..olemattomia lihaksiani.. no joo kyllä papuu löytyy mut sixpäkkejä löytyy vaan kasseista.. siis muovikasseista.. mitä te teette biitsillä jos sinne meette kesäisin?.. talvisin voi ainakin laittaa turkisvuaratun teltan ja patteri päälle nii kyllä tarkenee.. ja tietysti perniön lenkkiii..
kesällä biitsille pullistelee
16
400
Vastaukset
- kipparinoma
mitä biitsillä tehdään....?? No ei mitään....Kammotavia ihmisiälihaa täynnä olevia loputtomia rantoja...Ei ollenkaan kiva...Vapailla rauhaa ja ja vain rauhaa:o))))))))
..tiedän että yleisimmillä biitseillä roikkuu lihamassaa kuin teurastajan orsilla mutta jos löytyy jokin rauhallisempi notko tai alue pöpelikön suojassa ja tietysti hyvä porukka niin jees.. pervokki toivoo tulevaksi kesäksi lämmintä vettä mutta ei sinilevää..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..tiedän että yleisimmillä biitseillä roikkuu lihamassaa kuin teurastajan orsilla mutta jos löytyy jokin rauhallisempi notko tai alue pöpelikön suojassa ja tietysti hyvä porukka niin jees.. pervokki toivoo tulevaksi kesäksi lämmintä vettä mutta ei sinilevää..
tääkin eukkonen:o))))))))))) En mä ihmisiä pelkää,mut tahtoo olla rauhassa...pitää hauskaa ja rentoutua...Ilman jatkuvaa seurantaa ja niitä hemmetin lasinsirpaleita....Mukavat muistot on muuten jalkapohjassa...vuosien takaa;o))))) Kiva oli päivystää ensiavussa....;o)
kipparinoma kirjoitti:
tääkin eukkonen:o))))))))))) En mä ihmisiä pelkää,mut tahtoo olla rauhassa...pitää hauskaa ja rentoutua...Ilman jatkuvaa seurantaa ja niitä hemmetin lasinsirpaleita....Mukavat muistot on muuten jalkapohjassa...vuosien takaa;o))))) Kiva oli päivystää ensiavussa....;o)
..välillä jees.. riippuu porukasta ja jos paljaita pomeloita ollaan tarkkailemassa ja kenties maistamassa nii silloin ainakin typyköitä pitää riittää biitsillä.. mitkä lie ens kesän mahikset???
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..välillä jees.. riippuu porukasta ja jos paljaita pomeloita ollaan tarkkailemassa ja kenties maistamassa nii silloin ainakin typyköitä pitää riittää biitsillä.. mitkä lie ens kesän mahikset???
hyvät mahdollisuudet...Mä en kyllä niitä paljaita rintoja jaksa tutkailla:o/
- dansku-29
en ainaskaan kuvittele yhtäkään miestä alastomaksi :))
- ihailet
kyllä paljasta pintaa..... :)
- dansku-29
ihailet kirjoitti:
kyllä paljasta pintaa..... :)
luen ihan kirjaa vaa, no ainaskin leikisti :))
ihailet kirjoitti:
kyllä paljasta pintaa..... :)
kyllä paljaita rintoja.. sellasii kivoja pomeloita..
..sit alkaa jöpöttii..juu jihii..- dansku-29
pervokki kirjoitti:
..ei oo tarvetta vai.. nudistipaikoissako käyt?
semmoisissa ja kyllä nudistipaikoiksi ranta, kuin ranta, illan hämärtyessä muuttuu, ainaskin silloin, kun viimeksi rannalla kävin, puolisentoista vuotta sitten, juu silloin viimeksi yleisellä rannalla käväsin, enempi viihdyn yksityisillä rannoilla :))
dansku-29 kirjoitti:
semmoisissa ja kyllä nudistipaikoiksi ranta, kuin ranta, illan hämärtyessä muuttuu, ainaskin silloin, kun viimeksi rannalla kävin, puolisentoista vuotta sitten, juu silloin viimeksi yleisellä rannalla käväsin, enempi viihdyn yksityisillä rannoilla :))
..saa nähdä mitä ensi kesä tuo tullessaan.. ei se enää niin kovin kaukana oo..
- dansku-29
pervokki kirjoitti:
..saa nähdä mitä ensi kesä tuo tullessaan.. ei se enää niin kovin kaukana oo..
ihana kevät välissä ja sitten sopii tullakin taas suloinen kesä,...eikä mitään tekemistä, kaupunki nöyränä sylissä, sormissa tuoksuu tupakka... sorke rupesi Vilkkumaa soimaa mulla päässä :))
..ei saa enää huuhailla rauhassa.. pitää mennä... moiiiiiiiiiiiii
- moikka
moi moi
- NoitaNainen
pakaraan..ilman rusketusraitaa..kjäh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23837Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat284739- 93727
- 109636
- 34628
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550
