..kuulin jälleen että eräs tyyppi iski menomestasta kauniin plondin ja alushousuista löytyikin niljakas nahkiainen.. itse oon huomannu että naiset juovat kuin miehet, kiroilevat perkuleesti ja ovat törkeitä, kantabaarien oluet ovat muuttuneet hiivaisen makuiseksi.. lintuinfluessa leviää.. sun muut taudit, työpaikkakiusaaminen?,,mikä se sellanen ees o??, korkeat vuokrat, kolmannen maailman sodan uhka, itämeressä ei voi kesässin uida ellei haluu kärsiä oksennuksesta ja ihottumasta.. s..tanan sinilevä.. työpaikat pakenee ulkomaille, naiset pakenee mun luota, viina on niin halpaa että voisi juoda itsensä hengiltä.. kohta missään ei saa enää polttaa.. tässä hajoo kohta lopukin järjestäni..
elämme kummallisia aikoja
16
613
Vastaukset
Ootappa sellaset kuuskyt vuotta niin et muista ongelmia enää ollenkaan ja sit voit paasata nuorelle väelle vanhoista hyvistä ajoista. Niin ne aiemmatkin polvet on tehneet.
..koska ei voi paljoo tehdä mitään kiwaa.. hyvä että sen kuuskyt vuotta ehtis vielä elää.. tätä menoo heikolta näyttää..
mutta jos elän niin kyllä taatusti paasaankin niistä vanhoista hyvistä ajoista..pervokki kirjoitti:
..koska ei voi paljoo tehdä mitään kiwaa.. hyvä että sen kuuskyt vuotta ehtis vielä elää.. tätä menoo heikolta näyttää..
mutta jos elän niin kyllä taatusti paasaankin niistä vanhoista hyvistä ajoista..Ei voi tehdä kivaa? Onkos tää kompuutteri tappanut sun mielikuvitukses?
tuputuu kirjoitti:
Ei voi tehdä kivaa? Onkos tää kompuutteri tappanut sun mielikuvitukses?
..olla että on tappanu mielikuvituksen.. hommat jääneet tekemättä tänään tämän kompuutterin takii myöskin.. inspiraationtappokone..älyntyhjentäjä..
pervokki kirjoitti:
..olla että on tappanu mielikuvituksen.. hommat jääneet tekemättä tänään tämän kompuutterin takii myöskin.. inspiraationtappokone..älyntyhjentäjä..
Nyt sitä äkkii pöksyt jalkaan ja kylille niin eiköhän sieltä löydy virikettä nuorelle miehelle. Minäkin menisin jollei se pomonpöljäke olis pyytänyt mua yöks töihin. No huomenna sitten meen senkin edestä.
tuputuu kirjoitti:
Nyt sitä äkkii pöksyt jalkaan ja kylille niin eiköhän sieltä löydy virikettä nuorelle miehelle. Minäkin menisin jollei se pomonpöljäke olis pyytänyt mua yöks töihin. No huomenna sitten meen senkin edestä.
..katsoo ettei muutu vihannekseksi.. mut nyt simpsoneita kattoo..
pervokki kirjoitti:
..katsoo ettei muutu vihannekseksi.. mut nyt simpsoneita kattoo..
Muutut Homeriksi vaikka joudut itse kantamaan kaljasi. Mee nyt kuiteskin sinne kylille!!!
tuputuu kirjoitti:
Muutut Homeriksi vaikka joudut itse kantamaan kaljasi. Mee nyt kuiteskin sinne kylille!!!
..taida kuitenkaan.. oon niin paljon velkaa että mun pitäs säästää joka euro mitä saan..
- yrjöwokki??
!!!
- Yrjöwokki
Mitäs siamilaisia kaksosia me nyt oltaisiin? Häh? En tiedä kuka Pervokki on, missä asustaa ja mitä teköö. Eilen joku ei voinu sietää mua ja nyt kysellään perään; merkillistä :S
- NoitaNainen
..ne on suoraan raamatusta...lukekaa vaikka...
* ilmasta päin siipien päällä lähestyva uhka karsii väestöä koko maapallolla* se tuo lintuinfluenssa.Mikään ei tule koskaan palaamaan ennalleen enää. Ei mikään. EU jo pilasi enimmän osan elämästä. Kohta suomessa ei asu enää suomalaisia kuin kourallinen..rajat on auki joka suuntaan vaikka EU:n nimenomaan pitäisi pitää tarkkaa kontrollia mitä maahan päästetään. Ja shit se tutkii vaan kurkkujen pituuksia ja kuljetusajoneuvojen leveyksiä.
Vastustan muutoksia..haluan turvallisen suomen takaisin. Ja markan!- NoitaNainen
pervokki kirjoitti:
..ajat eivät oo mua varten.. jos vain olisin elänyt toiseen aikaan..
haluan kuuskytluvulle..syntymääni...
- Yrjöwokki
Kyllä elämä potkii! Mutta hei, potki takasin, potkitaan yhdessä.
Toi nainen=mies olisi kyllä aikasmoinen kauhuskenaario. Ei helvata....voi mua.. ei oo helppoo potkii takasin.. turha potkia tutkainta vastaan.. vai mites se..meni??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664127Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D823731- 423225
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192568Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222437Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522236- 482065
- 471798
- 361740
- 301576