Meillä ei suju ollenkaan. Vaimo on lopettanut yksipuolisesti seksipuuhat kokonaan. Ei ole kiva koko ajan olla puutteessa. Ei auta kynttilä-illalliset, ei tulpaanikimput. Älä viitsi, mä haluun nukkua-siinä vaimon hellyyden tunnustus.
Jos rupeat vonkaamaan, alkaa muutaman viikon mykkäkoulu.
Onko teillä samoja ongelmia? Puolisot siis vaihtoon, vaiko mikä ratkaisuksi.
Onko kellään päijät-hämeen alueella olevalla lukijalla kokemusta prostituutiopalveluista? Mistä niitä löytää?. Olen todella kypsä tähän tilanteeseen ja valmis maksulliseen seksiin.
Miten teillä seksi sujuu?
21
2002
Vastaukset
- Nyrkkipyykki
Nyt sitte kun meet vieraisiin tuossa tilanteessa ja alat vongata "sitä" niin akat sanoo et siulla on se viienkympin villitys :-)
- nainen - päijät-hämeestä
..tuollaisia naisia/vaimoja. Eikö ne tajua, että tuollaisella käytöksellä he ajavat miehensä väistämättä vieraisiin. Voisit esim. vaihtaa vaimosi minuun - tuoda ne kukkapuskat minulle, tuskin kääntäisin selkääni.
Aika tekee tietty pitkässä suhteessa tehtävänsä, mutta kuitenkin...
Älä anna ajan valua hukkaan...meitä halukkaitakin vapaita Naisia riittää - jopa Päijät-Hämeessä - eikä olla edes maksullisia...tulppaanikimppukin riittäs:)
Kaikkea hyvää Sinulle!- vaimolla
onkin oiken hyvä syy olla antamatta sittenkään? Mieshän on voinut käydä vaikka vieraissa ja sairastaa tällähetkellä aids:ssää. Menetkö sinäkin noin helppoon? Auh! Anna mun kaikki kestää. Ai niin, mut eihän mun tarvitse, minä vaihdan sivua.
- noudata ohjeita
Alat kehua naapurin rouvaa kuinka fiksu ja simssakka eukko . älä sitä jonka vaimosi tuntee hyvin mutta jotain siitä läheltä jonka hän tietää . Kehut kuinka herkulliset pullat sillä oli kun kävit kahvilla . Sitten tärkein et ole näkevinäsikään vaimoasi pariin kolmeen viikkoon . Kohta eukko on tyrkyttämässä tavaraansa . jos ei tepsi onhan nuita akkoja heitä entinen pellolle .
- alkukin
kuulosti ihan isoisänaikaiselta. Loppu tekstisi/lauseesi kuullosti taas siltä että tulee mieleen miksi naimisiin ees mennäkkä, ku kuitenkin heitetään pellolle?
Suosittelen naisille: ota mies, käytä mies, käytetty mies = pellolle ja renki tilalle. # - huoh...
alkukin kirjoitti:
kuulosti ihan isoisänaikaiselta. Loppu tekstisi/lauseesi kuullosti taas siltä että tulee mieleen miksi naimisiin ees mennäkkä, ku kuitenkin heitetään pellolle?
Suosittelen naisille: ota mies, käytä mies, käytetty mies = pellolle ja renki tilalle. #renki sitten nai sun siskoasi,äitiäsi(jos on elossa),lopuksi teroittaa vehkeensä tahkossa,nykäisten talon kissaakin ohimennessään.Se renki on oikein hyvä ratkaisu sinulle.
- HL,mance
alkukin kirjoitti:
Suosittelen naisille: ota mies, käytä mies, käytetty mies = pellolle ja renki tilalle. #pöydälle ja kysy asiaa suoraan vaimoltasi.Älä hyväksy mitään välttelyä,vaan sano,että tämä on sinulle senverran tärkeä asia,joka alkaa vaikuttamaan yhdessä oloon,ellei nyt selviä...Naiset,eivät näköjään tahdo ymmärtää sitä,että "pesää" on saatava,edes muutaman kerran kuussa,että mielenterveys säilyy.Voihan vaimollasi olla vaikka muita kierroksessa,tai jokin vaiva,josta ei kehtaa sinulle oikein puhua,joten selvitä ongelma.äläkä kiduta itseäsi turhanpäiten.Kahvia pöytään ja faktat esiin!
- ja minulla on
HL,mance kirjoitti:
pöydälle ja kysy asiaa suoraan vaimoltasi.Älä hyväksy mitään välttelyä,vaan sano,että tämä on sinulle senverran tärkeä asia,joka alkaa vaikuttamaan yhdessä oloon,ellei nyt selviä...Naiset,eivät näköjään tahdo ymmärtää sitä,että "pesää" on saatava,edes muutaman kerran kuussa,että mielenterveys säilyy.Voihan vaimollasi olla vaikka muita kierroksessa,tai jokin vaiva,josta ei kehtaa sinulle oikein puhua,joten selvitä ongelma.äläkä kiduta itseäsi turhanpäiten.Kahvia pöytään ja faktat esiin!
mies, eikä vaimoa. Vai emme me ymmärrä että "pesää" on saatava? Hehheh.
- ei näytä olevan
huoh... kirjoitti:
renki sitten nai sun siskoasi,äitiäsi(jos on elossa),lopuksi teroittaa vehkeensä tahkossa,nykäisten talon kissaakin ohimennessään.Se renki on oikein hyvä ratkaisu sinulle.
huumorintajusta porukkaa ollenkaan. Hah hah.
- ei niin
mikään..####
- Oikein hyvin
Pari 50/52v vastaa että hyvin pyyhkii.
- Vaari
..sano toistaiSEKSI!
Kun se päivä on vielä huomennakin.
Ja siitä tiedät sen, että on vasta tulossa,.. - meinaa?
Vaari kirjoitti:
..sano toistaiSEKSI!
Kun se päivä on vielä huomennakin.
Ja siitä tiedät sen, että on vasta tulossa,..Eihän tässä mitään selvännäkijöitä ollakkaan.
- Puutteessa
Onks olemassa jossain SEXIÄ.:))
- 52vee
Jokaisessa pitkässä liitossa on myötä ja vastoinkäymisiä. Niistä vaan on yritettävä selviytyä. Tässä vaiheessa, kun lapset ovat opiskelemassa muualla, olen ruvennut ajattelemaan myöskin itseäni. Myönnän, että olen riippuvainen toisista ihmisistä ja pelkään mahdollisen eron myötä yksinäisyyttä. 25 vuotta avioliitossa, työtä, asuntolainaa, lapsenhoitoa jne. voi latistaa koko ihmisen. Syntyy "pikku martyyreita" ja peli on menetetty.
Mistä itsestäni löytäisin sen voiman sanoutua irti tästä tilanteesta. Voisit kokeilla, jos hellyys, hemmottelu ja arvostus auttaisivat. Monilla tämän ikäluokan miehillä on ihan omat varmat käsityksensä siitä, miten seksiasiat hoidetaan ja miten nainen tyydytetään. Naisten seksuaalisuudesta monet heistä eivät todellisuudessa tiedä oikeastaan mitään. Kun naisen seksuaalisuus on vahvimmillaan, on helppo tyytyä vähempään. Jos seksuaalisuus lopettaa esittämästä omia vaatimuksiaan, tylsän, itsekkään miehen vuoksi vaivautuminen voi alkaa tuntua suorastaan vastenmieliseltä, jos tuntee itse jäävänsä ilman. Jos miehen tavoite on vain itsekäs tyydytys, silloin hänen onkin varmaan parempi tyytyä maksettuihin palveluihin. Jos haluaa enemmän, silloin on paras ryhtyä myös itse antamaan enemmän.
Kun vaimo kokee olevansa rakastettu, miehensä arvostama ja hänen hellyytensä kohde, kyllä siinä seksikin alkaa luistaa ihan itsestään. (Ellei enää luistaisi, apteekista löytyy lääkkeitä siihen ongelmaan.) ;)
Voisit aloittaa vaikka hellällä hartia- tai jalkahieronnalla. Useimpien naisten tärkein erogeeninen alue on korvien välissä - toisin kuin monet ikätoverisi kuvittelevat.;))
Kun vielä aina tilaisuuden tullen kerrot vaimollesi kuinka tärkeä ja rakas hän sinulle on, luulen sinun pääsevän tavoitteeseesi nopeammin kuin voisit uskoakaan.
Kun antaa itse, niin saa vielä enemmän, kun vaatii kaikki jäävät ilman.;)
Mieti, mitä haluat ja toimi sen mukaan.- 52vee
Kyllähän minä kokeilisin, jos saisin. Pussailu, halailu ja muut hellyyden osoitukset on meillä ollut jo pitkään kielletty. Vaimo ei päästä lähelleen. Miehistä puhutaan, että ne ei paljon puhu eikä pussaile. Meillä se pätee vaimoon.
Kuinka joku voi olla noin sulkeutunut, en käsitä. Hän on asiakaspalvelu ammatissa ja saanut paljon kehuja asiakkailtaan. Mutta tämä "asiakas" kotona ei saa mitään palvelua.
Minulla taas olisi paljon annettavaan sellaiselle naiselle, joka arvostaisi myös minua. Olen luonteeltani ollut aina "herkkä", mutta nyt on kovuus minussakin saamassa vallan. Pelkään vain todella yksinäisyyttä liikaa mahdollisen eron myötä. 52vee kirjoitti:
Kyllähän minä kokeilisin, jos saisin. Pussailu, halailu ja muut hellyyden osoitukset on meillä ollut jo pitkään kielletty. Vaimo ei päästä lähelleen. Miehistä puhutaan, että ne ei paljon puhu eikä pussaile. Meillä se pätee vaimoon.
Kuinka joku voi olla noin sulkeutunut, en käsitä. Hän on asiakaspalvelu ammatissa ja saanut paljon kehuja asiakkailtaan. Mutta tämä "asiakas" kotona ei saa mitään palvelua.
