Oletteko kiusanneet

tuputuuta!

Nyt se on pahoittanut mielensä ja avautuu tuolla huuhaalla toisille.Ei tänne viitti enää kukaan uusi tulla kun ette osaa käyttäytyä???Olkaa vieraskoreita kun uusia tänne eksyy,KIITOS!

15

1055

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksitypy

kuka se nyt tänne alkanut kirjoittelemaan ja juoruilemaan jonkun sanomisista. Ilkeää :=(((
      Asia on vaan niin , et esim. huuhaan porukka ei uskaltaudu tulemaan tänne, kun täällä ei pääse keskusteluun mukaan uusi tulokas.
      Eli heille ei vastata.
      No... taitaa olla vähän sama juttu kaikilla muillakin palstoilla. Jokaiseen on muodostunut oma pieni piirinsä.
      Tietenkin voitais joka palstalla yrittää päästä irti sellaisesta. Toisihan uudet tulokkaat vähän vaihtelua mielipiteillään ja väliin niin kuuma ilmapiiri vähän kevenis.

• sitä?

Mitä tarkoitat tuolla juoruilemisella ja kirjoittamisella?Itse teit samaa jos et huomannut?

• vinkki ja linkki

• yksitypy
        sitä? kirjoitti:

Mitä tarkoitat tuolla juoruilemisella ja kirjoittamisella?Itse teit samaa jos et huomannut?

tasolla. En ole nimennyt ketään.
        Olen aina inhonnut juoruamista, enkä halua pahaa sanoa kenellekään enkä kenestäkään. En sinullekaan. Keskustelun pitää olla rakentavaa. Riidellä voi väliin tietenkin kunhan muistaa että asiat riitelee ei ihmiset. Hyvää päivänjatkoa sinulle :=))))

• yksitypy

• vinkki ja linkki
        yksitypy kirjoitti:

muista et se oli huuhaata :=))))
        Tiedätkö mitä kaikkea huuhaa on? Kannattas lukea kaikki muutkin mun jutut mitä siellä kirjoittelen :=))

oon lukenutkin. Älä selittele. Mollaatte tän palstan sefunne kanssa, kivaa huuhaata :((((

• yksitypy
        vinkki ja linkki kirjoitti:

oon lukenutkin. Älä selittele. Mollaatte tän palstan sefunne kanssa, kivaa huuhaata :((((

sitten. Mutta luulen ettei tää palsta kuivu vaikka tätä mollais kuka. Sen verran voimakkaita persoonia täällä asustelee :=)))
        Hyvät päivänjatkot.

• vinkki ja linkki
        yksitypy kirjoitti:

sitten. Mutta luulen ettei tää palsta kuivu vaikka tätä mollais kuka. Sen verran voimakkaita persoonia täällä asustelee :=)))
        Hyvät päivänjatkot.

Sitten saatte kait mollata, niin just sanoit?

• Narttu

on ihan helppo livahtaa. Ei kukaan huomannut varmaan sen kummemmin että olen ihka uusi kun aloin kirjoitella. Ehkäpä mulla on niin hyvät sosiaaliset taidot *taputtaa itseään tyytyväisenä*

• lörppy
        Narttu kirjoitti:

on ihan helppo livahtaa. Ei kukaan huomannut varmaan sen kummemmin että olen ihka uusi kun aloin kirjoitella. Ehkäpä mulla on niin hyvät sosiaaliset taidot *taputtaa itseään tyytyväisenä*

Vähän erilaista rotsia heittää niskaan joka päivä niin kukaan ei tunnista. *ole tunnistavinaan, kun eivät jaksa...*

• En minä ainakaan ole kiusannut. Harmi jos hänelle sellanen tunne jäi. Olisko sattunut väärinkäsityksiä. Minä kiusaan vaan Jermua.

Uudet on aina tervetulleita. Olis kiva jos tulis lisää kirjoittajia.

• Pirpana e.r.e (=ei rekattu ...

En hoksaa ketään, kuka olisi tuputuuta kiusannut täällä. Silloin kun hän teki tänne avauksen, minäkin ryntäsin heti hänelle vastaamaan. Siten en ymmärrä tuota väitettä, ettei hänelle juteltu. Kaikki tänne on tervetulleita. Mielestäni on aika ilkeää tällä hetkellä huuhaa-palstalla, että siellä mollataan tätä palstaa täysin avoimesti ja oikein sheriffin kera. :(

• Narttu

jos se kerran on huuhaa-palsta niin eiks se meinaa että kaikki jututkin on huuhaata? Siis pelkkä feikkiä. Vai mikä tarkoitus sillä huuhaalla on? Enpä ole poikkeillut siellä mutta joskus vois vilaasta jos on ylimääräistä aikaa..

• ja tulin jo:DDDD. Nyt päätin kirjoittaa tänne julkean provon:))))

• No jos kerran minä täällä uskallan olla, niin mikset sinäkin. Sekaan vaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      63
      1227
    2. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1193
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      896
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      873
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      70
      788
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      109
      692
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      103
      672
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      56
      666
    9. 78
      591
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      586
    Aihe