ....joten suksi sä *ilkeä sana* JA OPI TAVOILLE joita et osaa ...JOOH!!!

        Voi eih..

        Katsos tässä puhuttiin pitkälti sen vaikutuksesta lapsiin.. Joko tajusit pointin, vai vieläkö joudun selittämään?


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        Voi eih..

        Katsos tässä puhuttiin pitkälti sen vaikutuksesta lapsiin.. Joko tajusit pointin, vai vieläkö joudun selittämään?

        Väkivallan näkeminen vaan rauhottaa niitä ...väkivalta esiin!!!


      • dmt.
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Väkivallan näkeminen vaan rauhottaa niitä ...väkivalta esiin!!!

        Eli kaikki tehdyt tutkimukset kalpenevat sinun sanasi rinnalla..

        Ps. Perustelematon väite on täyttä paskaa.


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        Eli kaikki tehdyt tutkimukset kalpenevat sinun sanasi rinnalla..

        Ps. Perustelematon väite on täyttä paskaa.

        ...TYPERÄT tutkimukset ...NO TOD tiedän ...väkivalta kasvattaa lapsista normaaleita ...väkivallattomista tulee pervo/tappajia ku ei oo nähny joten haluu kokea ...ETTÄ SILLEIN!!!


      • dmt.
        Tietäjä84 kirjoitti:

        ...TYPERÄT tutkimukset ...NO TOD tiedän ...väkivalta kasvattaa lapsista normaaleita ...väkivallattomista tulee pervo/tappajia ku ei oo nähny joten haluu kokea ...ETTÄ SILLEIN!!!

        Melko turhalta tuntuu "keskustella" henkilön kanssa, joka on jäänyt 13 vuotiaan tasolle..

        Ilmeisesti sinulle ei ole aavistustakaan asiasta, ja tuskin olet sitä edes ajatellutkaan.

        No tuolle
        ."väkivallattomista tulee pervo/tappajia ku ei oo nähny joten haluu kokea"

        Tuolle repesin :) on se hauskaa, että viljelet tahatonta komiikkaa.


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        Melko turhalta tuntuu "keskustella" henkilön kanssa, joka on jäänyt 13 vuotiaan tasolle..

        Ilmeisesti sinulle ei ole aavistustakaan asiasta, ja tuskin olet sitä edes ajatellutkaan.

        No tuolle
        ."väkivallattomista tulee pervo/tappajia ku ei oo nähny joten haluu kokea"

        Tuolle repesin :) on se hauskaa, että viljelet tahatonta komiikkaa.

        ...MITÄÄN tahatonta komiikkaa ...ASIAAPAS ..kyllä mä tiedän ...USKO POIS!!!


      • dmt.
        Tietäjä84 kirjoitti:

        ...MITÄÄN tahatonta komiikkaa ...ASIAAPAS ..kyllä mä tiedän ...USKO POIS!!!

        Siis perustele väitteesi.


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        Siis perustele väitteesi.

        Ja vähän vaikee ...mulla vaan on semmonen taito että tiiän "tommoset" jutut :D !!!


    • BTK

      Katoitko eilen salkkarit, siinä Jennin rinasyöpä leikattiin kuudessa minuutissa?!?!?

      • Tietäjä84

        Olis se palsta niin paljon mun "typeryys" kirjotuksia ...HMMMMMMMMMMMMMM ...pitäiskö sen takii ruveta kattoo =D !!! Joo mutta viestiisi ...6min ...BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA ...EI HELVETTI!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7871
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      84
      3941
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1333
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1095
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1052
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1017
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      125
      848
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      728
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      725
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      40
      689
    Aihe