Autobaijeri- Raisio, kokemusta?

Keimo_

Niin, onko kellään kokemusta ko. liikkeestä? Kannattaako niiden kanssa harkita autokauppaa? Olisi yksi Saab, kiinnostuksen kohteena siellä?

49

11612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suoraan

      Oksasen Raimolle. Mukava ja rehti kaveri. Omaa vahvan ammattitaustan. (kunniallisen)

      Nimimerkki: monta ostanut ja vaihtanut

      • liikkeen

        maineessa tuo Autobaijeri. Asiakaspalvelu melko passiivista. Toki huonompiakin kauppiaita löytyy.


      • ottanut
        liikkeen kirjoitti:

        maineessa tuo Autobaijeri. Asiakaspalvelu melko passiivista. Toki huonompiakin kauppiaita löytyy.

        Raimo "vaihdokkiasi täyteen rahaan" vai?

        Vai mihin perustat "ylihinnoittelun". Yleisesti vai vain yksittäistapaukseen?

        Itse olen "paikkakuntalainen" (en autoalalla, vaikkakin lähellä)enkä ole moista "ylihinnoittelun maineessa" havainnut?!

        PS: En ole yrittäjän kaveri vaikka puhuttelinkin etunimeltä.


      • näin...
        ottanut kirjoitti:

        Raimo "vaihdokkiasi täyteen rahaan" vai?

        Vai mihin perustat "ylihinnoittelun". Yleisesti vai vain yksittäistapaukseen?

        Itse olen "paikkakuntalainen" (en autoalalla, vaikkakin lähellä)enkä ole moista "ylihinnoittelun maineessa" havainnut?!

        PS: En ole yrittäjän kaveri vaikka puhuttelinkin etunimeltä.

        Liikkeen nettisivuilta olen havainnut, että samat ylihintaiset autot ne siellä on kuukausikaupalla. Vastaavia mielipiteitä olen kuullut muiltakin. Ilmeisesti jaksavat sinnikkästi odotella,että joku käypää hintatasoa tuntematon astuu liikkeeseen sisälle.

        Olen kyllä muutaman kerran käynyt liikkeessä itsekin, mutta en tarjonnut autoa vaihdossa vaan suora käteiskauppa kiinnosti minua enemmän.


      • kyllähän siinä
        näin... kirjoitti:

        Liikkeen nettisivuilta olen havainnut, että samat ylihintaiset autot ne siellä on kuukausikaupalla. Vastaavia mielipiteitä olen kuullut muiltakin. Ilmeisesti jaksavat sinnikkästi odotella,että joku käypää hintatasoa tuntematon astuu liikkeeseen sisälle.

        Olen kyllä muutaman kerran käynyt liikkeessä itsekin, mutta en tarjonnut autoa vaihdossa vaan suora käteiskauppa kiinnosti minua enemmän.

        ketkeroituu, kun huomaa, että myyä ei suostunutkaan myymään "tekemääni unohtumattomaan tarjoukseen", ja vieläpä ilman vaihdokkia?

        Mikäli tältä pohjalta arvioidaan liikettä, on arvio todella kevyellä pohjalla.

        Samoin väite "kuukausikaupalla netissä" tuntuu uskomattomalta. Kulujen juostessa jatkuvasti, ei luulisi yhdenmiehen yrityksellä olevan varaa kalustoaan hallissa tyhjänpanttina seisottaa.

        Omalta osalta lopetan tämän keskustelun tähän.


      • enää
        kyllähän siinä kirjoitti:

        ketkeroituu, kun huomaa, että myyä ei suostunutkaan myymään "tekemääni unohtumattomaan tarjoukseen", ja vieläpä ilman vaihdokkia?

        Mikäli tältä pohjalta arvioidaan liikettä, on arvio todella kevyellä pohjalla.

        Samoin väite "kuukausikaupalla netissä" tuntuu uskomattomalta. Kulujen juostessa jatkuvasti, ei luulisi yhdenmiehen yrityksellä olevan varaa kalustoaan hallissa tyhjänpanttina seisottaa.

        Omalta osalta lopetan tämän keskustelun tähän.

        kauppa käy,raimo?


      • tunnet liikkeen
        kyllähän siinä kirjoitti:

        ketkeroituu, kun huomaa, että myyä ei suostunutkaan myymään "tekemääni unohtumattomaan tarjoukseen", ja vieläpä ilman vaihdokkia?

        Mikäli tältä pohjalta arvioidaan liikettä, on arvio todella kevyellä pohjalla.

        Samoin väite "kuukausikaupalla netissä" tuntuu uskomattomalta. Kulujen juostessa jatkuvasti, ei luulisi yhdenmiehen yrityksellä olevan varaa kalustoaan hallissa tyhjänpanttina seisottaa.

        Omalta osalta lopetan tämän keskustelun tähän.

        ...niin hyvin kuin väität, olet jo havainnut kuinka siellä on samat autot kuukausikaupalla myymättä, kun hinnoissa on liikaa ilmaa.

        Katkera en missän nimessä ole, kun sain uudemman ja tehokkaamman (=turbolla varustetun) auton muualta hieman halvemmalla kuin mitä tarjosin AB:n kaupittelemasta autosta. Olen oikeastaan hyvinkin tyytyväinen siihen, ettei tarjoustani hyväksytty.


      • sitten oli
        tunnet liikkeen kirjoitti:

        ...niin hyvin kuin väität, olet jo havainnut kuinka siellä on samat autot kuukausikaupalla myymättä, kun hinnoissa on liikaa ilmaa.

        Katkera en missän nimessä ole, kun sain uudemman ja tehokkaamman (=turbolla varustetun) auton muualta hieman halvemmalla kuin mitä tarjosin AB:n kaupittelemasta autosta. Olen oikeastaan hyvinkin tyytyväinen siihen, ettei tarjoustani hyväksytty.

        motiivi tälläpalstalla esiintymiseen?


      • oli kysymykseen vastaaminen
        sitten oli kirjoitti:

        motiivi tälläpalstalla esiintymiseen?

        Ehkä katkeruus on sinulle ainoa motiivi kirjoittaa näille palstoille, mutta muille se ei välttämättä ole.

        Kerroin vain omista kokemuksistani, kun aiheen aloittaja niitä kerran pyysi.

        Jos olet töissä Autobaijerissa tai jossain muussa autoliikkeesä, niin asenteesi asiakkaita kohtaan kyllä kaipaa parantamista.


      • bussikortti
        oli kysymykseen vastaaminen kirjoitti:

        Ehkä katkeruus on sinulle ainoa motiivi kirjoittaa näille palstoille, mutta muille se ei välttämättä ole.

        Kerroin vain omista kokemuksistani, kun aiheen aloittaja niitä kerran pyysi.

        Jos olet töissä Autobaijerissa tai jossain muussa autoliikkeesä, niin asenteesi asiakkaita kohtaan kyllä kaipaa parantamista.

        mielestä Raimo on ihan kiva kaveri, asuu naapurissani. Lainailee kitaraa ja vahvaria, mennään yhdessä raimon pojan kanssa ajamaan motocrossia ym. En siis itse näe AB:ssä mitään "huonoa".....


      • hehhehfdf
        näin... kirjoitti:

        Liikkeen nettisivuilta olen havainnut, että samat ylihintaiset autot ne siellä on kuukausikaupalla. Vastaavia mielipiteitä olen kuullut muiltakin. Ilmeisesti jaksavat sinnikkästi odotella,että joku käypää hintatasoa tuntematon astuu liikkeeseen sisälle.

        Olen kyllä muutaman kerran käynyt liikkeessä itsekin, mutta en tarjonnut autoa vaihdossa vaan suora käteiskauppa kiinnosti minua enemmän.

        "Liikkeen nettisivuilta olen havainnut, että samat ylihintaiset autot ne siellä on kuukausikaupalla"

        Näinhän on useimmissa liikkeissä. Keskimääräinen myyntiaika on 3kk!


      • Anonyymi
        oli kysymykseen vastaaminen kirjoitti:

        Ehkä katkeruus on sinulle ainoa motiivi kirjoittaa näille palstoille, mutta muille se ei välttämättä ole.

        Kerroin vain omista kokemuksistani, kun aiheen aloittaja niitä kerran pyysi.

        Jos olet töissä Autobaijerissa tai jossain muussa autoliikkeesä, niin asenteesi asiakkaita kohtaan kyllä kaipaa parantamista.

        Minä suosittelen pelkkää hyvää sanottavaa tästä liikkeestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä suosittelen pelkkää hyvää sanottavaa tästä liikkeestä

        Samoin, ostin ekan autoni sieltä 5 vuotra sitten ja toimii hyvin edelleen. Tänä vuonna ostimme sieltä perheeseen toisen auton, olo sujuvat ja edulliset kaupat. Suosittelen!


    • EItyytyväinen

      Itse olen todella pettynyt AB:n toimintaan. Kauppaa hierottiin ja hinta ei ollut SE juttu. Vaan auton historiasta useasti kysyin niin myyjä ohitti kysymyksen useampaan otteeseen kiertelemällä sitä sun tätä. Lopulta asia unohtui, mutta kävi myös oston jälkeen ilmi että on saksan tuonti. Se ei nyt sinäsä haittaa eikä ole minulle merkittävää. Sisätilavalot eivät toimi ja myyjäliike ei näitä suostu korjaamaan suosiolla. Vikavalo palaa ajoittain ja tätä "ei voida korjata kun ei tiedetä mikä valo ja vika siellä on" -lukija kiinni ja tarkistaa mikä on, ei vaikeaa.?!

      Otin Kuluttaja viranomaiseen yhteyttä joka oli ehdottomasti sitä mieltä että myyjäliikkeen kuuluu virhe korjata koska vika ei suoranaisesti johdu auton iästä (vm -06) tai mahdollisesta kulumisesta. Ainakaan sisätilanvalot.

      Olen Turun/Raision alueen autokaupoista jo neljä autoa ostanut ja koskaan en moista palvelua ole saanut.

      En koskaan enää osta AB:stä autoa.

      • Anonyymi

        Fiksu päätös. En ikinä tule koskaan milloinkaan ostamaan sieltä mitään.


    • autokuski

      Sama juttu kuin edellisellä, mitään ei tehdä ja kaikki laitetaan kulumisen ja iän piikkiin. Autoni ryki kiihdytyksessä jonkin aikaa ja sammui siihen. Jäin keskelle tietä kun sivuteitäkään ei ollut lähettyvillä. Soitin välittömästä myyjäliikkeeseen Raimolle(?) hän oli sitä mieltä että autossa on kulumaa ja viat johtuvat siitä. Hän kyllä huollattaa auton mutta maksua vastaan!!!!

      Vein paikalliseen huoltoon jossa vikakoodien lukemisen jälkeen tuli todetuksi että suuttimissa vikaa. Huoltomiehen mukaan ei varsinaisesti johdu kilometreistä tuollainen vika. ELI: Autobaijerin olisi pitänyt korjata ko vika!

      Hohhoijjaa sanon minä. Varoitan kaikkia, PYSYKÄÄ LOITOLLA AUTOBAIJERISTA!!

    • juhku

      Omakohtainen tuore kokemukseni on että sain loistavaa palvelua Autolbaijerista. Raimon tapa palvella asiakasta oli aivan esimerkillistä niin puhelimessa kuin kasvotusten. .Automyyjissä olen tavannut monta joihin toistamiseen ei ole mitään halua ottaa yhteyttä. Raimon kanssa asiat sujuivat selkeästi ja tehokkaasti. Itsekin asikasrintamalla työtä tekevänä tiedän millaista työ asiakkaiden kanssa on. Toiset vaan on loistavia siinä.
      Toki nyt kesäaikana on paremmin aikaa palvella asiakasta mutta kyllä se oikea tyyli ja asenne on sellaisia mitkä ilokseen huomaa kun kohtaa.

    • dsfgsdfgsdfg

      Auto - kulkuväline

      Baijeri - (saks. Bayern, lat. Bavaria), virallisesti Baijerin vapaavaltio (Freistaat Bayern), on pinta-alaltaan suurin ja asukasluvultaan Nordrhein-Westfalenin jälkeen toiseksi suurin Saksan osavaltioista. Se sijaitsee Etelä-Saksassa ja sen pääkaupunki on München. Suurin osa baijerilaisista on katolisia.

      Eli eiköhän ole selvää mistä autot ovat?

    • autoholisti

      Pari autokauppaa olen kyseisessä liikkeessä tehnyt, ja teen kolmannenkin jos tulee sopiva auto kohdalle.

      • automaattivalittaja

        Mitä järkeä on täällä inistä eri autokaupoista, jos ostettava auto on sellainen kun itselle kelpaa tai on sellainen millä autokuume paranee ja vielä hinta on suht kohdallaan niin sama kai vaikka myyjänä olisi kiiltonahkakenkäinen suorahousuinen rehti herrasmies. Ei kai auto huonoksi muutu myyjän perusteella -mitäs ostatte vanhoja toisten loppuunnussimia romuja, ostakaa kaupasta uusi auto, niin ei tarvitse parkua (tai samat kestovalittajat kyllä keksivät naukumista mistä tahansa aiheesta).


    • TH007

      Ostin kaksi vuotta sitten Nissanin Autobaijerista.

      Tulimme pitkän matkan päästä ja halusimme nopeasti päästä Ikeaan käymään kaupan tehtyämme.
      No kaikki paperit oli valmiina vain nimet alle ja auto oli sellainen mitä luvattiin. Jopa tuulilasi oli halkeaman takia vaihdettu ennen. Tätä ei edes ollut sovittu!

      Minä ja vaimoni ollaan ainakin tyytyväisiä :)

      • Tyytyväinenasiakas

        Kannattaa klikata vanhimmat ilmoitukset ensin niin löytää kätevästi kyseisen liikkeen loistavat ja kohtuuhintaiset autot.


    • pettynyt autonostaja

      Ostin mutta en toista,autoliike ei vastaa myydystä tavarasta.Autoja myydään säkkipäässä ei tiedetä mitä myydään,kuvataan vain parhaat kulmat,mut tosiasiassa ei rahanarvoisia tavaraa(miltä kuvissa näyttää.EN suosittele,mut jos harmia haluat ni sitten vaan kaupantekoon.Auatoliiike ei ttiedä mitä myyvät,(rikkinäisiä autoja josta liike ei ota vastuuta.. asiaa kyl eteenpäin viety.Kannattaa ottaa yhteys kuluttajasuojaan,sieltä selviää paljon asiaa.

      • automyyjäkin pettyny

        Tuon epämääräisen itkun mukaelma myyjäpuolelta.

        Myin mutta en myy toista. Ei tarkasta ostonkohdetta, auto ostetaan säkki päässä eikä ymmärretä mitä ostetaan. Ei tutkita kohteen varusteita, ei papereita eikä mitään vaan tuijotetaan juuri kiillotettua maalipintaa nuijan näköisenä.

        Ostetaan sitten se selkeästi viallinen vaikka myyjä viasta kertookin, ei kuunnella vaan edelleenkin se nuijankiilto silmissä tuijotetaan kiillotettua maalipintaa ja ollaan kovin hyvillään, kun rahoitushakemus menee läpi ilman käsirahaa; sitä rahaa kun ei yön vanhaa satasta ole taskussa.

        Alkaa parku vioista. Kyllä; niistä myynnin hetkellä mainituistakin ja lisääkin on keksitty.
        Auto ostettu säkki päässä tarkastamatta vaikka sellainen velvollisuus ostajalla on lainmukaan. Valitetaan heti kuluttajasuojaan ja senkin vastaukseen tullaan pettymään, kun ostajan velvollisuudet on jätetty täyttämättä ja huomioitta.

        Ps. En liity otsikon liikkeeseen mitenkään.


    • yritin tulla....

      Autoliike?ei....myy täyttä romua...ei tiedä mitä myy..ostajat kyl tietää ja ovat valveutuneita teidän toimista.Älä itke vaan rupea tekeen oikeaa kauppaa niin saat hyvän asiakaskannan.Eikös näin.Takas Saksaan.

    • vaihtamalla parani

      Vuosia sitten ostin sieltä käytetyn Mersun. Ostoviikolla bensatankissa ilmeni vuoto ja tankin uusimisesta oli vähän vääntöä, kuka sen maksaa, mutta muuten ihan ok ja asialliset myyjät. Autossa jonka jätin heille vaihdossa, oli huomattavasti enemmän vikoja joihin joku sai varmasti investoida reilusti verrattuna yhteen bensatankin uusimiseen.

    • kakaka4

      Välttäkää kuin ruttoa! Ostin yhden pommin sieltä ja eivät ota mitään vastuuta myymistään "autoista", vetoavat juuri että johtuu kulumisesta. No en siellä yhtään uutta autoa nähnyt myynnissä, eli ilmeisesti kyseisen liikkeen myymät autot ovat kaikki loppuun kuluneita. Pontti, VÄLTTÄKÄÄ!!!!!!

      • Anonyymi

        Ikävä kyllä näin on. Tunnen kauppiaan pitkältä ajalta, enkä voisi kuvitellakkaan ostavani häneltä mitään. Voisin kertoa hiuksia nostattavia tarinoita ko sankarista, mutta antaa olla. Toistaiseksi...


    • Kolme ostanut

      Raimolla on hyvää palvelua ja mainioita autoja. Olen ollut hyvin tyytyväinen ko.firman palveluihin.

      • kkkjjjjkkk

        Tottakai joukossa on myös hyviä autoja, mutta kyse onkin siitä että miettisin montakertaa auton ostoa kyseisestä liikkeestä, jos tuollaisia viestejä on monta ,joissa kerrotaan ettei mitään vastuuta oteta. Luultavasti 90% autoista hyviä ,mutta entä kun omalle kohdalle osuukin se vikainen ja autoliike laistaa vastuusta???


      • Vastuu kysymys?
        kkkjjjjkkk kirjoitti:

        Tottakai joukossa on myös hyviä autoja, mutta kyse onkin siitä että miettisin montakertaa auton ostoa kyseisestä liikkeestä, jos tuollaisia viestejä on monta ,joissa kerrotaan ettei mitään vastuuta oteta. Luultavasti 90% autoista hyviä ,mutta entä kun omalle kohdalle osuukin se vikainen ja autoliike laistaa vastuusta???

        Tuo vastuu kysymys on mielenkiintoinen, nimittäin autoliikkeenhän ei tarvitse ottaa vastuuta sellaisista asiosta mitkä sille ei edes lain mukaan kuuluisikaan..... Mutta mutta seuraavaksi toinen mielenkiintoinen kysymys, tyytyykö asiakas tähän tosi asiaan??? Vai kirjoitteleeko ja haukkuuko hän myyjää vain siksi, ettei ymmärrä tai suostu hyväksymään tosiasioita......


    • joke581

      olen ostanut useamman auton auto baijerista eikä ole huonoa sanomista yrityksestä todella mukava henkilöstö. . kun ostaa vanhaa käytetyä autoa niin pitää tutkia onko kyseinen auto sopiva ainahan käytetyssä löytyy sanomista kun eivät ole uusia .uusissakin on vikoja ja paljon....itse ajanut aina käytetyllä n.38 vuotta.

    • ulkopaikkakuntalaine

      -on kokemusta kyllä, vaikutti hyvältä, mutta se oli harhaa. Totuus paljastui jonkin ajan kuluttua,omistaja on ahne ja epäluotettava....

      Mielestäni voi ostaa, kun on tarkkana, osamaksuluottoja saa halvemmallakin.....

      ulkopaikkakuntalainen nainen......

    • Mörkö

      Palvelu ala-arvoista! En voi kenellekään suositella!

      • Mörköpiiloon

        Haluaisitko hieman tarkentaa miten palvelu oli ala-arvoista?


      • Mörkö1
        Mörköpiiloon kirjoitti:

        Haluaisitko hieman tarkentaa miten palvelu oli ala-arvoista?

        Autobaijerin palvelu iha nolla tasoa ja paskat autot


    • pooli6287

      Asiallinen paikkahan tuo, autot sisällä & kahvia tarjolla. Eilen kävin tekemässä kaupat. Puhelimessa vaihdokista luvattu kyllä aleni tonnilla, toki "hyvin" perustein ja se minkä ostin oli hinnoiteltu ostamani merkin yleiseen tasoon tai jopa hiven alle.
      Eihän nuo kyllä myytävän auton vikoja "mainosta", jos ei sitten sitä tehdä vaihdokkia sinne viedessäkään. Kauppakirjat oli jo allekirjoitettu kun veli, jonka kaa liikkeessä kävimme huomasi että siinä taustapeilin kohdalla tummennetussa osassa oli tuulilasissa särö. Liikkeen myyjä kirjasi sen pyytäessäni kauppakirjaan sopien liikkeen maksavan lasin vaihdon. Hyvä mieli kaupasta jäi, myyjä oli Sami Valkama.

      • HyväSami

        Onneksi olkoon, Sami! Onnistuit kuin onnistuitkin yhden seisokeistanne myymään!


    • Noitaxx

      Alkukankeudesta huolimatta kaikki meni todella hyvin.
      Autokaupassa ihan OK. Myyjä ja isäntä pitivät sanansa.
      Voihan kaikkea parjata mutta säädösteisen puitteissa edettiin, sain hyvän Mersun.
      Siitä vaan kaupoille ja se ylihinnoittelu, se on köyhien kansantauti.

    • AsioinToistekkin

      Hyvä palvelu..auto katsatettiin ennen ostoa ja katsastuksessa havaittu vika korjattiin, ennen myyntiä!! Nyt huolettomia kilometrejä takana jo paljon.

    • JLa

      Olen ostanut kaksi autoa tänä vuonna tuolta. Ensimmäisestä löytyi vika noin kuukauden ajon jälkeen. Autoliike korjasi ilman mitään mussutusta. Sieltä kuitenkin ostetaan KÄYTETTYJÄ autoja, jolloin itse tarvitsee olla tietoinen mitä tekee. Myyjäliikekin ottaa aina riskin ottaessa sen vaihturi helmen vaihdossa. Hyvä palvelu ja sovitut asiat pitäneet. Kaupat tehtiin Raimon kanssa. Edelleen kylläkin ostan haluamani auton sieltä missä sopiva on.

    • Apartheidbaijeri

      Minkähän takia ulkomaalaistaustaiset asiakkaat lyttäävät liikettä maan rakoon? Todella vahvoin kommentein ilmaisevat kokemuksensa AB:n toiminnasta. Paskaa palvelua ja huijari tulevat ilmi yllättävän usein. Onko asia todella näin, että palvelun taso vaihtelee rodun,uskonnon ja ihonvärin mukaan? Pitäisiköhän asiaa tutkia hiukan perusteelisemmin, mikäli kirjoitukset osoittautuvat todeksi? Eräskin ulkomaalaistaustainen asiakas kirjoitti häneltä evätyn palvelun kokonaan? Kommenttinsa mukaan palvelusta oli ilmeisesti jopa kieltäydytty!!?? Onko tällainen toiminta NYKYSUOMESSA edes mahdollista saati laillista? Mikäli palvelun perusteena on kantasuomalaisuus, niin ottakaa kirjoittajat ja kommentoijat rohkeasti yhteyttä asianmukaiseen viranomaistahoon, niin alkaa varmasti asiat selkiintymään.

    • Anonyymi

      Ostakaa merkkiliikkeessä aina!!

      • Anonyymi

        Miksi?
        3 perusteltua syytä, kiitos.


    • Anonyymi

      autobaijerista en ikinä ostaisi ainuttakaan autoa, myyjä niin täynnä itseään kun olla ja voi

    • Anonyymi

      tämä s.valkama kehuu vaan että kyllä heillä rahaa on,ei tarvitse autojen hinnoista tinkiä

    • Anonyymi

      En suosittele. Autot ei ole sitä mitä ilmoituksessa luvataan.

    • Anonyymi

      Sanotaanko että mieluummin uusi KIA jolla 7v takuu kuin samanhintainen joku kallis Bemari Raimolta. En tajua miten hän on edelleen pystyssä.

    • Anonyymi

      Palvelu oli oikein hyvää ja ystävällistä, kunnes asiakas oli "väärässä".

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe