on kivempi sairastaa

..ku on pikkasen valkkarii lasisa huono puoli on se että pitää juoda puolen litran tupeista koska ei mullaa oo nnää muutakaan..

13

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alien-8

      niinhän se on..Kossua minäkin tässä lipitän,ja juon mukista kahvia päälle;)

      • ..raakaa kosuu ja kahvii päälle??.. täytyy myöntää että viime kesän viron reissu toi pienen inhon raakaan viinaan,., ja kahvi ihmisii en oo.. drinksuja ja kylmää se pitää peervokin mielestä olla..


      • Kylli.Kyllä

        tänään sit kaikille muille kohtalon koura juottaa väkijuomaa. Mulla oo ku yks keskari jääkaapissa. Epistä, epistä


      • Alien-8
        pervokki kirjoitti:

        ..raakaa kosuu ja kahvii päälle??.. täytyy myöntää että viime kesän viron reissu toi pienen inhon raakaan viinaan,., ja kahvi ihmisii en oo.. drinksuja ja kylmää se pitää peervokin mielestä olla..

        kaiketi on..itse aikoinaan join noita likööreitä ja muita sentyyppisiä aineita..ja sain aika usein vi**umaisen krapulan.Liikaa sokeria tai jotain..

        Raakaa kossua otan nyt,mut pakko on olla mehua,kahvia tai jotain muuta blandista.


      • Alien-8
        Kylli.Kyllä kirjoitti:

        tänään sit kaikille muille kohtalon koura juottaa väkijuomaa. Mulla oo ku yks keskari jääkaapissa. Epistä, epistä

        kaupat on vielä auki;)


      • Alien-8 kirjoitti:

        kaiketi on..itse aikoinaan join noita likööreitä ja muita sentyyppisiä aineita..ja sain aika usein vi**umaisen krapulan.Liikaa sokeria tai jotain..

        Raakaa kossua otan nyt,mut pakko on olla mehua,kahvia tai jotain muuta blandista.

        ..mä väsään drinkkejä..no kyllä sitä joskus raa-an snapsin ottaa ja jotain maustekurkkuu päälle tai jotain.. niinku siellä virossa..


      • Tiedät??
        Alien-8 kirjoitti:

        kaupat on vielä auki;)

        Tuntuu pahalta :((


    • yksitypy

      Pervokki edes puhua mistään viineistä.
      Tulee jo ajatuksestakin öklö olo. Hyi hitto :=))))

      • ..viina tyylikkäämpää.. mausta miten tahdot..


      • yksitypy
        pervokki kirjoitti:

        ..viina tyylikkäämpää.. mausta miten tahdot..

        minä en voi sietää mitään alkomaholituotteita :=(((
        Juon vaan rooibos-teetä :=)))


      • yksitypy kirjoitti:

        minä en voi sietää mitään alkomaholituotteita :=(((
        Juon vaan rooibos-teetä :=)))

        ..sentään.. roiiiibosh teetä,.. mää juon kiinalaista vihreetä teetä.. mausta miten tahdot.. tööttt


      • Kylli.Kyllä
        pervokki kirjoitti:

        ..sentään.. roiiiibosh teetä,.. mää juon kiinalaista vihreetä teetä.. mausta miten tahdot.. tööttt

        kysyä onko sairaudestasi tehty jo kunnon diagnoosi? Lääkkeet tuntuvat olevan aika oikeet, annostusta kannattaisi kenties hieman lisätä.


      • Kylli.Kyllä kirjoitti:

        kysyä onko sairaudestasi tehty jo kunnon diagnoosi? Lääkkeet tuntuvat olevan aika oikeet, annostusta kannattaisi kenties hieman lisätä.

        ..ärtyisä flunssa.. lääkkeet laimeet mutta kelvatkoon.. nautin ne miten tahdon.. tööts


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe