pitäsköhä pistää pervokki

..levolle?.. noin puolitoista vuotta huuhailua ja mitä siitä on seurannu????????.. lisäkseni juttuni ovat kuivia kuin kevätauringossa kuivuva koiranpökäle.. noh.. will meet again dont know where dont know when.. but will meet again some sunny day........

18

721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja kun heräät tuut takas. Eikä sit yhtään uhkailla hävitä pidemmäks aikaa.

      • ..pesiytyy omaan yhteisööni ja lisäksi tulee hommia niin tämmönen lusmuilu loppuu.. aika onkin sitte kortilla..


      • toinennimetön

        olenpas ton tuputuun kans ihan samaa mieltä....Pienet tunnin päikkärit korkeintaan.....jees...töööööt ja tyyyyt....=;))))


      • toinennimetön kirjoitti:

        olenpas ton tuputuun kans ihan samaa mieltä....Pienet tunnin päikkärit korkeintaan.....jees...töööööt ja tyyyyt....=;))))

        ..tunnin ja kohta meen suihkeliin pesemään.. piiippp.. ja sitte hiuxet.. huuhailu aika alkaa olla kortilla.. mitis puolitoista vuotta oon suoltanut sontaa tänne..


      • toinennimetön
        pervokki kirjoitti:

        ..tunnin ja kohta meen suihkeliin pesemään.. piiippp.. ja sitte hiuxet.. huuhailu aika alkaa olla kortilla.. mitis puolitoista vuotta oon suoltanut sontaa tänne..

        mä oon sit se kärpänen siel katos...älä huuhtele viemäriin....=;)))
        ja sie et mihkään hävii...äläs nyt ees höpöttele siin......


      • toinennimetön kirjoitti:

        mä oon sit se kärpänen siel katos...älä huuhtele viemäriin....=;)))
        ja sie et mihkään hävii...äläs nyt ees höpöttele siin......

        ..ollu ennenkin kärpäsenä suihkus?..on ollu sellanen fiilis että joku toljottaa..

        voinko tehdä normaaleja toimintojani jos joku toljottaaaa...


      • pervokki kirjoitti:

        ..pesiytyy omaan yhteisööni ja lisäksi tulee hommia niin tämmönen lusmuilu loppuu.. aika onkin sitte kortilla..

        sun yhteisöön jos sä lähdet täältä pois. Kyllä sitä nyt joskus kerkii muutaman sanan sanomaan täälläkin.


      • pervokki kirjoitti:

        ..ollu ennenkin kärpäsenä suihkus?..on ollu sellanen fiilis että joku toljottaa..

        voinko tehdä normaaleja toimintojani jos joku toljottaaaa...

        mut ehkä vähän toljottaaaaaaaaa..........*viheltelee...*
        perkllllllllll,,,,mun sähkäri nykyään roskapostia täyyyyyyyyyyyyynn........murrrrrrrrrrr...........


      • tuputuu kirjoitti:

        sun yhteisöön jos sä lähdet täältä pois. Kyllä sitä nyt joskus kerkii muutaman sanan sanomaan täälläkin.

        ..joo.. mutta hommia alkaa pukkaa ja aina kun oon täällä hommat meinaa jäädä.. huuhaaa vie mukanaan..


      • BBrunetti kirjoitti:

        mut ehkä vähän toljottaaaaaaaaa..........*viheltelee...*
        perkllllllllll,,,,mun sähkäri nykyään roskapostia täyyyyyyyyyyyyynn........murrrrrrrrrrr...........

        ..ehkä ujostelen.. joops meen nyt sinne suihkeliin hihhii ja katon kattoon jos kärpänen näkys.. ihan vaan tiedox..hhihihiihhiii.. murrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


      • pervokki kirjoitti:

        ..joo.. mutta hommia alkaa pukkaa ja aina kun oon täällä hommat meinaa jäädä.. huuhaaa vie mukanaan..

        Oon itsekin oppinut oleen avaamatta koko masiinaa jos pitäis tehdä jotain hommia. Mä juutun just tähän ja sit jää kaikki muu.


      • pervokki kirjoitti:

        ..ehkä ujostelen.. joops meen nyt sinne suihkeliin hihhii ja katon kattoon jos kärpänen näkys.. ihan vaan tiedox..hhihihiihhiii.. murrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

        sitä toistakaan kärpästä:))))


      • tuputuu kirjoitti:

        Oon itsekin oppinut oleen avaamatta koko masiinaa jos pitäis tehdä jotain hommia. Mä juutun just tähän ja sit jää kaikki muu.

        ..meen nyt pesemään suihkuun eiliset bilehiet pois..yyyhhh.. tanssijalkaa vipatti oikein olan takaa..


      • pervokki kirjoitti:

        ..ehkä ujostelen.. joops meen nyt sinne suihkeliin hihhii ja katon kattoon jos kärpänen näkys.. ihan vaan tiedox..hhihihiihhiii.. murrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

        mulla on tunne et joku läväyttää mua kärpäslätkäl..murrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....heh..=;0)))


      • BBrunetti kirjoitti:

        mulla on tunne et joku läväyttää mua kärpäslätkäl..murrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....heh..=;0)))

        Toivotaan, ettei se ole semmonen elektronilätkä. Sit kuuluis vaan sihahdus ja huuuuu.... :((((


      • Ljenotshka kirjoitti:

        Toivotaan, ettei se ole semmonen elektronilätkä. Sit kuuluis vaan sihahdus ja huuuuu.... :((((

        tääääääääää kärpänen pysyyki piilos......
        kjäh...se ei sit huomaa minnuu...=:0))))))


    • Kuunkulkija

      Ei kai tämä sellaista jokotai juttua ole... käy täällä silloin kun on aikaa. Onhan tossa meilläkin ollut taiteellisesti ja akrobaattisesti korkealentoista legendaa.
      Itelläkin ollut vähän kiireitä niin ei ole oikein ehtinyt kun välillä. Ja kahvitkin on juomatta.

      Ja sen koiranpökäleen on oltava mielenkiintoinen koska kuinka muuten miljoona p-kärpästä tonkisi sitä? Eivät ne voi olla väärässä!

      • sweet_lemon ejk

        ei olekaan muuta sanottavaa, puhut asiaa, kulkija.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe