ajettu 68tkm eikä vikoja onkohan minulla yksilö vai onkohan täällä vain turhia provoja entinen t4 oli myös kestävä peli
transporter t5
5
1644
Vastaukset
- Haisuli
kun on yksi nolla lisää km-lukeman perässä
- rfe
on pienet viat jo iahn ok.
- Måste Gädda
Mulla on kannsa vastaava T5. 46Tkm mittarissa, eikä toistaiseksi mitään vikaa.
Eipä voi valittaa, kun kyseessä kuitenkin koko mallisarjan ensimmäisiä autoja! T4 mallit olikin erittäin kestäviä, T5 malleja oli meidän firmas 26kpl, jotka ei tunnu kestävän yhtään.(pikkuvikoja) Harvemmin tosin jättää tielle, mielestäni auton tulee kestää takuuaika suurin piirtein perushuolloilla, mutta ku joka toinen kuukaus takuuhuollossa ku joku paikka pettänyt.
Tojot kestää paljon vähemmillä pikkuvioilla, pitkälti takuuajan loppumisen jälkeenkin.
Sevel pakuista aika vähän kokemuksia, mutta ei ainakaan hirveen paljon huonompia ku Volkkarit, ellei parempiakin, tosin ovat paljon työkonemaisempia ja halvemman olisia, toisaalta ne ovatkin paljon halvempia.- haissi
Tällä palstalla on aiemmin ollut juttua T5:sta,joku tiesi että jakopäässä on jokin rakenteellinen vika
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768922Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593321- 422718
- 272241
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372190- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151763- 681705
- 181639