Kuulin kerran radio citystä yhen kappaleen, mutta kun radio oli sen verran hiljaa, niin en saanut selvää sen esittäjästä ja biisin nimestä. Sen verran kuulin, että biisin nimessä taisi olla sana "everyone", niin jos tiedätte sen biisin, niin kertokaa sen esittäjä, ja biisin nimi.
Itse asiassa se on soinut useammankin kerran radio cityssä. Aikasta hyvä kipale. Että jos tiedätte jonkun tollasen biisin niin kertokaa, jookosta.
Kiitos etukäteen.
Mikö tää biisi on!!!!!!!!
Kertokaa, pliis
2
772
Vastaukset
-Crashdiet- *Riot in everyone*
Soi ainakin cityllä vähän väliä...- kertokaa, pliis
juu, toi se on, mutta mistä sen saisi ladattua. (ilmaiseksi)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak1014407Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka533254- 383035
- 342068
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas5071748- 631674
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode501498- 411410
- 681324
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171296