Hauskimmat metallizipaleet...

TOTCFUARTD

Oma kärkikolmikkoni (saattaapi täydentyä myöhemmin):

1. Darkthronen "Quintessence". Sanoitus kielii joko kirjaimellisesti teräksisestä itsetunnosta tai absoluuttisesta egomaniasta. Ja lisäksi Nocturno Culton vokaalisuoritus on suorastaan orgastinen. Kyseistä kappaletta kuunnellessaan tulee välittömästi hyvälle tuulelle, oli tovi sitten vaeltanut sitten miten syvässä murheen alhossa...

2. Impaled Nazarenen (kotimainen yhtye, toki) "I am the Killer of Trolls". Tarvitseeko syytä mainita? Luttinen ei suostunut vastaamaan eemeliini, jossa taannoin arvuuttelin josko em. kappaleen sanoitus olisi tarkoituksellinen keskisormen heristys vuonomaan kirkonpolttajille...

3. Manowarin "Pleasure Slave". Juu. Machismo rules. Ja Teräsbetonista en virka mitään...

13

1269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EternalRiderofSorrow`sShado...

      1. Metallica - Nothing else matters (hettfield on kusettanut kaikkia!)
      2. Iron Maiden - Running Free (kuunnelkaa ite!)
      3. Him - Nemo ( muuten vaan mukana, lemppari)

      • Rausku

        "3. Him - Nemo"

        Myös Nightwishin Join Me on hauska.


      • sdfsdf
        Rausku kirjoitti:

        "3. Him - Nemo"

        Myös Nightwishin Join Me on hauska.

        Deiciden "Dead By Dawn". :)


      • Halford
        sdfsdf kirjoitti:

        Deiciden "Dead By Dawn". :)

        Judas Priest-Turbo Lover


      • sdfsdf kirjoitti:

        Deiciden "Dead By Dawn". :)

        On. Deeba daun, deeeeba daun


    • pöhnässä eilisestä saakka

      Spinal Tap: Big bottom

      • kämy

        Venom: Black metal


      • antitina
        kämy kirjoitti:

        Venom: Black metal

        Sori väärä kategoria, se ei ole hauska biisi.


    • thepileofbonesunited

      Sodom - Surfin Bird (tuo osoittaa että ukoilla on huumorintajuakin)
      Cannibal Corpse - Fucked With a Knife

    • Tonttu

      muistelisin hetken. Anthraxin I'm the man oli aikoinaan sen verran hauska, että taisi olla bändin ainoa oikea hitti. Uudemmista mieleeni tulee vaikkapa Edguyn Mandrake albumilla oleva Save Us (voin kyllä muistaa biisin nimen väärin). Tämä Edguyn uusin, eli Rocket Ride, nyt tuntuu olevan pitkälti vitsi koko levy, mutta siltä ehdottomasti biisit Trinidad ja Fucking With Fire. EP:ltä Superheroes ehdottomasti biisi Judas At The Opera. Ruotsalaisella Dream Evilillä on debyyttialbumillaan biisi nimeltä H.M.J (Heavy Metal Jesus), joka taisi aikoinaan huvittaa pitkäänkin. Mutta onhan noita hauskoja veisuja vaikka kuinka...taisit kuitenkin tarkoittaa enempi sarkasmiin painottuvaa sanailua, kuin silkkaa pelleilyä, enkä voi olla kanssasi eriävää mieltä - sarkasmin ja mustan huumorin viljely toimii huomattavasti paremmin tässä musiikkityylissä.

    • Blood-n-Fire

      Kanadalainen kasaritrashviisikko nimeltä Infernal Mäjesty teki biisin nimeltä Path Of The Psycho, jonka sanat ovat lyhykäisyydessään:

      Satan..... [4x]
      Lead us into hell.
      Ah ah Ah ah Ah ah [4x]

      Hauskaa tässä on se, että sanoituksiin tarvittiin kaksi bändin jäsentä. Todellakin, moiseen lyyriseen nerouteen ei yksi jätkä pysty.

      Omalla tavallaan hauska (siis aidosti hauska) on Type O Negativen klassikko I know you're fuckin someone else. Katkerampaa kuittailua saa äänitetystä musiikista hakea.

      Niin, en taida minäkään sanoa mitään Teräsbetonista..

      • TOTCFUARTD

        Tuli tuosta oheistamastasi lyriikasta mieleen kotimaisen Deathchainin pirun tiukan kakkoslevyn zipale "Napalm Satan". Biisihän on jo pelkän nimensä puolesta tappavan hauska, mutta varsinkin sen finaali vääntää suupielet korviin. "Napalm Satan, Napalm Satan, Napalm Satan - Six Six Six". Ryppyotsat saunan taakse, sanon; hevi on ihan oikeasti rattoisaa muzakkia!


    • hauskein...

      ...on Iron Maiden: Woman In Uniform

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe