Kielletään itsetyydytyskin

Loogikko

Kun nyt jotkut femakot ovat jo pornoakin kieltämässä, niin mitä siinä sitten himmailemaan, vaan mennään loppuun asti! Kun mies itsetyydyttää, niin hän saastaisessa sikamielessään luultavasti ajattelee - varsinkaan jos pornoa ei ole käsillä - kauneimpia naisia jotka on vähän ennen sattunut näkemään esim. työpaikallaan. Onhan se nyt kelletahansa itseään kunnioittavalle naiselle kauhistus ajatuskin siitä, että se vastaantullut sika panee juuri tällähetkellä häntä, vaikka sitten vain siinä sikamielessään.

Varsinkin yksinäisten miesten asuntoihin pitää poliisin käydä salaa asentelemassa valvontakameroita, ja tarvittaessa voidaan ottaa näytteitä miehen patjasta, vaatteista,... 1. kiinnijäämisestä voisi rapsahtaa esim. 3 vuotta linnaa ja 2.kiinnijäämisestä munat pois ja loppuiäkseen pakkotyöleirille.

Rahkonen kenties voisi lähteä tätäkin ajatusta ajamaan eteenpäin.

14

891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jorojukka-kukka

      Ainakin minä suosittelen miehille itsetyydytystä.

      • Loogikko

        millaisia naisia mies siinä saa ajatella,jos ylipäätään ketään.


      • jorojukka-kukka
        Loogikko kirjoitti:

        millaisia naisia mies siinä saa ajatella,jos ylipäätään ketään.

        Ajattelua ei kiellä tai rajoita kukaan.


      • thiliathalia
        Loogikko kirjoitti:

        millaisia naisia mies siinä saa ajatella,jos ylipäätään ketään.

        thaikkuja kannattaa ajatella


      • Macho'

        No onneksi ei tarvitse noudattaa tuota suositusta, kun normaaleja naisiakin so ei-femakkoja on vielä olemassa.


      • Ja tuleva tuotos Muumi- mukiin saisivat ns. sateenkaariperheet onnea 9 kk:n jälkeen.
        Miksi tuhlata?


      • ja joka paikassa

        Feministeillä, varsinkin vanhemmilla sellaisilla,
        se on muurautunut jo umpeen.


      • johonkin muuhun
        jorojukka-kukka kirjoitti:

        Ajattelua ei kiellä tai rajoita kukaan.

        Femakko ajattelee jotain ihan muuta, kuin muut keskimäärin. "Ihmelapsi femakko" ja pillukin on poikittain.


      • jorojukka-kukka
        epikuros kirjoitti:

        Ja tuleva tuotos Muumi- mukiin saisivat ns. sateenkaariperheet onnea 9 kk:n jälkeen.
        Miksi tuhlata?

        Riittää kyllä vielä hukattavaksikin. ;)


      • jorojukka-kukka
        ja joka paikassa kirjoitti:

        Feministeillä, varsinkin vanhemmilla sellaisilla,
        se on muurautunut jo umpeen.

        Montakin feministiä sinulla? No hyvä kuitenkin, onnitteluni. Olet hyvässä opissa.


      • Nimetön virkamies
        jorojukka-kukka kirjoitti:

        Ajattelua ei kiellä tai rajoita kukaan.

        Tilpäisen seksin ostokiellon pääarkkitehti valtionhallinossa KTM:n ja OM:n Leila Räisänen on esittänyt, että seksin ostkielto on osa kampanjaa, jonka tarkoituksena on se, että miehet vähentävät myös pornon kulutusta ja lopulta lakavat ajatella vähemmän seksiä, jolloin ongelmista päästään.

        Siis ajatuksena on todella, että valtion toimin voidaan miesten seksin ajattelua vähentää.


      • ¨''''''''
        johonkin muuhun kirjoitti:

        Femakko ajattelee jotain ihan muuta, kuin muut keskimäärin. "Ihmelapsi femakko" ja pillukin on poikittain.

        Sovakoilla on vellimuna poikittain


      • Macho'
        ja joka paikassa kirjoitti:

        Feministeillä, varsinkin vanhemmilla sellaisilla,
        se on muurautunut jo umpeen.

        Tuolla sanalla "se" et ilmeisesti tarkoita suuta. Erinäiset jörähdykset ja örähdykset täällä osoittavat, että se ruumiinosa femakolla ei mene kunnolla umpeen ennen kuin haudassa.


    • Macho'

      Tuo olisi kyllä ihan tyypillisfeministinen hanke. Että ei muuta kuin vaahto pursuamaan femakoilla suupielestä ja hommiin sen toteuttamiseksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe