haluan sisään stilooni

tyyliniekka

2002 stilon kuskin puoleinen ovi jäätyy usein niin ettei sitä saa ulkopuolelta auki. Kovimmilla pakkasilla oli sama ongelma pelkääjän puolen oven kanssa. Lukko aukeaa mutta ulkokahva ei liiku. Ilmeisesti ovirakenteen sisään päässyt tai kondensoitunut kosteus jäätyy kahvan vaijerin ympärille. Delta-autossa ei osata/haluta auttaa ongelman kanssa. Onko jollain ollut vastaavia ongelmia ja onko niihin löytynyt joku ratkaisu? Tyylipisteet tuppaa karisemaan takaluukun kautta sisään kontatessa...

8

2505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auto

      toisinpäin ;)

    • Sisälle!!!

      Pruutaa kunnola tiiviste silikonia ovien tiivisteisiin ja rasvaa lukot niin eiköhän aukia. Se on monessa tän päivän autossa jos ei huola noita ovia ne on kun hitsattu kiini pakkasella

      • saab.900.130hv

        joo tosta ku sanoit ettei delta autossa osata tai haluta on ihan tyypilistä delta autoa oon itsekin tapellukaikista asioista!!mut 1 ratkasu oli et en osta sieltä enää mitään autoa tai ees harkite ostamaan vaihdoin fiiunkin pois.........


      • hiivatti
        saab.900.130hv kirjoitti:

        joo tosta ku sanoit ettei delta autossa osata tai haluta on ihan tyypilistä delta autoa oon itsekin tapellukaikista asioista!!mut 1 ratkasu oli et en osta sieltä enää mitään autoa tai ees harkite ostamaan vaihdoin fiiunkin pois.........

        Jep, Fiat on ihan hyvä peli hintalaadultaan, mutta Delta Auton korjausten ja huoltojen yliyliylihinnoittelu ja palveluasenne saa aikaan merkin vaihdon.


    • Kahva käyttää vivun avulla vaijeria, joka avaa oven. Oven takaosassa on lukon kohdalla tulppa, jonka alla torx-ruuvi. Ruuvi kokonaan auki jolloin lukkosylinterin saa helposti vedettyä ulos ovesta. Kahvan saa helposti irti liuttamalla sitä taaksepäin. Tuosta aukosta näkyykin sitten sisuskalut ja tuon vaijerin kuori. Mitä öljyä sinne sitten kannattaa laittaa? Ehkäpä lukkosula/öljy eli lukkoöljy, jossa on mukana lukkosulaa, vaikkapa Teboililla on sellainen pieni spray pullo myynnissä.

      Homma on hoidettu vajaassa viidessä minuutissa, niin helppoa se on. Minulla vain kuskin ovessa oli moinen vika. Onkin sitten auton ainoa vika.

      Stilo on muuten loistava auto! Olen ollut 100% tyytyväinen omaani: Stilo 100 Active 3d -02, väri grigio steel (helmiäishopea), 17 tuuman vanteet, sadetunnistin ja parkkitutka lisävarusteina. Stilon stereot ovat erinomaiset. Olen tavannut paremmat alkup.stereot ainoastaan uudessa E Mercedeksessä.

    • Tekniikan maailma sanoi 90 luvulla.

      FIATIN LUKOT(testi ei ainakaan parantanut niiden mainetta)

      NOh levennyksenä tuohon, alfassani jäätyy lukot niin ,että ovet kyllä aukeaa muttei mene enään uudestaan kiinni.

    • *****

      dfgdfgdfg

    • metsänpeikko

      vaijerin kuoreen kun laitat se pitää kosteuden pois ja oven lukot toimii kuin sveitsiläinen käkikello,,,,,,,,,,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      8992
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2400
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe