Päätin viime yönä ilahduttaa vaimoani annoksella erotiikkaa! Lukuisten itämaisten tekniikoiden täydellisenä hallitsijana sain typistettyä aktin hieman alle 3:een minuuttiin! Olin todella ylpeä suorituksestani ja sitä lisäsi vaimoni ilmoille heittämä lause "ompas nyt todella voipunut olo"! Vasta ihan äsken kävin miettimään että VITTUILIKOHAN se?
Voipunut olo?
9
2433
Vastaukset
- NoitaNainen
minä ainakin ihan kuittipoikkirättiväsynyt moisesta aktista.
En usko, että vittuili sillä mitä nopeampaa saa puristettua *rakkauden hetket* ulos sitä väsyneempi olotila on.
Kyllä noita tietää :0))))))))))))))- temppeliherra
minäkin:D Olisi sula mahdottomuus, että joku poistuisi mestarin käsittelystä ja pystyisi ajattelemaan selkästi!
- NoitaNainen
temppeliherra kirjoitti:
minäkin:D Olisi sula mahdottomuus, että joku poistuisi mestarin käsittelystä ja pystyisi ajattelemaan selkästi!
tervejärkiset sanat kaikkosivat ja kaikki ajatuksetkin vaimosi päästä. Sitä sanoo heti miltä olo tuntuu :0)))
Ei tuommosia mestareita kasva joka oksalla...
- Kylli.Kyllä
paras
..hiukka juopunut vaan.. musta tu tuu että se vittuili vaan.. oon pahoillani..
- yksitypy
suoritus. Olen vaimollesi erittäin kateellinen.
Olispa minullakin sinunlaisesi mies *huokaa*
Viimeks täytyi katsoa kellosta, kun tuntui niin pitkään kestävän. Minuutin kesti. Ja siitäkin minä olin onnellinen :=))))- temppeliherra
oikein keskityn ja otan hengitysharjoituksen ja meditoin ennen koitosta pystyn jopa 4(luit oikein) minuutin suoritukseen!
- yksitypy
temppeliherra kirjoitti:
oikein keskityn ja otan hengitysharjoituksen ja meditoin ennen koitosta pystyn jopa 4(luit oikein) minuutin suoritukseen!
totta!!! 4 minuuttia!! Shh... Älä sano tuota ääneen.
Kohta olet huuhaanaisten kans vaikeuksissa.
Taidan hakea huomenna kirjastosta jonkun meditointioppaan. Tiedä vaikka sen myötä pystyy jopa viiteen minuuttiin. Huomenna meillä meditoidaan.
Kiitti vinkistä :=)))))
- Uppis
...Seksi on kuin lumisade, et koskaan tiedä montako senttiä tulee ja kauanko se kestää....
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi853913Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693707Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442215Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522179- 582074
- 511756
- 271429
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151173Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1051153- 601099