Miksi kortsun käyttö on joillekin miehille niin mahdotonta, että heti lakkaa seisomasta ku se otetaan esiin. Musta aika itsekästä olettaa, että nainen antaa ilman, kun on raskaaksi tulemisen riski ja muuta...onko miehet tosiaan sellaisia aivottomia idiootteja, jotka ei ajattele ollenkaan seurauksia kunhan vaan ruiskauttaa ja loput on naisen vastuulla . Törkeetä ja sikamaista !Mä rupeen lesboksi tai selibaattiin.
Kortsun käyttö
14
1957
Vastaukset
- Minkki
että kyllä jotkut on. Itsekkäitä, aivottomia ja idiootteja. Ei onneks kaikki. Olen 100% sitä mieltä, et jos jollain miehel on jotain ongelmaa saada erektio pysymään kortsun kanssa, niin sitten on vain HARJOITELTAVA. Harjoiteltava sitä vaikka yksin niin kauan, kunnes seksi kortsun kanssa onnistuu. Ikinä en antais uudelle kumppanille ilman kumia.
- käyttäjä
Et tietenkään suostu ilman kortsua, vaikka selitys olisi mikä ja yhdyntäkään ei onnistuisi.
Kortsu vaatii kait jonkinlaista totuttelua, johon kaikki miehet eivät suostu. Kortsu voi parhaimmillaan nostaa tunnelmaa, jonka olen ihan omakohtaisesti kokenut. Ihan vakisuhteessakin käytetään ehkäisynä kondomia, koska kaikille muut ehkäisyt eivät käy. Pillerit vie seksihalut, joten vaihtoehtoina on monella kondomi tai seksittömyys.
Näistä vaihtoehdoista mies valitsee kondomin ja suostuu opettelemaan sen käyttöä.- ilmaisit.
Olet oikeassa. On todella itsekästä miehen puolelta ajatella että ehkäisy olisi vain naisen vastuulla. Ja, toisaalta, siinäpähän on heillä itselläänkin mahdollisuus saada jokin tauti, ei siis vaan saattaa raskaaksi naista ainoastaan.
- Pekka-setä
niin moni nainen harrastaa suojaamatonta seksiä epämääräisten miesten, jopa afrikkalaisten tai arabien kanssa, että suomalaisen miehen on syytä suojata itseään naisten kantamilta taudeilta. Kumi on hyvä suoja.
- käytän . . .
nykynaiset on niin tautisia, että pakko käyttää kordaria,omaksi suojaksi. Mutta sitten jos on ollut huono pano, voi saada mukavat muistot, kun pikkusen lirauttaa kordarin sisältöä naisen karvoille. Naiset on tosi ihania, kun ne yrittää pyyhkiä lastin jämiä karvoistaan, siinä polvi ja nilkka taipuu...ballerinat....heh hehh heeeee
- jen
ei kaikki miehet ole sellaisia,jotka ajattelee ehkäisyn kuuluvan naisille.Ainakin omalle kohdalle on osunut vain erittäin huolehtivaisia miehiä..
- easy ac
jen kirjoitti:
ei kaikki miehet ole sellaisia,jotka ajattelee ehkäisyn kuuluvan naisille.Ainakin omalle kohdalle on osunut vain erittäin huolehtivaisia miehiä..
Yleensä ajatellaan esim tällä keskustelu sivulla että se kondomi vie muka tunnon niin kaikkihan sen sitte yleistää vaikka totuus on ihan toinen.
- loppua
easy ac kirjoitti:
Yleensä ajatellaan esim tällä keskustelu sivulla että se kondomi vie muka tunnon niin kaikkihan sen sitte yleistää vaikka totuus on ihan toinen.
Mitä itse olen kuullut niin kondomi auttaa kestämään pitempään yhdynnässä, miestä...!
- easy ac
loppua kirjoitti:
Mitä itse olen kuullut niin kondomi auttaa kestämään pitempään yhdynnässä, miestä...!
Ihan tottakin
- välissä
Kyllä ongelma on korvien välissä jos seisokki katoaa jo kun kumin näkee. Asenne "kumi vie tunnon" ei ainakaan auta ketään. Minun mieheni piti suostutella kumeista pois.. Että näitäkin löytyy. Pelkäsi että jos vaikka jännittää niin paljon ettei onnistu kun ei ole koskaan ennen kokeillut ilman kumia. Olihan se aika tunnepitoinen kerta ekan kerran ilman kumia.
- Joosef Armoton
Voisitko sitten myös opettaa tällä palstalla muillekin teitämättömille sen lesbokumin käytön. Millaisen elmukelmun läpi aiot pillua nuolla vai miten se oikeaoppisesti tehdään turvallisella tavalla? Entäpä jos sieltä sitten kuitenkin lentää se naisen ejakulaatio silmääsi?
- kumin kanssa
Olen itse seurustellut jo yli kaksi vuotta, ja käytetään vieläkin kortsua ehkäisynä, se ei ole meille ongelma, se auttaa miestä kestämään pidempään, ja sillä on muutenki aika iso, joten en huomaa paljoa eroa onko kumia vai ei.
Mä odotan siihen päivään, kun miehille keksitään jokin ehkäisykeino..
On kyllä sellaisiakin miehiä,jotka ei kortsuista tykkää, mutta pitää vain sanoa että se on joko tai..Mä en ainakaan rupea kärsimään sen takia,että joku sais laittaa ilman kumia.- Anonyymi00013
itse olen ollu kolmen naisen kanssa jotka ei kortsua vaatinu,yksi oli nuorempikin mutta oli kierukka.
Koskaan ei lapsia tullu vaikka sisälle laskin,oli se kerran lähell änuoren kanssa kun ei enää kierukkaa ollu,se ois tahtonu että sisälle lasken mutta empä niin tehny! - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
itse olen ollu kolmen naisen kanssa jotka ei kortsua vaatinu,yksi oli nuorempikin mutta oli kierukka.
Koskaan ei lapsia tullu vaikka sisälle laskin,oli se kerran lähell änuoren kanssa kun ei enää kierukkaa ollu,se ois tahtonu että sisälle lasken mutta empä niin tehny!voi luoja. Kierukka yms ei ehkäise sukupuolitaudeilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen715525Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2564817Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk393148Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172552994Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1022621Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3342027Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään51962Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik611730Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21536