Maakuntien luottamus keskustaan on palautettava, vaatii europarlamentaarikko Paavo Väyrynen. Hän moittii keskustan nykyistä strategiaa epäonnistuneeksi. - Monin tavoin on menty liialliseen liberalismiin, hän pohtii Kauppalehti Presson lauantaina julkaisemassa haastattelussa.
KEPUn ongelmat johtuvat Väyrysen mielestä siitä, että nykyinen johto unohtaa perinteet ja historian. – Olemme juuriltamme pohjoismainen talonpoikaispuolue, jonka perinteeseen kuuluu realistinen ympäristönäkemys ja voimakas aluepolitiikka.
Väyrynen tulkitsee, että erityisesti nuoren polven KEPUvaikuttajat ovat aiheuttaneet sen, että puolue näyttää jakaantuvan kahtia.
– Puolueen pitää olla KEPUlainen eikä liberaali liike. Väärinkäsitykset syntyvät siitä, että jotkut ovat yrittäneet muuttaa puoluetta liberaaliksi.
Kovaa tekstiä ensi kesänä uudelleen KEPUn puheenjohtajaksi valittavalta Paavo Väyryseltä. Mannertenvälisen nahjuksen Matti Vanhasen asema on entistä tukalampi kun hän palaa veronmaksajien piikkiin pidetyltä Torinon-lomaltaan.
Väyrynen todistaa KEPUn jakautuneen
1
106
Vastaukset 1
- Vöyrysen aika tulee pian
Väyrynen enemmän kuin oikeassa. Vanhanen on henkisesti tuuliviiri ja heikko johtaja. Hänen aikansa on jo kortilla. Väyrynen tulee ja pelastaa pohjoismaisen hyvinvointiyhteiskunnan ja maaseutuväen tulevaisuuden Suomessa. Väyrynen merkitsee työtä. Vanhanen työttömyyttä ja erittäin jyrkkää eriarvoistumista. Se peli ei enää vetele. Ihmiset ovat jo vihaa täynnä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493