Olen ihmetellyt jo pitkään mieheni "ystävien" käyttäytymistä minua kohtaan. Se on ollut sitä ensikohtaamisista lähtien ja jatkuu aina vaan, avioon menon ja lasten saannin jälkeenkin. Itseasiassa miehelläni ei ole kuin yksi oikea ystävä, perustuen näihin kokemuksiini.
He puhuvat minulle aivan häpeilemättömän vihjalevasti tai oikeastaan aivan suoraan tyyliin : Sua kyllä tekis mieli vetästä jne. Aina tilaisuuden tullen yritetään kähmiä, haetaan tanssiin flirtataan tosi räikeästi. Olen joskus ollut aika ihmeissäni että miten voi olla ettei mieheni sano näihin asioihin mitään. Jos mun likkakaveri puhuis mun miehelle tollasia juttuja niin en mä kyllä vois vaan istua hiljaa ja aatella että vitsillähän ne vaan.
Kerran pari oon kertonu miehelle näistä kähmimisistä mutta tietenkin homma kääntyi sitten niin että mä oon vaan kuvitellut kaiken tai että kaveri on ollut vaan niin kännissä. Yksi kaveri jopa tykkää vietitellä ja soitella mulle aina kun on itse radalla mun miehen kanssa. Mistä tää johtuu?
Omituista
4
945
Vastaukset
- että...
sulla on liian vilkas mielikuvitus.
- ole mitään
mielikuvitusta käytetty kun kerrankin olimme ravintolassa niin yksi näistä kavereista pyysi mua ulos käymään kun oli jotain asiaa. Ulkona sitten tämä mies kävi suoraan päälle ja availi jo housunsakin. Mietin vain että voiko olla mahdollista että jotenkin itse aiheutan tämän, annan tietämättäni jotain vääriä signaaleja?Halailen kyllä paljon omaa mietäni ja osoitan muutenkin rakkautta julkisestikin että ei siitä pitäisi olla mitään epäilystä välitänkö oikeasti vai en. Muuten olen yleensä kaikille kova juttelemaan.
todella outoa toimintaa. En kyllä mitään järkevää selitystä keksi näin miehen näkökulmastakaan.
- yksi kaikkien, kaikki yhden...
se kaveriporukka sitten jotenkii kieroonkasvanutta ja vailla naisseuraa aina, ilmeisesti ne on jakaneet naisensa ennen sinua....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975948Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442817- 442287
- 932029
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382001Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291385- 761352
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2831303Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131277Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41217