..ku on pikkasen valkkarii lasisa huono puoli on se että pitää juoda puolen litran tupeista koska ei mullaa oo nnää muutakaan..
on kivempi sairastaa
13
439
Vastaukset
- Alien-8
niinhän se on..Kossua minäkin tässä lipitän,ja juon mukista kahvia päälle;)
..raakaa kosuu ja kahvii päälle??.. täytyy myöntää että viime kesän viron reissu toi pienen inhon raakaan viinaan,., ja kahvi ihmisii en oo.. drinksuja ja kylmää se pitää peervokin mielestä olla..
- Kylli.Kyllä
tänään sit kaikille muille kohtalon koura juottaa väkijuomaa. Mulla oo ku yks keskari jääkaapissa. Epistä, epistä
- Alien-8
pervokki kirjoitti:
..raakaa kosuu ja kahvii päälle??.. täytyy myöntää että viime kesän viron reissu toi pienen inhon raakaan viinaan,., ja kahvi ihmisii en oo.. drinksuja ja kylmää se pitää peervokin mielestä olla..
kaiketi on..itse aikoinaan join noita likööreitä ja muita sentyyppisiä aineita..ja sain aika usein vi**umaisen krapulan.Liikaa sokeria tai jotain..
Raakaa kossua otan nyt,mut pakko on olla mehua,kahvia tai jotain muuta blandista. - Alien-8
Kylli.Kyllä kirjoitti:
tänään sit kaikille muille kohtalon koura juottaa väkijuomaa. Mulla oo ku yks keskari jääkaapissa. Epistä, epistä
kaupat on vielä auki;)
Alien-8 kirjoitti:
kaiketi on..itse aikoinaan join noita likööreitä ja muita sentyyppisiä aineita..ja sain aika usein vi**umaisen krapulan.Liikaa sokeria tai jotain..
Raakaa kossua otan nyt,mut pakko on olla mehua,kahvia tai jotain muuta blandista...mä väsään drinkkejä..no kyllä sitä joskus raa-an snapsin ottaa ja jotain maustekurkkuu päälle tai jotain.. niinku siellä virossa..
- Tiedät??
Alien-8 kirjoitti:
kaupat on vielä auki;)
Tuntuu pahalta :((
- yksitypy
Pervokki edes puhua mistään viineistä.
Tulee jo ajatuksestakin öklö olo. Hyi hitto :=))))- yksitypy
pervokki kirjoitti:
..viina tyylikkäämpää.. mausta miten tahdot..
minä en voi sietää mitään alkomaholituotteita :=(((
Juon vaan rooibos-teetä :=))) yksitypy kirjoitti:
minä en voi sietää mitään alkomaholituotteita :=(((
Juon vaan rooibos-teetä :=)))..sentään.. roiiiibosh teetä,.. mää juon kiinalaista vihreetä teetä.. mausta miten tahdot.. tööttt
- Kylli.Kyllä
pervokki kirjoitti:
..sentään.. roiiiibosh teetä,.. mää juon kiinalaista vihreetä teetä.. mausta miten tahdot.. tööttt
kysyä onko sairaudestasi tehty jo kunnon diagnoosi? Lääkkeet tuntuvat olevan aika oikeet, annostusta kannattaisi kenties hieman lisätä.
Kylli.Kyllä kirjoitti:
kysyä onko sairaudestasi tehty jo kunnon diagnoosi? Lääkkeet tuntuvat olevan aika oikeet, annostusta kannattaisi kenties hieman lisätä.
..ärtyisä flunssa.. lääkkeet laimeet mutta kelvatkoon.. nautin ne miten tahdon.. tööts
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752803- 572716
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172413- 412042
- 501990
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2761972Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211291- 381129
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo01050Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.96989