Minne minun pitää mennä, kun olen voittanut Sabrinan(saffron cityn salijohtajan).
Minne mennä
7
386
Vastaukset
- Articuno
Oletko saanut jo Silph Copen Celadon Citysta? Ja Poke FLuten Pokemon Towerista? [Lavender town]
Jos olet niin sitten sinun pitää mennä heräätämään snorlax, niitä on kaksi, toinen celadon citysta vasemmalla ja toinen lavender towniasta alaspäin. Sitten Käytät poke flutea ja joudut taistelemaan snorlaxia vastaan.
Se on tasolla lv30 joten varamaan kannattaa pyydystaa kun niitä vain 2kpl saa. Jos sait MR Fujilta Pokefluten. mene
Lawerden towniin ja mene sitten etelään,
kunnes kohtaat sillalla nukkuvan Snorlaxin herätät sen Pokeflutella.- pompelipom
..jatkat matkaa snorlaxista joko pyöräteitse tai lavenderista alaspäin kogan salikaupunkiin:D
- palikka-kalikka
eihän snorlaxei voi pyydystän tai mulla se pokemon pallo vaan kimpos ja tuli jotai etei voi napaaa
- pepesitruunalaku
palikka-kalikka kirjoitti:
eihän snorlaxei voi pyydystän tai mulla se pokemon pallo vaan kimpos ja tuli jotai etei voi napaaa
Mutta kyllä SNorlaxit pystyy nappaamaan.
On esim. Leaf Greenissä molemmat SNorlaxit.
Tosin mikä peli on kyseessä?
Red, Blue? - GiBBis
pepesitruunalaku kirjoitti:
Mutta kyllä SNorlaxit pystyy nappaamaan.
On esim. Leaf Greenissä molemmat SNorlaxit.
Tosin mikä peli on kyseessä?
Red, Blue?pyydystää normaalilla poke ballilla vaan se pitää olla parempi, heavy ball on kaikken paras siihen tarkoitukseen kun et varmaan master ballia halua käyttää. :P
- Shiny-Salamence
GiBBis kirjoitti:
pyydystää normaalilla poke ballilla vaan se pitää olla parempi, heavy ball on kaikken paras siihen tarkoitukseen kun et varmaan master ballia halua käyttää. :P
tavallisella poke pallolla. Jokaisen pystyy mutta
jonkun tarun nappaaminen vie aikaa ja tarvitsee tuuria..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2417477Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393901Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1172178Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261477- 441463
- 331372
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3411190Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411002Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23938Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7917