..flunssatila suussa..kurkussa korvissa ja nielussa.. aarrggghhh jos söisin valkosipulin helpottaako?.. vai joudunko kärsimää yksinäisyydestä sen jälkeen???.
Vastaukset 9
..pullo kossuu olis vielä parempi.. tai valkosipulikossuu...
- Alien-8
Olen itekin juuri lähössä handeliin hakemaan "flunssalääkettä";=)
Alien-8 kirjoitti:
..se olis sitte edestakas semmonen vajaan kolmen kilsan jalkapatikka..
Alien-8 kirjoitti:
Ei auta juominen,tiedät sen itsekkin!
- Varma Nakki
Tee näin; osta tölkki kirnupiimää, tuoretta ruisleipää, tölkki hernekeittoa ja mämmiä sekä kermavaahtoa. Laita leivän päälle valkosipulivoita, lämmitä keitto ja mämmi, vetele ateria hyvillä mielin. Juo päälle puoli litraa piimää ja pullo valkosipulikossua.
Parin tunnin kuluttua pitäisi alkaa hirmuinen pauke ja rytinä kun peräsuoli ratkeaa riemusta kaasuuntumaan. Et ole yksin kun mahtipieru on kanssasi ja kossu alentaa laulukynnystä.
Hei hoi ja rommia pullo :)..muttei flunsassasa jaksa harrastaa pieremistä.. tahtoo tästä inhasta tunteesta eroon.. prkl.. pöpöt.. mutta pistetään korvan taakse sit kun jaksaa taas piärrä..
- leijoNAMies
ei viinasta oo ja valkosipuli valkosipulina on liian voimakasta.
Valkosipuli kannattaa nauttia valkosipulileipänä.
Ota vaaleaa leipää,siivuta ja sivele valkosipuli-oliiviöljy-suola seoksella.
Valkosipuli hyvin hienona hakkeluksena öljyn sekaan.
uuni 225 astetta ja voidellut leivät uunipellille , leivinpaperin päälle.
Anna paistua niin kauan että "melkein" palaa..
sitten vaan nautit.
Ruokajuomaksi,aterian jälkeen, salmiakkikossua runsaasti- sweet_lemon
tuohan kuulostaa hyvältä, tosin ruokajuomaksi ottaisin jotain vähän miedompaa... ja vähemmän kuin runsaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6491414- 1131360
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta198919Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.327865Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä230805- 58723
Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht232677Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175671Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88630Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21591