Oon 16-vuotias tyttö ja hakenut kesätöihin moniin paikkoihin mm. kaupungille. Mutta koska mun on "pakko" (koska lähden matkalle ja täytyy tienata sinne käyttärahaa) saada töitä kesäksi täytyy olla joku varavaihtoehto. Oon ajatellut "varavaihtoehdoksi" puhelinmyyjän töitä, millä firmoilla on provisio tuntipalkka tai ainakin tuntipalkka? Tampereen seudulta.
Puhelinmyyjäksi
10
9862
Vastaukset
Luulenpa että et kovin helposti sellaista puhelinmyyjän virkaa saa, josta saa edes kohtuullisen perustuntipalkan. Noihin kun löytynee hakijoita ja firmojen intressien mukaista on tietenkin palkata kokeneimmat ihmiset näihin töihin.
Provisiopalkalla noita töitä tietenkin löytää pilvin pimein, mutta se on toinen asia että tienaako tuolla mitään.- Dorf74
Sun ei kannata mennä mihinkään telemarkkinointi yritykseen, koska niissä tienaa yleensä todella vähän. Yritykset kyllä lupaavat huimia palkkoja lehti ilmoituksissa, jopa 3000€/kk mutta todellisuudessa tilanne on aivan toinen. Telemarkkinoinnin TES:n mukainen minimituntipalkka on muistaakseni 5,30€/h tämä ei valitettavasti päde juuri missään. Olen itse toiminut vuoropäällikkönä eräässä telemarkkinointialan firmassa jossa myyjien keski-ikä oli 17v ja suurinosa oli tyttöjä, ko. yrityksessä kusetettiin nuorisoo ihan surutta sillä tavalla, että nuorille tuli kaikista eniten "pakkeja" joita myyjä ei saanut tarkastaa, eli toisinsanoen rahat meni omistajalle, ei työntekijälle.
Mä kirjoitan tähän samalla muutaman yrityksen jota sun kannattaa varoa! Nordic Office Solution Oy, Rm-Group Oy, Pohjoismaiden numeropalvelu ky, Suomen yritysnumeropalvelu ky, Nikolex Oy. Varo oikeesti ainakin näitä!
Musta tuntuu, että telemarkkinointi ei ole sua varten, joten hanki oikeaa työtä. Mä toivotan sulle vilpittömästi onnea, että saisit jonkun kiva duunipaikan, et mitään puhelinmyynti paskaa. :)- Dorf74
Suomen yritysnumeropalvelu Oy, ei ky
- 3 E /vuosi
Varo seuraavia yritysksiä:
- Satamacenter Oy
- Enia (saunalahti elisa)
- 02100 Numeropalvelu
- Tehodiii
Paras vitsi mitä olen pitkään aikaan nähnyt, on tämä "Pohjoismaisen Numeropalvelun" työnhakuilmoitus, jonka mukaan myyjien keskiansiot pyörivät 4000 E - 7000 E:n paikkeilla, HAH HAH HAH HAH HAH!!!
Täysi huijausyritys, joka pistelee laskuja yrittjille jopa soittamatta tai ilmoittaa, että "palvelu on ilmainen".
Laskun tullessa yrittäjälle ilmoitetaan, että "niin, se onkin ilmainen asiakkaalle".
Täyttä halpispaskaa nämä "Pohjoismaiset" numeropalvelut ja *02100 Numeropalvelut".
Tappaisivat itsensä...
- on riskinsä
Hommassa on kaksi riskiä:
- kokematon kun olet niin ansiot voivat jäädä vähäisiksi
- osa firmoista on todella TYLYJÄ; jos et pääse keskitason myyjän myyntiin tai firman asettamaan minimitavoitteeseen niin sanovat irti (koeajalla voi sanoa irti ilman perusteluja)'
Yksi pointti:
- Kuopiossa ainakin kaupungin kesätyöpaikat menevät SUHTEILLA ELI: ei se sinusta johdu jos et kaupungille pääse, vaan siitä ettei ole suhteita!
Mitäs jos:
a. kysyisit vaikka jäätelökiskasta - saisit varmaa rahaa!
b. otat suoraan yhteyttä Särkänniemeen - saattaisi jotain lipun myyntiä olla -> varmaa rahaa - Nouvei
Joo, no ei se Särkänniemikään mikään ihanne työpaikka ole, samalla lailla kusettaa nuoria - esim mitään lisiä ei makseta. Mutta asiaan.. työehtosopimuksen mukaisia palkkoja maksetaan Tampereella ainakin Teleperformance, Turotim ja Coperdia -nimisissä paikoissa. Eli ne maksavat ihan rehellistä tuntipalkkaa.. (tai ainakin pari vuotta sitten maksoivat :)) En tiedä mikä on ikäpolitiikka niissä, mutta kannattaa yrittää! Tsemppiä!
- yksvaan
Kiitti vastauksista!
Oon miettinyt et ehkä se puhelimyynti ei oo mun hommaa, mulla on nyt tiedossa yks työ josta saisin 4,2 euron tuntipalkkaa. Palkka on tosi huono, mutta työ paljon mielekkäämpää mitä puhelinmyyjänä varmaan olisi (lastenvahtihommista kyse). Ehkä teen sitten lastenvahdin töitä, jos en saa mitään parempi palkkaistakaan.
Ja joku sanoi että voisin mennä myyjäksi jäätelökioskiin tai töihin Särkänniemeen. Valiolla ei oo enää jäätelökioskeja ja Ingman ottaa vain 17-vuotiaita ja yli (täytän vasta kesän lopussa 17). Särkänniemeen taas ei oteta alle 18-vuotiaita. Tosi monet paikat hakee 18-vuotiata kesätyöntekijöitä. Oon yrittäny ettiä Mol:in kautta kesätöitä mutta ainoot mulle sopivat työpaikat on joku seurakunnan keittiöapulainen leirillä ja Nokian kaupungin työpaikat(luultavasti ne palkkaa vain Nokialaisia, mut voihan sitä yrittää) Ei se kesätöiden saanti oo mitään ihan helppoo ilman suhteita... - en saa TT-rahaa
yksvaan kirjoitti:
Kiitti vastauksista!
Oon miettinyt et ehkä se puhelimyynti ei oo mun hommaa, mulla on nyt tiedossa yks työ josta saisin 4,2 euron tuntipalkkaa. Palkka on tosi huono, mutta työ paljon mielekkäämpää mitä puhelinmyyjänä varmaan olisi (lastenvahtihommista kyse). Ehkä teen sitten lastenvahdin töitä, jos en saa mitään parempi palkkaistakaan.
Ja joku sanoi että voisin mennä myyjäksi jäätelökioskiin tai töihin Särkänniemeen. Valiolla ei oo enää jäätelökioskeja ja Ingman ottaa vain 17-vuotiaita ja yli (täytän vasta kesän lopussa 17). Särkänniemeen taas ei oteta alle 18-vuotiaita. Tosi monet paikat hakee 18-vuotiata kesätyöntekijöitä. Oon yrittäny ettiä Mol:in kautta kesätöitä mutta ainoot mulle sopivat työpaikat on joku seurakunnan keittiöapulainen leirillä ja Nokian kaupungin työpaikat(luultavasti ne palkkaa vain Nokialaisia, mut voihan sitä yrittää) Ei se kesätöiden saanti oo mitään ihan helppoo ilman suhteita... - yksvaan
en saa TT-rahaa kirjoitti:
En mää niitä palkkoja määrää, joten en voi vaikuttaa. Teen töitä MLL:n kautta ja sielä on 4,2 euron tuntipalkka, ei voi mitään. Tai jos tarkoitit puhelinmyynti työtä, niin en voi sillekkään mitään jos ei sielä toteudu minimipalkka vaatimus.
Olishan se kiva saada edes se minipalkka. Ehkä joskus :D - aaaaaaaaaaaaaaa
yksvaan kirjoitti:
En mää niitä palkkoja määrää, joten en voi vaikuttaa. Teen töitä MLL:n kautta ja sielä on 4,2 euron tuntipalkka, ei voi mitään. Tai jos tarkoitit puhelinmyynti työtä, niin en voi sillekkään mitään jos ei sielä toteudu minimipalkka vaatimus.
Olishan se kiva saada edes se minipalkka. Ehkä joskus :DTampereelle tuli uus yritys joka on Voicemarketing, kannattaa sinne, siellä on rehellistä peliä. Oon itekki siellä =) Paitsi en tampereella vaan Oulussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1625355Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1551264Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne21917