..ku on pikkasen valkkarii lasisa huono puoli on se että pitää juoda puolen litran tupeista koska ei mullaa oo nnää muutakaan..
on kivempi sairastaa
13
466
Vastaukset
- Alien-8
niinhän se on..Kossua minäkin tässä lipitän,ja juon mukista kahvia päälle;)
..raakaa kosuu ja kahvii päälle??.. täytyy myöntää että viime kesän viron reissu toi pienen inhon raakaan viinaan,., ja kahvi ihmisii en oo.. drinksuja ja kylmää se pitää peervokin mielestä olla..
- Kylli.Kyllä
tänään sit kaikille muille kohtalon koura juottaa väkijuomaa. Mulla oo ku yks keskari jääkaapissa. Epistä, epistä
- Alien-8
pervokki kirjoitti:
..raakaa kosuu ja kahvii päälle??.. täytyy myöntää että viime kesän viron reissu toi pienen inhon raakaan viinaan,., ja kahvi ihmisii en oo.. drinksuja ja kylmää se pitää peervokin mielestä olla..
kaiketi on..itse aikoinaan join noita likööreitä ja muita sentyyppisiä aineita..ja sain aika usein vi**umaisen krapulan.Liikaa sokeria tai jotain..
Raakaa kossua otan nyt,mut pakko on olla mehua,kahvia tai jotain muuta blandista. - Alien-8
Kylli.Kyllä kirjoitti:
tänään sit kaikille muille kohtalon koura juottaa väkijuomaa. Mulla oo ku yks keskari jääkaapissa. Epistä, epistä
kaupat on vielä auki;)
Alien-8 kirjoitti:
kaiketi on..itse aikoinaan join noita likööreitä ja muita sentyyppisiä aineita..ja sain aika usein vi**umaisen krapulan.Liikaa sokeria tai jotain..
Raakaa kossua otan nyt,mut pakko on olla mehua,kahvia tai jotain muuta blandista...mä väsään drinkkejä..no kyllä sitä joskus raa-an snapsin ottaa ja jotain maustekurkkuu päälle tai jotain.. niinku siellä virossa..
- Tiedät??
Alien-8 kirjoitti:
kaupat on vielä auki;)
Tuntuu pahalta :((
- yksitypy
Pervokki edes puhua mistään viineistä.
Tulee jo ajatuksestakin öklö olo. Hyi hitto :=))))- yksitypy
pervokki kirjoitti:
..viina tyylikkäämpää.. mausta miten tahdot..
minä en voi sietää mitään alkomaholituotteita :=(((
Juon vaan rooibos-teetä :=))) yksitypy kirjoitti:
minä en voi sietää mitään alkomaholituotteita :=(((
Juon vaan rooibos-teetä :=)))..sentään.. roiiiibosh teetä,.. mää juon kiinalaista vihreetä teetä.. mausta miten tahdot.. tööttt
- Kylli.Kyllä
pervokki kirjoitti:
..sentään.. roiiiibosh teetä,.. mää juon kiinalaista vihreetä teetä.. mausta miten tahdot.. tööttt
kysyä onko sairaudestasi tehty jo kunnon diagnoosi? Lääkkeet tuntuvat olevan aika oikeet, annostusta kannattaisi kenties hieman lisätä.
Kylli.Kyllä kirjoitti:
kysyä onko sairaudestasi tehty jo kunnon diagnoosi? Lääkkeet tuntuvat olevan aika oikeet, annostusta kannattaisi kenties hieman lisätä.
..ärtyisä flunssa.. lääkkeet laimeet mutta kelvatkoon.. nautin ne miten tahdon.. tööts
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437
