Kertokaa onkos kokemuksia ja mielipiteitä, että onko nämä varteen otettavia vaihtoehtoja, kun olen hommaamassa kovalevyllistä "diiviidii" soitinta.
JA MIKÄ ON ns. "peruskäyttöön" sopivankokonen kovalevy?
Philips Tallentava DVD-soitin kovalevyllä 160GB DVDR-3330H tai 250 Gb DVDR5330H
5
3890
Vastaukset 5
- Okaro
Normaalikäyttöön voi laskea että tunti vie suunnileen kaksi gigaa, joten 160 gigaan saa n. 80 tuntia. Se riittää kyllä varsin pitkälle. Philipsit ei kai osaa uudelleenpuristaa materiaalia, joten alkuperäinen tallennus kovalevylle on tehdävä mahdollinen DVD-tallennus mielessä. 80 gigaset alkavat olla jo historiaa vaikka kyllä sellaisellakin toimeen voi tulla. Jos levytila loppuu, niin senkun siirrät DVD:lle. Ei kannata uskoa niitä mainostulupauksia yli 200 tunnista. Ne on poskettoman huonolla laadulla. Philipsillä ei kannata panna yli 2,5 tuntia levylle, ei ainakaan laajakuvaa. Ainakin vanhemmissa laitteissa tuon jälkeen vaakaresoluutio putosi 360 pikselliin eli alle 270 viivan (4:3 kuvalla).
- Ilmari
Omat kameranauhoitukset laitoin parhaalla laadulla.
DVD:lle meni siten 1h/levy.
Televisionauhoitukset olen laittanut toiseksi huonoimmalla, laatu on ihan hyvää.
DVD:lle mahtuu siten 6h/levy, saa kolme elokuvaa yhdelle levylle.
Hyvä vempain, 160 Giganen riittää vallan mainiosti.
Jos haluaa 50e lisää maksaa, osta se isompi.
Resoluutioista ja pikseleistä viis,
toiseksihuonoin laatu televisiosta nauhoitettuna on ihan hyvää.
Sekä vasemmalla, että oikealla silmällä katseltuna. - Okaro
Ilmari kirjoitti:
Omat kameranauhoitukset laitoin parhaalla laadulla.
DVD:lle meni siten 1h/levy.
Televisionauhoitukset olen laittanut toiseksi huonoimmalla, laatu on ihan hyvää.
DVD:lle mahtuu siten 6h/levy, saa kolme elokuvaa yhdelle levylle.
Hyvä vempain, 160 Giganen riittää vallan mainiosti.
Jos haluaa 50e lisää maksaa, osta se isompi.
Resoluutioista ja pikseleistä viis,
toiseksihuonoin laatu televisiosta nauhoitettuna on ihan hyvää.
Sekä vasemmalla, että oikealla silmällä katseltuna.Mistä saa 250 gigan kovalevyllä 450 eurolla?
- dvdvdvdvdvd-tallentelija
Okaro kirjoitti:
Mistä saa 250 gigan kovalevyllä 450 eurolla?
Dvd laitteiden käyttötiedoissa lukee sisäisen encooderin kohdalla 3D tai 5.1 tai Dolby Surround.
Mitähän tää tarkoittaa?
Siis jos omistaa KUNNON kotiteatterin 5 kaiutinta ja subbarin, mikä tämän encoorin pitäisi olla jotta äänet olisi parhaat mahdolliset.
Nykyisen DVD:n ja vahvarin välillä on optinen kaapeli.
Meinaan vaan kun kotiteatteri laitteet pitäisi olla huippuluokkaa ja yhdellä kaverilla on Sonyt jotka pitäisi olla huonommat, mutta Sonyt potkii selvästi paremmin.
- philips .. ..
Itse hommasin Philipsin DVDR-3330H mallin (160GB kiintolevy) 3kk sitten.
Laite hyytyi kesken nauhoituksen useita kertoja ja vain verkkopistokkeen irroittaminen auttoi. Vein laitteen huoltoon ja sain uuden tilalle(laite lähti suoraan tehtaalle korjattavaksi). Uusi laite teki saman tempun 2 viikon kuluttua, jonka jälkeen vaihdoin merkkiä. Soitin myös avasi itsekseeen satunnaisesti sinistä inforuutua TV kuvan päälle, tämäkin ominaisuus oli molemmissa yksilöissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751689- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398