2002 stilon kuskin puoleinen ovi jäätyy usein niin ettei sitä saa ulkopuolelta auki. Kovimmilla pakkasilla oli sama ongelma pelkääjän puolen oven kanssa. Lukko aukeaa mutta ulkokahva ei liiku. Ilmeisesti ovirakenteen sisään päässyt tai kondensoitunut kosteus jäätyy kahvan vaijerin ympärille. Delta-autossa ei osata/haluta auttaa ongelman kanssa. Onko jollain ollut vastaavia ongelmia ja onko niihin löytynyt joku ratkaisu? Tyylipisteet tuppaa karisemaan takaluukun kautta sisään kontatessa...
haluan sisään stilooni
8
2577
Vastaukset
- auto
toisinpäin ;)
- Sisälle!!!
Pruutaa kunnola tiiviste silikonia ovien tiivisteisiin ja rasvaa lukot niin eiköhän aukia. Se on monessa tän päivän autossa jos ei huola noita ovia ne on kun hitsattu kiini pakkasella
- saab.900.130hv
joo tosta ku sanoit ettei delta autossa osata tai haluta on ihan tyypilistä delta autoa oon itsekin tapellukaikista asioista!!mut 1 ratkasu oli et en osta sieltä enää mitään autoa tai ees harkite ostamaan vaihdoin fiiunkin pois.........
- hiivatti
saab.900.130hv kirjoitti:
joo tosta ku sanoit ettei delta autossa osata tai haluta on ihan tyypilistä delta autoa oon itsekin tapellukaikista asioista!!mut 1 ratkasu oli et en osta sieltä enää mitään autoa tai ees harkite ostamaan vaihdoin fiiunkin pois.........
Jep, Fiat on ihan hyvä peli hintalaadultaan, mutta Delta Auton korjausten ja huoltojen yliyliylihinnoittelu ja palveluasenne saa aikaan merkin vaihdon.
Kahva käyttää vivun avulla vaijeria, joka avaa oven. Oven takaosassa on lukon kohdalla tulppa, jonka alla torx-ruuvi. Ruuvi kokonaan auki jolloin lukkosylinterin saa helposti vedettyä ulos ovesta. Kahvan saa helposti irti liuttamalla sitä taaksepäin. Tuosta aukosta näkyykin sitten sisuskalut ja tuon vaijerin kuori. Mitä öljyä sinne sitten kannattaa laittaa? Ehkäpä lukkosula/öljy eli lukkoöljy, jossa on mukana lukkosulaa, vaikkapa Teboililla on sellainen pieni spray pullo myynnissä.
Homma on hoidettu vajaassa viidessä minuutissa, niin helppoa se on. Minulla vain kuskin ovessa oli moinen vika. Onkin sitten auton ainoa vika.
Stilo on muuten loistava auto! Olen ollut 100% tyytyväinen omaani: Stilo 100 Active 3d -02, väri grigio steel (helmiäishopea), 17 tuuman vanteet, sadetunnistin ja parkkitutka lisävarusteina. Stilon stereot ovat erinomaiset. Olen tavannut paremmat alkup.stereot ainoastaan uudessa E Mercedeksessä.Tekniikan maailma sanoi 90 luvulla.
FIATIN LUKOT(testi ei ainakaan parantanut niiden mainetta)
NOh levennyksenä tuohon, alfassani jäätyy lukot niin ,että ovet kyllä aukeaa muttei mene enään uudestaan kiinni.- *****
dfgdfgdfg
- metsänpeikko
vaijerin kuoreen kun laitat se pitää kosteuden pois ja oven lukot toimii kuin sveitsiläinen käkikello,,,,,,,,,,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162346
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673