oi rakas..

..rakas valkkarini.. onneksi minulla on sinut.. alkoholi.. eihän tapella enää koskaa?.. eihän?.. ryyyypppssss...

10

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoitaNainen

kyllä täällä on niin syvällistä tänään :o))))))))

Pervokki..onnea rakkaalles ja sulle

• ..alkoholi my friend.. muiskis.. täälläkö vielä liitelet luudallas????????

• NoitaNainen
        pervokki kirjoitti:

..alkoholi my friend.. muiskis.. täälläkö vielä liitelet luudallas????????

että vieläkö täällä on sakkia...mutta peli kutsuu...pitää varmaan ryömiä pöydän alle pullon kaa, että uskaltaa katoa :O)))))))))))))))))))

• emilii1

..kuuleppas pervokki.. jos vielä olet kipeänä, sinun täytyisi hieroa sovintoa jonkun valkkaria väkevämmän kanssa =), olisi parempi kipeälle kurkulle.

• ..jos oisi jotain väkevämpää.. tänää hieron oluen kanssa sovintoo..

• Creva

Vaihdoitko kenties minut yhteen valkkariin?
      Etkö kaipaa enää perunasalaattiani? :(

• ..creva et oo täällä mun luona.. unelmoit vain.. nyyh.. kaipaisin perunasalaattiasi muuten kuin vain unelmissa.. nyt joudun tyytymään uunipottuihin ja valkkariin..

• Creva
        pervokki kirjoitti:

..creva et oo täällä mun luona.. unelmoit vain.. nyyh.. kaipaisin perunasalaattiasi muuten kuin vain unelmissa.. nyt joudun tyytymään uunipottuihin ja valkkariin..

tule tänne niin saat! Kaikenlaista kivaa ;)

• Creva kirjoitti:

tule tänne niin saat! Kaikenlaista kivaa ;)

..tulisin jos tietäisin minne tulla., tahtoisin kovasti kaikkea kivaa mutta sä tiedät minne sä voit tulla.. minun yhteisööni niin teen sulle röstiperunoita..

• Creva
        pervokki kirjoitti:

..tulisin jos tietäisin minne tulla., tahtoisin kovasti kaikkea kivaa mutta sä tiedät minne sä voit tulla.. minun yhteisööni niin teen sulle röstiperunoita..

Tiedätkös mitä armaani? Miten saan sinuun yhteyden?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      41
      8737
    2. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      26
      1749
    3. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      28
      1675
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      130
      1461
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      194
      1130
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      8
      1099
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1067
    8. 92
      912
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      49
      785
    10. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta