kesällä biitsille pullistelee

..olemattomia lihaksiani.. no joo kyllä papuu löytyy mut sixpäkkejä löytyy vaan kasseista.. siis muovikasseista.. mitä te teette biitsillä jos sinne meette kesäisin?.. talvisin voi ainakin laittaa turkisvuaratun teltan ja patteri päälle nii kyllä tarkenee.. ja tietysti perniön lenkkiii..

16

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipparinoma

      mitä biitsillä tehdään....?? No ei mitään....Kammotavia ihmisiälihaa täynnä olevia loputtomia rantoja...Ei ollenkaan kiva...Vapailla rauhaa ja ja vain rauhaa:o))))))))

      • ..tiedän että yleisimmillä biitseillä roikkuu lihamassaa kuin teurastajan orsilla mutta jos löytyy jokin rauhallisempi notko tai alue pöpelikön suojassa ja tietysti hyvä porukka niin jees.. pervokki toivoo tulevaksi kesäksi lämmintä vettä mutta ei sinilevää..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..tiedän että yleisimmillä biitseillä roikkuu lihamassaa kuin teurastajan orsilla mutta jos löytyy jokin rauhallisempi notko tai alue pöpelikön suojassa ja tietysti hyvä porukka niin jees.. pervokki toivoo tulevaksi kesäksi lämmintä vettä mutta ei sinilevää..

        tääkin eukkonen:o))))))))))) En mä ihmisiä pelkää,mut tahtoo olla rauhassa...pitää hauskaa ja rentoutua...Ilman jatkuvaa seurantaa ja niitä hemmetin lasinsirpaleita....Mukavat muistot on muuten jalkapohjassa...vuosien takaa;o))))) Kiva oli päivystää ensiavussa....;o)


      • kipparinoma kirjoitti:

        tääkin eukkonen:o))))))))))) En mä ihmisiä pelkää,mut tahtoo olla rauhassa...pitää hauskaa ja rentoutua...Ilman jatkuvaa seurantaa ja niitä hemmetin lasinsirpaleita....Mukavat muistot on muuten jalkapohjassa...vuosien takaa;o))))) Kiva oli päivystää ensiavussa....;o)

        ..välillä jees.. riippuu porukasta ja jos paljaita pomeloita ollaan tarkkailemassa ja kenties maistamassa nii silloin ainakin typyköitä pitää riittää biitsillä.. mitkä lie ens kesän mahikset???


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..välillä jees.. riippuu porukasta ja jos paljaita pomeloita ollaan tarkkailemassa ja kenties maistamassa nii silloin ainakin typyköitä pitää riittää biitsillä.. mitkä lie ens kesän mahikset???

        hyvät mahdollisuudet...Mä en kyllä niitä paljaita rintoja jaksa tutkailla:o/


    • dansku-29

      en ainaskaan kuvittele yhtäkään miestä alastomaksi :))

      • ihailet

        kyllä paljasta pintaa..... :)


      • ..ei oo tarvetta vai.. nudistipaikoissako käyt?


      • dansku-29
        ihailet kirjoitti:

        kyllä paljasta pintaa..... :)

        luen ihan kirjaa vaa, no ainaskin leikisti :))


      • ihailet kirjoitti:

        kyllä paljasta pintaa..... :)

        kyllä paljaita rintoja.. sellasii kivoja pomeloita..
        ..sit alkaa jöpöttii..juu jihii..


      • dansku-29
        pervokki kirjoitti:

        ..ei oo tarvetta vai.. nudistipaikoissako käyt?

        semmoisissa ja kyllä nudistipaikoiksi ranta, kuin ranta, illan hämärtyessä muuttuu, ainaskin silloin, kun viimeksi rannalla kävin, puolisentoista vuotta sitten, juu silloin viimeksi yleisellä rannalla käväsin, enempi viihdyn yksityisillä rannoilla :))


      • dansku-29 kirjoitti:

        semmoisissa ja kyllä nudistipaikoiksi ranta, kuin ranta, illan hämärtyessä muuttuu, ainaskin silloin, kun viimeksi rannalla kävin, puolisentoista vuotta sitten, juu silloin viimeksi yleisellä rannalla käväsin, enempi viihdyn yksityisillä rannoilla :))

        ..saa nähdä mitä ensi kesä tuo tullessaan.. ei se enää niin kovin kaukana oo..


      • dansku-29
        pervokki kirjoitti:

        ..saa nähdä mitä ensi kesä tuo tullessaan.. ei se enää niin kovin kaukana oo..

        ihana kevät välissä ja sitten sopii tullakin taas suloinen kesä,...eikä mitään tekemistä, kaupunki nöyränä sylissä, sormissa tuoksuu tupakka... sorke rupesi Vilkkumaa soimaa mulla päässä :))


    • ..ei saa enää huuhailla rauhassa.. pitää mennä... moiiiiiiiiiiiii

      • moikka

        moi moi


    • NoitaNainen

      pakaraan..ilman rusketusraitaa..kjäh!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      837
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      284
      739
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      628
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe