Tämä on varmaankin hieman hölmö kysymys, mutta miten "tuore" ulostenäytteen tulisi olla, kun sen vie laboratorioon? Saako se olla kovin monta päivää vanhaa? Mietin vaan, kun minulle kyllä tulee heti ummetusta, kun ajattelenkin, että pitäisi ottaa jotain purkkiin, joten ihan viime hetkeen en viitsisi tuolta näytteen ottoa jättää... Muuten käy niin, etten saa koko vietyä sitä.
Onko kenelläkään tietoa? Älkääkä naurako minulle:)
Ulostenäyte
Siiri
3
1708
Vastaukset
- Xena
ei ole, mutta luulisin, että ei sinne kovin vanhaa kannata viedä, ehkä korkeintaan vuorokauden vanhaa, eli edellispäivän...
- Anonyymi
Tiedän, kommentoin vanhaa juttua, mutta luulen tämän auttavan ainakin muita. Eli siis ulostenäyte tulisi toimittaa samana päivänä, tai viimeistään seuraavana. Ei sen vanhempaa lainkaan.
- Anonyymi
Eiköhän tuota tiedä jokainen toinenkin ilman sen kummemmin kommentoimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981400
- 1191325
- 691270
- 1161160
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2601010- 69981
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937