Vihdin Pietiläntie

asunnon ostaja?

Kummitteleeko Vihdin Pietiläntiellä vai mikä massamuutto on tapahtumassa, kun lähekkäin on ainakin 8 asuntoa myynnissä?

10

1582

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ville Amity

Etkö ole kuullut Pietiläntien oudoista, selvittämättömistä murhista jotka tapahtuivat siellä vuosina 1976 ja 1977? On puhuttu että murhien uhreina olleet lapsiperheet ovat palanneet kuolleista haamuina, vainoamaan ja häiritsemään kaikkien Pietiläntien asukkaita. Erään KRP:n erikoisasiamiehen mukaan kyseessä on ihan normi kummittelujuttu, eli vainajat yrittävät vain varoittaa asukkaita murhaajan tehtyä paluun kotikulmilleen. Eli kannattaa harkita haluaako kyseisellä seudulla asua vai ei! Ilmeisesti tästä tuo outo, mallikon näkökulmasta katsottuna epätavallisen suuri asuntomyynti johtuu.

Aamulla otan taas lääkkeeni, ne kun tuppasivat unohtumaan tuossa illalla.

• 87986

No johan juttua pukkaa, olet tainnut vetää pari viikkoa liian kauan.

• Ilona

Taloyhtiöihin saattaa olla tulossa remppoja, koska osa on rakennettu 1970-80 -luvuilla :) Osa taloista on myöskin rivareita, ja nyt kun halutaan kerrostalosta rivariin ja rivarista omakotitaloon, niin ihmisillä on myös tarve myydä aiempi kotinsa. Pietiläntie mukavaa ja rauhallista aluetta, itsekin majailen täällä ;)

• Ilona

..ja osasyy on myöskin siinä, että ihmiset haluavat nyt markkinoiden ollessa tulikuumat saada hyvät voitot asunnoistaan! :)

• Pietilänt.

Aika paljon täällä, joten myytävääkin riittää. Suurin osa tutuista jotka ovat myyneet tai myymässä ovat n 10 vuotta täällä asuneita ja nyt rakentavat omaa taloa johonkin lähistölle..

• Pyge

Pietiläntiellä on varmaan 10 kappaletta rivitaloyhtiöitä joissa erillisiä rakennuksia viisinkertainen määrä. Siinä riittää myytävää.

Rakennusten ikä alkaa tosiaankin olla sellainen että kattoja, ja muita perusrakenteita joudutaan uusimaan lähivuosina.

Lisäksi minun käsitykseni mukaan yhdessäkään yhtiössä ei ole kaukolämpöä vaan sähköllä ja öljyllä lämmitellään. Molempien hinnat kun on kohonnu viime aikoina pilviin. Itse maksan 86 neliön rivarista enemmän sähkölaskua kun tuttavani 200 neliön uudessa omakotitalossa, molemmissa suora sähkölämmitys. Rakennusten ikä vaikuttaa lämmityksen kustannuksiin.

Asuntojen arvo on noussut niin korkeaksi että alkuperäiset asukkaat saa asunnoistaan euroina reilusti enemmmän kuin ovat markkoina maksaneet, kappalemääräisesti. Se houkuttaa myymään ja muuttamaan vaikka Sammattiin tai Karkkilaan jossa on kiva viettää eläkepäiviä.

• Kyllä...

ole sähkö tai lämpökustannukset nousseet (tosin ei sähkölämmitys)...sähkölaskut olleet pieniä, suurin syy taitaa tosiaan olla talojen paljous ja hintojen nousun mukanaatuomat myyntivoitot. Mukava paikkahan tuo Pietiläntie on...Nummelan parhaita alueita mielestäni.

• Pyge
        Kyllä... kirjoitti:

ole sähkö tai lämpökustannukset nousseet (tosin ei sähkölämmitys)...sähkölaskut olleet pieniä, suurin syy taitaa tosiaan olla talojen paljous ja hintojen nousun mukanaatuomat myyntivoitot. Mukava paikkahan tuo Pietiläntie on...Nummelan parhaita alueita mielestäni.

Kyllä Pietiläntiellä ihan mukava on asua. Ei siinä mitään.

Onko teillä kaukolämpö vai öljylämmitys? Isännöitsijä tuumasi tuumasi tuossa että moneen yhtiöön jossa on ollut öljylämmitys, on jouduttu vääntämään lisäbudjettia useampana vuonna kun öljyn hinta on noussut.

• se...
        Pyge kirjoitti:

Kyllä Pietiläntiellä ihan mukava on asua. Ei siinä mitään.

Onko teillä kaukolämpö vai öljylämmitys? Isännöitsijä tuumasi tuumasi tuossa että moneen yhtiöön jossa on ollut öljylämmitys, on jouduttu vääntämään lisäbudjettia useampana vuonna kun öljyn hinta on noussut.

Vielä pysynyt budjetissaan ja maltillisena nuo nousut, toivotaan, että jatkossakin....enemmän on tullut kustannuksia noista putkiston vaihdoista...alkaa olla talot siinä iässä, että röörit menee vaihtoon.

• tonkija XD

Me itse muutimme sieltä samoihin aikoihin kuin kaksi naapuriammekin. Seutu on kyllä rauhallista, mutta on sielläkin niin tyhmiä juttuja niinkuin se katuvalojen sammuttaminen kymmenen(kö?) jälkeen.?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe