tietääkö kukaan minä päivä,missä kuussa noin suunnillee alkaa viidestuotantokausi??
jatkuu!
7
684
Vastaukset
- kisuliini
ja tietääkö kukaan kauanko kestää nämä jaksot? eli milloin tulee vika 24-jakso tästä meneillään olevasta tuotantokaudesta, siis suomessa mtv 3?
- agent-almeida
Nelos-kauden viimeinen jakso taitaa tulla laskelmieni mukaan 16. maaliskuuta. Korjatkaa jos olen väärässä.
- Tietäjä84
agent-almeida kirjoitti:
Nelos-kauden viimeinen jakso taitaa tulla laskelmieni mukaan 16. maaliskuuta. Korjatkaa jos olen väärässä.
Joo ja ittelläni ei ole hajuakaan!!!
- otetaan
Tietäjä84 kirjoitti:
Joo ja ittelläni ei ole hajuakaan!!!
Otetaan esim. ei edellinen vaan sitä edellinen kausi joka alkoi samana päivänä kun tämäkin ja viimeinen jakso tuli maikkarilta 17.6
- Tietäjä84
otetaan kirjoitti:
Otetaan esim. ei edellinen vaan sitä edellinen kausi joka alkoi samana päivänä kun tämäkin ja viimeinen jakso tuli maikkarilta 17.6
Se väitti että maaliskuussa ja sä että kesäkuussa?!?!?
- hmmm
Tietäjä84 kirjoitti:
Se väitti että maaliskuussa ja sä että kesäkuussa?!?!?
Aiemmin esitettiin yksi jakso viikossa, nyt 2 jaksoa viikossa. Eli ohjelmaa riittää 12 viikkoa (24 jaettuna 2:lla on 12). Laskekaa aloituspäivästä 12 viikkoa eteenpäin.
- Tietäjä84
hmmm kirjoitti:
Aiemmin esitettiin yksi jakso viikossa, nyt 2 jaksoa viikossa. Eli ohjelmaa riittää 12 viikkoa (24 jaettuna 2:lla on 12). Laskekaa aloituspäivästä 12 viikkoa eteenpäin.
...kaikki ei välttämättä tajua (*häpeissään*)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872062Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35722Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648