Minulla taas olisi paljon annettavaan sellaiselle naiselle, joka arvostaisi myös minua. Olen luonteeltani ollut aina "herkkä", mutta nyt on kovuus minussakin saamassa vallan. Pelkään vain todella yksinäisyyttä liikaa mahdollisen eron myötä.mutta tarkoitinkin tekstini oikeastaan yleisellä tasolla vihjeeksi miehille, jotka usein valittavat samasta asiasta. Joillekin heistä nainen on vain yleiskone, jonka pitäisi hoitaa "velvollisuutensa". Sinun tilanteestasi en tietenkään voi sanoa yhtään mitään, kunhan heitelin ilmaan omia asiaan liittyviä ajatuksiani.
Monet miehet keskittyvät omiin tarpeisiinsa ja hoitavat asian tavoitekeskeisin rutiinein keskittyen "painamaan oikeiksi tietämiään nappeja ja käsittelemään itselleen mieleisiä kohteita itsestään hyvälle tuntuvalla tavalla" kuuntelematta tai ottamatta huomioon vaimonsa toiveita sen paremmin. (Itse lopetin yhden pitkäaikaisen suhteen intiimin puolen juuri siitä syystä ja päätin tyytyä ystävyyteen. Olen mieluummin ilman kuin tyydyn pitemmällä aikavälillä vain antamaan. Joillekin tämän ikäluokan miehille hellyys ja toistensa fyysinen hemmottelu tuntuu olevan hämmästyttävän vieras asia. Joskus naureskelin, että poikaystävää pitäisi vaihtaa vähintään viiden vuoden välein, jotta hekin "jaksaisivat" innostua kumppaninsa hemmottelusta omaa tyydytystä pitemmälle.)
Vaikka sukupuolet ovat entistä tasa-arvoisempia, ainakin pitkällä aikavälillä sukupuolten erilaisuus on hyvä pitää mielessä. Miehet ovat enemmän suorituskeskeisiä ja hommat sujuvat rutiinilla, mutta useimmille naisille onnellinen molemmin puolin tyydyttävä yhteiselo vaatii kokonaisvaltaisempaa suhteen hoitamista. Kun suhde on kunnossa ja on hyvä olla yhdessä, seksikin alkaa taas sujua. Kun hellyys leimaa yhdessäoloa, haluaa tuottaa läheiselleen hyvää oloa, vaikkei itse olisikaan (aluksi) kovin innostunut.
Luuletko, että teidän kannattaisi hakea vaimosi kanssa ulkopuolista apua, ennenkuin päättäisit luovuttaa? Erityisesti jotkut naiset ovat alkaneet nauttia elämästä ihan uudella tavalla, kun ovat saaneet avatuksi lapsuudesta asti kantamiaan solmuja. Voisiko vaimosi olla väsynyt ja kokea lähestymisesi vaatimuksiksi? Voisiko vaimollasi olla ikään liittyviä omaan naisellisuuteen tai haluttavuuteen liittyviä epäilyjä?
Toivon, että saisitte vaimosi kanssa keskusteltua asioista ja ehkä löytäisitte uusia tapoja nauttia elämästä.
Älä luovuta, etsi oma tiesi hyvään elämään joko vaimosi kanssa yhdessä etsien - tai sitten omia teitäsi. Vielä vanhainkodissakin sinulla on se etu, että meitä naisia on enemmän kuin miehiä. Koskaan ei ole liian myöhäistä. ;))- Juniperus
En ymmärrä, miksi juuri miehen olisi oltava se tyydytysautomaatti. Miksei naisen tarvitsisi huolehtia omastaan ja miehen tyydytyksestä, vaan aina päinvastoin?
Jos nainen ei saa orgasmia, vika on muka miehen. Ei oman osaamattomuuden, rajoittuneisuuden, mielikuvituksettomuuden, ahdasmielisyyden tai seksuaalikielteisyyden. On feministimedian luoma harhaluulo, että naiset olisivat yhtään taitavampia tyydyttämään miestään kuin miehet naisiaan.
Miehellä ei orgasmin saaminen yleensä ole ongelma, mutta tyydytys on paljon muutakin kuin orgasmeja. Jos seksi menee naisen vaatimusten yksipuoliseksi täyttämiseksi, siitä lähtee maku.
Tekstisi voisi siis osoittaa yhtä hyvin naisille kuin miehille.
- käsiteltiin
täällä jo vähän aikaa sitten. Tee jotain äläkä vikise!
- käkriäinen
olen ollut 42 vuotta naimisissa saman naisen
kanssa. Suhteessa on ollut nousua ja laskua, enemmän
minusta johtuvista syistä. Nyt vaimon on eläköitymässä ja meillä menee sängyssä ja sängyn
ulkopuolella erittäin hyvin.Olen hieronut ja hellinyt vaimoani koko avioliittoni ajan ,sillä
hänellä oli huonot jalat silloin nuorena ja vaivat
ovat poi nyt ja läheisyys jäänyt. Olisiko tästä
jolleki opiksi otettavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5201608- 641176
- 61872
- 62871
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18847Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101776- 76751
- 30707
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691