Omituista

käytöstä

Olen ihmetellyt jo pitkään mieheni "ystävien" käyttäytymistä minua kohtaan. Se on ollut sitä ensikohtaamisista lähtien ja jatkuu aina vaan, avioon menon ja lasten saannin jälkeenkin. Itseasiassa miehelläni ei ole kuin yksi oikea ystävä, perustuen näihin kokemuksiini.
He puhuvat minulle aivan häpeilemättömän vihjalevasti tai oikeastaan aivan suoraan tyyliin : Sua kyllä tekis mieli vetästä jne. Aina tilaisuuden tullen yritetään kähmiä, haetaan tanssiin flirtataan tosi räikeästi. Olen joskus ollut aika ihmeissäni että miten voi olla ettei mieheni sano näihin asioihin mitään. Jos mun likkakaveri puhuis mun miehelle tollasia juttuja niin en mä kyllä vois vaan istua hiljaa ja aatella että vitsillähän ne vaan.
Kerran pari oon kertonu miehelle näistä kähmimisistä mutta tietenkin homma kääntyi sitten niin että mä oon vaan kuvitellut kaiken tai että kaveri on ollut vaan niin kännissä. Yksi kaveri jopa tykkää vietitellä ja soitella mulle aina kun on itse radalla mun miehen kanssa. Mistä tää johtuu?

4

961

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että...

sulla on liian vilkas mielikuvitus.

• ole mitään

mielikuvitusta käytetty kun kerrankin olimme ravintolassa niin yksi näistä kavereista pyysi mua ulos käymään kun oli jotain asiaa. Ulkona sitten tämä mies kävi suoraan päälle ja availi jo housunsakin. Mietin vain että voiko olla mahdollista että jotenkin itse aiheutan tämän, annan tietämättäni jotain vääriä signaaleja?Halailen kyllä paljon omaa mietäni ja osoitan muutenkin rakkautta julkisestikin että ei siitä pitäisi olla mitään epäilystä välitänkö oikeasti vai en. Muuten olen yleensä kaikille kova juttelemaan.

• todella outoa toimintaa. En kyllä mitään järkevää selitystä keksi näin miehen näkökulmastakaan.

• yksi kaikkien, kaikki yhden...

se kaveriporukka sitten jotenkii kieroonkasvanutta ja vailla naisseuraa aina, ilmeisesti ne on jakaneet naisensa ennen sinua....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      25
      11454
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      52
      4023
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      116
      3227
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      163
      2537
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      107
      2276
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      206
      1855
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      312
      1110
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      18
      895
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      62
      885
    10. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      815
    Aihe