paras pokemon peli?

someone

niin mikä on teidän mielestä paras pokemon peli? :) ja mikä vaikein? mulla on vaan gold, crystall ja yellow..

13

995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anime-Man

      on paras. Pitääkö sitä edes kysyä?

      Vaikein on....Hmmmm....En nyt keksi mitään. Olkoon vaikka Pokémon XD, Gale of Darkness.

      HUOM! XD on vain arvaus. En nimittäin omista kyseistä peliä.

    • Kimmo333

      No paras on varmaan crystal siinä on legendaarinen meininki varsinkin kun menin pelin läpi paljon myöheemmin mitä se ilmestyi (ja pelasin sitä silloin ensi kertaa , legendaarinen). Kun taas joku emerald (ei, ei ja vielä kerran ei!). LeafGreen on myös tosi hyvä!

      • UusiNeo

        En tiedä,mikä on vaikein


      • Miror_B
        UusiNeo kirjoitti:

        En tiedä,mikä on vaikein

        On pokemon colosseum ja pokemon xd gales of darkness koska niissä esiintyy mä XDDDXXDXXD fohohooohhoooo


    • shiny-arcanine

      OTSIKKO KERTOO KAIKEN

    • hitodama

      ...Silver! On aito Pokemon meininki, kuten ekoissa peleissä, mutta paljon paranneltu monilta osin. Sapphiren pulmat olivat jotenkin minun aivotoimintani kanssa ristissä, samoin LeafGreenin uusien saarien jutut. Vaiken on (minulle) täten tietysti Sapphire, enkä ole edes hankkinut Emeraldia..

      • Articuno

        Vaikein pokemon peleistä on ehdottomasti Grystal,
        Meni ekalle kerralla 200 h vetää se kokonaan läpi, kun jumituin siihen kohtaan että piti saada se juna juttu, se sähkökatkos homma jne,...
        Paras peli on varmaankin edelleen Grystal koska se on pisin ja tarjoaa eniten pelattavaa, ellei
        se olisi niin pitkä sanoisin että Ruby/Emerald/Firered oisi paras...
        Ruby=Liian helppo [Ainoa vaikea: Regit]
        FireRed=Aika helppo kun tuli ensimmäisiä pokemon pelejä tahkottua niin paljon. Emerald= ?


    • minä täällä

      vaikein on selvästi crystal!!mulla meni hirvittävän pitkään sen ho-ohin hommaaminen kun piti ensin saaha raikou entei ja suicune. paras ois ehket firered jos joku ensin kertoisi sen miten päästä siellä 6saarella kun menee alaspäin tulee vastaan semmonen luola jonne yks tiedemies ei päästä mua. mut kun joku kertos miten sinne pääsee nii voin kertoo vähän tätä juttuu eteenpäin koska kun sinne on päässy ja tehny pari juttu nii voi mennä sinne cerulean cityssä olevaan luolaan ja sieltä voi pyydystää mewtwon

    • Böö...

      Silver on ihan paras! Se ei oo niin helppo ku Blue ja siinä pitää kuustoista salia (eli se on pitenpi ku Blue tai Ruby...) Enkä vieläkää osaa sitä kunnolla ja se on hauskaa omalla tavallaan. Vaikein kuitenki on Leafgreen, koska siinä on niin vaikee liiga ja mä oon huono kouluttaa.

      • Paras peli on Cristal ja Yellow. Hyviä pelejä ovat, myös
        Red, Blue, Ruby ja FireRed


    • mewthree

      fire redissä saa parhaat poksut kuten....
      kaikki parhaat ja punainen värikin on hauska

      • mewthree

        vaikeimmat on tietysti F-red ja L-green
        niiden liiga on toisella kerra niin älyttömän vaikea. pahin kai se 75lv. blastoise...


    • huppupaa

      no kai emerald..mut kun en tiia mista saa regicen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe