Seinäjoen Käyttöauto

Igor

Menin Seinäjoella Kayttöauto-nimiseen autoliikeseen ostamaan uutta autoa. Myyjiä ei näkynyt, joten lähdin pois. Kannataako mennä uudestaan ja saada parempaa palvela ? Taitaa olla liian iso autoliike, kun joku valtion virasto ja automyyjätkin ovat kuin valtion virkamiehiä. Luulevat että ostajat ovat heitä varten.

57

17354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Rat

      Olin sopinut auton hakemisesta koeajoon eräästä liikkeestä. Tulin sovittuna aikana paikalle ja aloin etsimään myyjää jonka kanssa olin asiasta eemelillä sopinut.

      Eipä löytynyt.

      Viiden minuutin etsiskelyn jälkeen jostain tuli myyjä, kiiruhti ohi, ja katosi.

      20 minuttiia myöhemmin (juuh, olisi pitänyt vaan lähteä) vihdoin tuli myymäläpäällikkö kysymään josko voisi olla avuksi. Koeajoin auton...

      En kyseiseen merkkiin sitten päätynyt, mutta jos olisin päätynyt, niin aika varmasti olisin etsinyt toisen jälleenmyyjän.

    • älä tänne

      Miksi et valittanut sinne liikkeeseen? Tapahtuma vaikutti kuitenkin niin vähäpätöiseltä, että tuntuu vähän katkeralta ininältä tuollainen.

      Veikkaan että valituksen jälkeen kyllä tulee palvelua kuin kuninkaalliselle.

      Kun liike on hehtaarikokoa, sinne väistämättä vähän katoavat niin myyjät kuin asiakkaatkin. Reilusti vaan myyjää hihasta kiinni, niin palvelua alkaa tulla.

      • äänestä euroillasi

        Eurojen viemättäjättäminen on paras valitus.

        Eiköhän se mene konkkendaaliin tuokin liike aikanaan kun asiakkaat ohittaa firman.


      • Anonyymi

        Minähän joskus valitin ja totesivat, että ei sun kannata tänne autokaupoille tulla.


    • meininki

      Kouvolan Auto-Prismassa. Pari vuotta sitten olin autoa ostamassa ja 206 Pösö oli ehdokkina. Kahteen otteeseen pyörin liikkeessä mutten koskaan saanut palvelua. Ei tullut kauppoja siitä merkistä, päädyin japanialaiseen. Joku mainitsi tuossa edempänä että miksi ei liikkeeseen valiteta. Miksi tyhjän takia menisin sinne? Autoliikehän siinä rahat menettää, en minä.

      • on kanssa

        sellainen kauppa, että aina saa odottaa ja etsiä myyjää. Itse vierailin siellä kaksi kertaa vaimon kanssa, ei palvelua ja kerran kaverin kanssa ei palvelua.

        Muihin kauppoihin, kun menee vaimon kanssa, niin johan kiiruhtaa myyjiä paikalle.

        Vuosi sitten, kun ostetiin uusi auto, niin kauppias otti vaimoni huomioon palvelussa todella hyvin. Kummankin kysymymsiin tuli aina vastaus.

        No parempi olikin. Edellesin auton kanssa oli hieman takuu/huolto ongelmia. Olimme yhdessä varaamassa uutta huoltoaikaa, kun auto ei kerralla ollut ihan kunnossa vaikka piti olla. Minä ekaksi annoin palaa ja myyjä oli hätää kärsimässä, kun ei oikein ollut kunnon selityksiä varastossa. No siinä, kun huoltoesimies kieri tuskissaa, niin vaimo pisti vielä minuakin paremmaksi. Kaveri mietti varmaan jo ammatin vaihtoa.


      • ensi kerralla itse

        kysymään sitä myyjää tämän työhuoneesta.

        "Kahteen otteeseen pyörin liikkeessä mutten koskaan saanut palvelua."

        Myyjät eivät varmaankaan mitään muuta ehtisi tekemäänkään, jos he juoksisivat jokaisen autoja lääpivän pummin mielenliikutusten perässä.

        Ostaathan hyvänen aika itsekin mennä ilmoittamaan, että olet ostoaikeissa. Kyllä sitä palvelua sitten saa.


      • älä tänne
        ensi kerralla itse kirjoitti:

        kysymään sitä myyjää tämän työhuoneesta.

        "Kahteen otteeseen pyörin liikkeessä mutten koskaan saanut palvelua."

        Myyjät eivät varmaankaan mitään muuta ehtisi tekemäänkään, jos he juoksisivat jokaisen autoja lääpivän pummin mielenliikutusten perässä.

        Ostaathan hyvänen aika itsekin mennä ilmoittamaan, että olet ostoaikeissa. Kyllä sitä palvelua sitten saa.

        Olen samaa mieltä. Jokaisen pitäis tajuta se, että 90% päivän aikana liikkeessä kuljeksivista on vain potkimassa renkaita ja kuolaamassa uusien ja kalliiden autojen perään.

        Paraskin asiakaspalvelija turtuu tähän jo parissa viikossa. Varsinkin jos liike on hehtaariluokkaa, ei ole mitään järkeä juosta kieli pitkällä jokaisen urpon luo kysymään, että kuolaatko vielä vai lähdetkö jo?

        Tottakai jos myyjä on joutilas, ja sattuu isossa liikkeessä kohdalle, on sekä myyjän että asiakkaan syytä avata suunsa. Mutta sellainen jokaisen renkaanpotkijan perässä juokseminen on itseasiassa ärsyttävää ja tungettelevaa.

        Se olisi yhtä kiusallista ja outoa, kuin jos jossain valtavassa supermarketissa tulisi yhtäkkiä maito-osaston myyjä utelemaan, että laitetaanko rasvatonta vai ykkösmaitoa? Entä kiinnostaisiko suora kauppa vai maksatko luotolla?

        Pienet liikkeet ovat täysin eri asia. Siellä myyjän ja ostajan katseet kohtaavat heti, ja myyjän on syytä olla asialla heti kun ehtii.


      • olla pari
        älä tänne kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Jokaisen pitäis tajuta se, että 90% päivän aikana liikkeessä kuljeksivista on vain potkimassa renkaita ja kuolaamassa uusien ja kalliiden autojen perään.

        Paraskin asiakaspalvelija turtuu tähän jo parissa viikossa. Varsinkin jos liike on hehtaariluokkaa, ei ole mitään järkeä juosta kieli pitkällä jokaisen urpon luo kysymään, että kuolaatko vielä vai lähdetkö jo?

        Tottakai jos myyjä on joutilas, ja sattuu isossa liikkeessä kohdalle, on sekä myyjän että asiakkaan syytä avata suunsa. Mutta sellainen jokaisen renkaanpotkijan perässä juokseminen on itseasiassa ärsyttävää ja tungettelevaa.

        Se olisi yhtä kiusallista ja outoa, kuin jos jossain valtavassa supermarketissa tulisi yhtäkkiä maito-osaston myyjä utelemaan, että laitetaanko rasvatonta vai ykkösmaitoa? Entä kiinnostaisiko suora kauppa vai maksatko luotolla?

        Pienet liikkeet ovat täysin eri asia. Siellä myyjän ja ostajan katseet kohtaavat heti, ja myyjän on syytä olla asialla heti kun ehtii.

        kipaletta autokoijariakin tänne kirjoittelemassa.


      • sitten kehää
        olla pari kirjoitti:

        kipaletta autokoijariakin tänne kirjoittelemassa.

        autoliikkeessä minun puolestani koko päivän, jos et nössönä uskalla mennä kauppoja tekemään.


      • myyjä
        älä tänne kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Jokaisen pitäis tajuta se, että 90% päivän aikana liikkeessä kuljeksivista on vain potkimassa renkaita ja kuolaamassa uusien ja kalliiden autojen perään.

        Paraskin asiakaspalvelija turtuu tähän jo parissa viikossa. Varsinkin jos liike on hehtaariluokkaa, ei ole mitään järkeä juosta kieli pitkällä jokaisen urpon luo kysymään, että kuolaatko vielä vai lähdetkö jo?

        Tottakai jos myyjä on joutilas, ja sattuu isossa liikkeessä kohdalle, on sekä myyjän että asiakkaan syytä avata suunsa. Mutta sellainen jokaisen renkaanpotkijan perässä juokseminen on itseasiassa ärsyttävää ja tungettelevaa.

        Se olisi yhtä kiusallista ja outoa, kuin jos jossain valtavassa supermarketissa tulisi yhtäkkiä maito-osaston myyjä utelemaan, että laitetaanko rasvatonta vai ykkösmaitoa? Entä kiinnostaisiko suora kauppa vai maksatko luotolla?

        Pienet liikkeet ovat täysin eri asia. Siellä myyjän ja ostajan katseet kohtaavat heti, ja myyjän on syytä olla asialla heti kun ehtii.

        Näin on. Harva nykyään ostaa uutta autoa, ja ostajat näkee jo yleensä päältäpäin. Minä ainakin olen päivät omassa kopissani ja pelaan vaikka pasianssia. Jos meinaa 50 tonnin autoa ostaa niin IMHO saa vähän nöyristelläkin. Muutenkin ottaa päähän kaikki bemareden ostajat. Jupit luulee olevansa jotain. Mutta kun mä olen konttorissa, niin mun silmille ei hypi kukaan!


      • Ostin autoni muualta
        myyjä kirjoitti:

        Näin on. Harva nykyään ostaa uutta autoa, ja ostajat näkee jo yleensä päältäpäin. Minä ainakin olen päivät omassa kopissani ja pelaan vaikka pasianssia. Jos meinaa 50 tonnin autoa ostaa niin IMHO saa vähän nöyristelläkin. Muutenkin ottaa päähän kaikki bemareden ostajat. Jupit luulee olevansa jotain. Mutta kun mä olen konttorissa, niin mun silmille ei hypi kukaan!

        Hehe, noin sitä kauppaa tehdään! Taidat olla sinäkin yksi Seinäjoen Käyttöauton ylpeistä myyjistä joilla ei todellakaan ole minkäänlaista käsitystä siitä mitä on hyvä asiakaspalvelu.


      • fygukl
        on kanssa kirjoitti:

        sellainen kauppa, että aina saa odottaa ja etsiä myyjää. Itse vierailin siellä kaksi kertaa vaimon kanssa, ei palvelua ja kerran kaverin kanssa ei palvelua.

        Muihin kauppoihin, kun menee vaimon kanssa, niin johan kiiruhtaa myyjiä paikalle.

        Vuosi sitten, kun ostetiin uusi auto, niin kauppias otti vaimoni huomioon palvelussa todella hyvin. Kummankin kysymymsiin tuli aina vastaus.

        No parempi olikin. Edellesin auton kanssa oli hieman takuu/huolto ongelmia. Olimme yhdessä varaamassa uutta huoltoaikaa, kun auto ei kerralla ollut ihan kunnossa vaikka piti olla. Minä ekaksi annoin palaa ja myyjä oli hätää kärsimässä, kun ei oikein ollut kunnon selityksiä varastossa. No siinä, kun huoltoesimies kieri tuskissaa, niin vaimo pisti vielä minuakin paremmaksi. Kaveri mietti varmaan jo ammatin vaihtoa.

        ukko ja automyyjäukko ovat eri asioita. saitte lähinnä hullun maineen.


      • Tupraan_vaan
        on kanssa kirjoitti:

        sellainen kauppa, että aina saa odottaa ja etsiä myyjää. Itse vierailin siellä kaksi kertaa vaimon kanssa, ei palvelua ja kerran kaverin kanssa ei palvelua.

        Muihin kauppoihin, kun menee vaimon kanssa, niin johan kiiruhtaa myyjiä paikalle.

        Vuosi sitten, kun ostetiin uusi auto, niin kauppias otti vaimoni huomioon palvelussa todella hyvin. Kummankin kysymymsiin tuli aina vastaus.

        No parempi olikin. Edellesin auton kanssa oli hieman takuu/huolto ongelmia. Olimme yhdessä varaamassa uutta huoltoaikaa, kun auto ei kerralla ollut ihan kunnossa vaikka piti olla. Minä ekaksi annoin palaa ja myyjä oli hätää kärsimässä, kun ei oikein ollut kunnon selityksiä varastossa. No siinä, kun huoltoesimies kieri tuskissaa, niin vaimo pisti vielä minuakin paremmaksi. Kaveri mietti varmaan jo ammatin vaihtoa.

        Oot vittu mun sankari. Painaisin sua ja sun ylipainoista akkaa turpaan!


      • autokonna
        Ostin autoni muualta kirjoitti:

        Hehe, noin sitä kauppaa tehdään! Taidat olla sinäkin yksi Seinäjoen Käyttöauton ylpeistä myyjistä joilla ei todellakaan ole minkäänlaista käsitystä siitä mitä on hyvä asiakaspalvelu.

        on todennäköistä että useimmilla käyttöauton henkilöillä on rikollinen tausta, tämä liike suosii tunnottomia rosvoja.


      • Anonyymi
        Ostin autoni muualta kirjoitti:

        Hehe, noin sitä kauppaa tehdään! Taidat olla sinäkin yksi Seinäjoen Käyttöauton ylpeistä myyjistä joilla ei todellakaan ole minkäänlaista käsitystä siitä mitä on hyvä asiakaspalvelu.

        Ensinnäkin en ole myyjä.
        Puolustan myyjiä kuitenkin sillä, että ei joka asiakkaan perään kannata aina mennä. Keskimäärin 7/10 jos kysyy myyjänä, minkälaista autoa katsotte? Vastauksena 0n seitsemältä minä nyt vain katselen tässä. Ei ole mitään järkeä silloin jäädä jutteleen ja puhumaan paskaa toisen kanssa. Todennäköisesti tuli vain kattoon minkälaisia autoja on ja paljonko täällä maksaa. On jo toisessa liikkeessä katottuna auto valmiiksi, mutta katsotaan missä hinnoissa täällä on ja missä kunnossa mihin hintaan. Se on pieni osa kävijöistä joka todella ostaa auton. Antaa rauhassa katsoa ja sitten asiakkaan tulisi vinkata myyjä paikalla jos todella haluaa ostaa auton. Ei se mielestäni paljon vaadi asiakkaalta huutaa tai pyytää myyjää paikalle. Vai odottaako kaikki asiakkaat että juuri sinua palvellaan kuin piispaa pappilassa myyjien toimesta etkä aiokkaan ostaa muutenkaan. Kyllä asiakkaan pitää myös ymmärtää, että ei myyjän kannata pyöriä siinä paikalla vaikka on itse ilmoittanut että mä nyt vain katselen tässä.


      • Anonyymi
        Ostin autoni muualta kirjoitti:

        Hehe, noin sitä kauppaa tehdään! Taidat olla sinäkin yksi Seinäjoen Käyttöauton ylpeistä myyjistä joilla ei todellakaan ole minkäänlaista käsitystä siitä mitä on hyvä asiakaspalvelu.

        aivan täysin samaa mieltä


    • Aivan oikea myyjä

      Sitten menit seuraavaksi viereiseen Prismaan, jossa esim. kodintekniikkaosastolla on iso kyltti puhelimen vieressä ja teksti: nosta luuri jo tarvitset myyjää...todennäköisesti siellä kiltisti soittaisit. Mutta ei autoliikkeessä ole pokkaa pyytää palvelua. Nääs kun jos ne myyjät istuu "toimettoman" näköisenä kopeissaan, ovat todennäköisesti kuumeisesti laskemassa kaltaisellesi tarjousta ja yrittävät ehtiä soittamaan äkkiä kun sinulla on kiire saada tarjous puhelimitse / email. Niinpäniin tätä se sitten on, revi siitä...

      • " minun mielipiteeni ...

        20000 - 40000 € ostosta, niin kyllä silloin myyjä saa tehdä sen eteen töitä. Jos 500 - 1000 euron huonekalun myyjä osaa myydä tuotettaa asiakkaalle ilman, että myyjää pitää etsiä, niin kyllä automyyjän pitää jaksaa nostaa se takapuoli tuolista ja keskeyttää suomi24:n viestien lukeminen.

        Sitä ei tiedä koskaan, kuka sen kalleimman mallin ostaa..........


      • siksi osaat
        " minun mielipiteeni ... kirjoitti:

        20000 - 40000 € ostosta, niin kyllä silloin myyjä saa tehdä sen eteen töitä. Jos 500 - 1000 euron huonekalun myyjä osaa myydä tuotettaa asiakkaalle ilman, että myyjää pitää etsiä, niin kyllä automyyjän pitää jaksaa nostaa se takapuoli tuolista ja keskeyttää suomi24:n viestien lukeminen.

        Sitä ei tiedä koskaan, kuka sen kalleimman mallin ostaa..........

        itsekin varmasti ilmaista asian myyjälle, jotta tämä voi tehdä kauppaa kanssasi. Ei kukaan ole kiinnostunut kumartelemaan vaivaisia rahojasi.

        "Sitä ei tiedä koskaan, kuka sen kalleimman mallin ostaa.........."


    • on autoliike vain muiden jo...

      Ei se tee mitään ihmettä Seinäjoen Käyttöaotosta että se on suuri kooltaan, monasti pienemmistä liikkeistä saa paremman palvelun ja myyjätkin ovat palvelualtiimpia. Päinvastoin isossa liikkeissä myyjät ovat niin kiireisiä etteivät syvenny yksittäisiin kauppoihin. Suosittelenkin pienien piirimyyjien palveluja. Katso oman kotipaikkakuntasi piirimyyjän tiedot netistä ja ota yhteyttä niin saat yksilöllisen palvelun. Unohda Megadealerit ja tingi pikkudealkerilta niin voitat. Sama huollossa, Pienen yrittäjän kanssa voit sopia hinnat mutta iso on tunteeton hintojen suhteen.Tänäpäivänä autonkorjaus on suurta huijausta,autoon vaihdetaan osia ilman vikaa. Vikatesteri lukee olemattomia vikakoodeja ja asiakas maksaa. Olen yli 30v seurannut asiaa ja todennut että asia on näin.

      • ostatte

        kyseisetä liikkeestä auton,älkää vain missään tapauksessa huollattako sitä siellä.Siellä huollossa voi periaatteessa tapahtua ihan mitä vain,mutta ei sellaista mitä toivoisitte.Kyseisen liikkeen huolto on,meille paikkakuntalaisille jatkuva vitsien aihe.


      • -opiskelija-

        Käytin autoani Seinäjoen käyttöautossa koska jarrut laahaavat välillä edessä. Jarrut kuumenevat välillä niin että naksuvat ajon jälkeen. Sanoivat analyysin jälkeen että vika on jarruletkuissa (vika-analyysi lähes 200€) ja laitettiin eteen yhteensä noin 180€ jarruletkut koska ei saanut muita kuin alkuperäisletkuja. Vika-analyysin jälkeen radio pimeänä ja jarruletkujen vaihdon jälkeen jarrut laahaa edelleen !

        Mikä parasta: Käyttöautosta ei vastata kyselyihini joissa olen kysynyt mitä jarruasialle voisi tehdä.


    • Vaihto autoliikettä.

      Kaksi kertaa auto ollut kolarikorjauksessa Seinäjoella.

      Ekalla kertaa lakkauksessa oli pitkä valuma. Kokeilivat että meneekö läpi asiakkaalta. Huomasin vsata kotona. Korjattu jälkeenpäin.


      Toisella kertaa maalattu takapuskuri. Jälki aivan ala-arvoista. Maalia on mustalla osalla ja osasta kohtaa paistaa pohjamaali. Ei tehty kunnolla maalattavan osan teippauksia. Maalirajaus päin v...... Ja taas yritettiin kusettaa asiakasta.


      Jos soitat käyttöauton varaosiin niin puhelin lyödään monesti kiinni suoraan korvaan. Nostetaan luuri ja lyödään kiinni.

      Käyttöauto kannattaa kiertää mahdollisemman kaukaa. Ainakin Seinäjoki ja Vaasa.

    • Fakiiri67

      Ostimme Volvo V70 5D Seinäjoen Käyttöautosta viime vuoden lopussa. Koeajossa en kaikkia vikoja huomannut,koska auto oli lämmin ajoon lähtiessä.
      Kotona viat ilmeni mm.moottorin lisälämmittimen laakeri menossa rikki( kova ujellus),takalasin pyyhin sökö (pitää heilutella välillä pyyhimestä, että lähtee toimiin) ja istuinlämmitin sökö.Ilmoitin liikeeseen, et jos nämä viat korjattaisiin,mut yllätykseksi sainkin erittäin huonoa palvelua. Ei puhettakaan, et vikoihin olisi puututtu! Joten olkaa tarkkoja, kun asioitte tässä liikkeessä. Huonoa palvelua!! Tulen kiertämään kyseisen liikkeen kaukaa! Muissa liikeissä viat on jälkeen päin kyllä korjattu,jos jotain on ilmennyt!

      • tutkia ensin

        mitä ostaa...Jos itse myyt/vaihdat pois vastaavilla vioilla olevan auton liikkeeseen, eikä myyjä huomaa vikoja arvioidessaan autosi niin ei hän varmasti perääsi soittele. paskat kuluttajansuojasta marista jos kyse on 50 euron viasta 20tonnin autossa. Ja jokos on sisätilanlämmitin hajonnut, vai pelaako edelleen....(yleensä ne ääntä hieman pitävätkin!!)


      • MB:n ostaja

        Samoja kokemuksia minullakin ko. liikkeestä.Ostimme sieltä n.puolivuotta sitten MB:n,kun kauppoja hierottiin, myyjä YLETTÖMÄN ystävällinen ja melkein kaveriksi pyrki..Sitten kun tuli se tilanne että olisi joutunut myyjä/autoliike vastaamaan puheistaan/myynti-ilmoituksestaan muuttui ääni kellossa.Ei oltu valmiita seisomaan puheitten ja ilmoitusten takana.Nähtävästi heidän mielestään he voivat kirjoittaa myynti-ilmoitukseen mitä haluavat,ja asiakkaan >ON itse tutkittava pitääkö ne HEIDÄN väittämät paikkaansa.Tästä talosta jäi sellainen maku Pohjoisen miehelle että ei KOSKAAN enää seinäjoelle.Pysykää kaukana tuosta luolasta.


      • Pettynyt ostaja
        MB:n ostaja kirjoitti:

        Samoja kokemuksia minullakin ko. liikkeestä.Ostimme sieltä n.puolivuotta sitten MB:n,kun kauppoja hierottiin, myyjä YLETTÖMÄN ystävällinen ja melkein kaveriksi pyrki..Sitten kun tuli se tilanne että olisi joutunut myyjä/autoliike vastaamaan puheistaan/myynti-ilmoituksestaan muuttui ääni kellossa.Ei oltu valmiita seisomaan puheitten ja ilmoitusten takana.Nähtävästi heidän mielestään he voivat kirjoittaa myynti-ilmoitukseen mitä haluavat,ja asiakkaan >ON itse tutkittava pitääkö ne HEIDÄN väittämät paikkaansa.Tästä talosta jäi sellainen maku Pohjoisen miehelle että ei KOSKAAN enää seinäjoelle.Pysykää kaukana tuosta luolasta.

        Ei niillä ole mitään vastuuta, en myöskään astu siihen liikkeeseen enää.


    • A.Udi

      - Mne muualle, niin minäkin menin...

    • Lisää munkkia!!!!

      mukavempaa,kuin kuunnella asiakkaan kitinää.

      • Leena k

        myyjä,olla on naamakin korvia myöden sokerissa. :( Onneksi on muitakin liikkeitä seinäjoella.


      • Munkin syöjä.
        Leena k kirjoitti:

        myyjä,olla on naamakin korvia myöden sokerissa. :( Onneksi on muitakin liikkeitä seinäjoella.

        ostamaan romuja.


      • Leena k
        Munkin syöjä. kirjoitti:

        ostamaan romuja.

        hikeentyy.


      • munkin syöjä
        Leena k kirjoitti:

        hikeentyy.

        kitinä saat..vanha lehmä.


      • Leena K
        munkin syöjä kirjoitti:

        kitinä saat..vanha lehmä.

        Ole nyt tappi kul.i ihmisiksi ja mikäs sä olet asiakkaita haukkumaan vanhaksi lehmäksi?
        Jo,tän päivän munkit on syöty???? LÄSKI PERSE!!!!!!!


    • sfdgbsfgb

      Se on kumma juttu että elektroniikkaliikkeessä ihmiset tulee itse kysymään myyjää mutta autoliikkeessä valahtaa paskat punttiin eikä minkäänlaista omatoimisuutta löydy. Mikä vittu siinä on?

      • ajatusten lukijaksi_

        Niin aina väärinpäin. Kun menet reippaasti heti juttusille, niin ahdistutaan siitä kun ei saa rauhassa katsella ja kun annat rauhassa katsella, niin jo onkin taas paskaa palvelua kun ei olla heti kysymässä...


    • auton ostaja

      Ostin jokin aika sitten auton sovin myyjän kanssa, että otaa autoni vaihdossa. Ajoimme pitkän matkan Seinäjoelle.

      Myyjä soitti missä olette sanoin: keskustassa myyjä no hyvä. Tuli todella mukava fiilis, kun mentiin pihaan ja siistiksi kiillotettu auto kävi pihassa lämpiämässä talvella. Koe ajoimme ja olimme tyytyväisiä! Teimme kaupat.

      Huomasin hieman myöhemmin, että pohjalevyt on poissa moottorin alta. Soitin ja neuvottelin miten toimitaan. Myyjä tuuumasi, että saat 50e lahjakortin heille. Mä: ei käy, jos onnistuu, ni toimitatte mulle osat. Myyjä kysyi esimieheltä ja kuinka ollakkaan ei suostumusta.

      Myyjässä ei ollut vikaa, kun taasen rupesin puimaan asiaa esimiehen kanssa, se tuumas hommaa levyt millä hinnalla hyvänsä ja laita kuitti tulemaan ja he korvaa 50e ja löi melekeen luurimen kiinni. Yhdessä vaiheessa yritti, että olisin lähettänyt arvokkaat kuitit hänelle kokonaisuudessaan, sanoin saanko kirjallisena s-postiin, ei hyväksynyt. Lopuksi hyväksyin heidän hyvityksesnsä ja tappelu kesti n.2kk.
      Kun hain ne osat sovin vara-osa myyjän kanssa toinen niistä maksaa sen verran ja loput minä itse.. Tälläistä oli esimiehen toiminta, jotenkin jäi huono makus suuhun. En kovin mielellään toiste mene kyseiseen liikkeeseen..

      • auton ostaja

        pieni lisäys


      • asdfe

        Kylläpäs kuulosti kovin tutulta. Itsellä lähes vastaavanlainen kokemus kyseisestä liikkeestä.


    • Jotain mätää?

      Samanlaisia kokemuksia Seinäjoen Käyttöautosta myös meikäläisellä. Ostin heiltä auton, joka oli päällisin puolin todellä hyvässä kunnossa ja ajokilometreihinsä nähden melko käyttämättömän näköinen. En huomannut koeajolla mitään normaalista poikkeavaa, joten päädyin tekemään kaupat kiesistä. Eipä aikaakaan, niin huomasin omituisen hajun, jonka alkulähteeksi paljastui lattiamattojen alla oleva kosteus. Koeajolla hajua ei mielestäni ollut, joten kaipa autoa oli tuuletettu sitä ennen.

      Etsin netistä tietoa ongelmasta, jolloin selvisi, että kyseessä on jonkinmoinen korjaamoiden tiedossa oleva tyyppivika. Myös käyttöauton olisi pitänyt jutusta tietää, sillä onhan kyseinen merkki heidän myyntiartikkelinsa.

      No, ongelma "korjattiin" yhden vuotokohdan osalta ja autossa oleva hajukin on heidän mukaansa tyypillinen kyseiselle merkille. Voin toki esittää epäilykseni, että maakellarin haju tuskin on minkään automerkin myyntivaltti. Kaiken kukkuraksi huomasin, että lattialla oli pienen yöllisen sateen jälkeen taas kosteutta, joten ongelma tuskin on kokonaan korjattu. Melkoista menoa ja asiakkaan aliarvioimista. Kierrän kaukaa tästä lähtien.

      Ps. palvelualttius kyllä väheni myyntitapahtuman jälkeen oleellisesti.

    • Kokenut kovia huoll

      Tämähän on suomen paras autoliike.hyvävä palvelu yli maakuntarajojen!

      Menkää kattomaan miten muut liikkeet täällä kotosuomessa soheltaa voi silmissä katsonus avartua?

    • Jotain mätää?

      Pienen väännön jälkeen Käyttöauto otti autosta mainitsemani asiat tosissaan ja otti auton fiksaukseen. Sain korjauksen ajaksi käyttööni hyvän laina-auton, jolla pystyin ajamaan pakolliset työmatkani. Auto korjattiin parissa viikossa kuntoon ja olen tyytyväinen. Isot kiitokset käyttöautolle hyvästä toiminnasta!

    • näin ajattelen

      Paljonkin kritisoidaan Käyttöautoa. Varmaan osa aivan aiheellistakin.
      Tulee vain mieleen, että jos firman myynti vuodessa on luokkaa 250 miljoonaa
      euroa, niin kyllä tyytyväisiä ostajia täytyy vallan monta olla ja kun vuosikymmeniä
      on jo kauppaa tehty.

      Kuten sanoin aiheellista kritiikkiä varmasti on, täydellinen kun kukaan ei ole.
      Sekin on kyllä totta, että nämä nettivalitukset eivä useinkaan ole niin kuin ne
      on esitetty. Oman toiminnan "törkeyksiä" kun ei valittaja koskaan tuo esiin

      • Ala tuttu

        Oletko kauankin ollut talon kirjoissa.?


    • Kertakauppa liike

      Ostimme 2011 uuden Transitin. Perälaudallinen pullakaappimalli eli pieni kuorma auto. Myynti toimi hyvin kyseisellä paikkakunnalla mutta huolto.. siellä tehtiin suorastaan hengenvaarallisia mokia jarrujen suhteen jotka piti vasta 50 000 ajettuun autoon uusia. Foortti kauppa ei ole kuorma autokauppa ainakaan huollon osalta, joka on aukikin peräti ma-pe klo 8-16 Jos on ammattiautoilija niin tämä yhtälö ei toimi. Valitin asiasta päämajaa myöten josta tuli miljoonasisaruksilta hyvinkin ylimielisiä vastauksia ja toimitusjohtaja ei vaivautunut edes vastaamaan.

    • Jep Jep

      Kyseisen liikkeen huoltoa en suosittele kenellekkään. Paitsi jos haluaa lisää vikoja autoon samalla rahalla..

    • 354ee

      rehellistä rehellistä

    • Että näin

      Oma autoni ollut myös kyseisessä liikkeessä huollossa ja uusi vaihdettu osa kesti kuukauden kunnes hajosi. Tarkemmin, kun asiaa tutkittiin niin asennettu ihan miten sattuu ja siitä johtunut osan rikkoutuminen.

    • 54gfr

      täähän oli hyvä paikka ostaa pirssi

    • peugeot

      450 km päästä lähdin katsomaan autoa seinäjoelle.puhelimessa ensin tiedustelin useammasta liikkeestä oman autoni vaihtoarvoa edes noin suurinpiirtein.monessa liikkeessä ei edes vaivauduttu vastaamaan tiedusteluihini.tai sanottiin että tervetuloa katsomaan... edes vaihtoARVIOTA ei sanottu...no seinäjoen käyttöautossa vastattiin ja jopa arvio entisestä autosta.
      saavuttuani liikkeeseen myyjä oli erittäin ystävällinen ja kohtelias.en ole tavannut
      aikoihin yhtä asiakasystävällistä palvelua. kiitos J Kiviluoto hyvästä palvelusta.suosittelen. kaupat tuli.

    • Jrkl

      Hyvä kun et saanut myyjää kiinni, pelastuit!

      • Anonyymi

        Ei ikinä enää käyttöautoon.Vastuu häviää kun auton perävalot häviää kulman taa.Huijari firma


    • Käyttöauto myy näköjään autoja missä on väärä rekisterinumero,ketä ne oikein yrittää huijata

    • Anonyymi

      Ei käyttöauto ole ainut mikä siellä huijaa ihmisiä....Eräs J.Nienistö kyllä osaa homman myös...

    • Anonyymi

      Käyttöauto Jyväskylä, varovasti lupausten kanssa, auto jonka tilasit väliaikaisesti voi olla ihan eri kuin
      luvattu. Ajaessa hämmentävää kun ei ollut tuulilasin pyyhkiemin sulkia kuin rippeet, eikä lähivaloja. ?

    • Anonyymi

      Hyvä palvelu € sinne ja hieno auto mulla kiitos 2022

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3464
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2012
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1948
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1578
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1415
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1415
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1119
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1058
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      864
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe