Viileähkö päivà oli, mutta nyt lämmintà, kun Calvadosia siemaisin ja hyvän sikarin polttelin.
Olkaahan kiltisti siellà jossain ja sen verran perun sanojani, että huomenna taidan katsoa Suomi-lätkää, kun kerran Ruottin kanssa tappeloovatten. Hienoa kertakaikkiaan. Toinen hieno homma oli se kurlinkihopeva, vai mitä oletten mieltä?
Terveiset Saksasta!
12
668
Vastaukset
- tähtitoimittaja
kuomaseni, ihan sattumalta tässä samalta näppäimistöltä kirjoitellaan. Curling-hopea oli tosi hieno juttu, ja saan kaffelta mädät tomaatit päähäni kun uskalsin ennustaa että Ruotsi voittaa huomenna. Jännä matsi siitä tulee. Mites muuten maa makaa?
- Jermu
Koska voittaminen on verissä. Et ollenkaan ole väàrässà, jos laita monivedon molemmille jàrjestelmällä 4-2 2-4 2-2 ja 4-4. Voitat pikkuisen rahaa...Ei paljon, mutta jotain...Et sitten lyö, jos Suomi voittaa, mutta sinä hävisist...hah!
Täällä menee hyvin: Söin hyvin tossa ja nyt menen elpymäään kohta.
- Pirre*
kuolleet sorsat, elä liikuta niitä..:)
- koltis
Pidä toi fiilis.
- koltis
Ään dotsien sekoilut mua hämää yhtään.
vanhaa kuin sinäkin?
Kerran "jouduin" itse sellaista jossain sielläpäin maistamaan. Se oli ihan hukkainvestointi, enhän minä osannut kylliksi sen hienoutta arvostaa. - Nuorempikin olisi välttänyt tottumattomalle.
Tuskin voisi jännempää loppuottelua olla, kun pojat taas taistelevat ruotsalaisia vastaan. Pakko sitä on vahtia, vaikken kauppatorille aiokaan lähteä.
Kurlingissa ei taida edes dopingilla olla osuutta, joten hurraa heille!- ossipessi
Onkos kivaakin ja pitkäkin reissu?
Pidä hauskaa ja älä unohda tätä palstaa, ei täällä mitään tappeluksia saa aikaseksi, ainkaan minä:)- Jermu
Ja hyvin meni matka. Kaikki siis OK.
Kyllähän täällä näköjään kinastellaan vakavasti ja aihehan oli...Ööööh, tota se minkä takia Kolti ja Marijoni kirjoittaa tänne..Ihan sama, mitä nuo nikit kirjoittaa, niin siinä tuntuu olevan pari haaskaa pitävää lintua aivastelemassa lunssaansa...Hmmmm. Entäs jos mä vaikka rääkkäisin niitä aikani kuluksi? - koltis
Jermu kirjoitti:
Kyllähän täällä näköjään kinastellaan vakavasti ja aihehan oli...Ööööh, tota se minkä takia Kolti ja Marijoni kirjoittaa tänne..Ihan sama, mitä nuo nikit kirjoittaa, niin siinä tuntuu olevan pari haaskaa pitävää lintua aivastelemassa lunssaansa...Hmmmm. Entäs jos mä vaikka rääkkäisin niitä aikani kuluksi?Mainitsemallasi Koltilla mahdollisesti minua. Haaskaa vai hauskaa. Alappas rääkkäämään.
- Jermu
koltis kirjoitti:
Mainitsemallasi Koltilla mahdollisesti minua. Haaskaa vai hauskaa. Alappas rääkkäämään.
Voinhan suakin aikani kuluksi rääkätä..Mutta ensin pitänee laittaa noi haaskalinnut ojennukseen, jotka koko ajan riekkuu Koltin (Goldin) ja marionixin kimpussa..Että sillä tappaa..
- koltis
Jermu kirjoitti:
Voinhan suakin aikani kuluksi rääkätä..Mutta ensin pitänee laittaa noi haaskalinnut ojennukseen, jotka koko ajan riekkuu Koltin (Goldin) ja marionixin kimpussa..Että sillä tappaa..
Sulla riittää duunia. Tsemppiä.
- ossipessi
Jermu kirjoitti:
Kyllähän täällä näköjään kinastellaan vakavasti ja aihehan oli...Ööööh, tota se minkä takia Kolti ja Marijoni kirjoittaa tänne..Ihan sama, mitä nuo nikit kirjoittaa, niin siinä tuntuu olevan pari haaskaa pitävää lintua aivastelemassa lunssaansa...Hmmmm. Entäs jos mä vaikka rääkkäisin niitä aikani kuluksi?Mukava, kun oli hyvä ja ok matka.
Se on kyllä ihme juttu, kun minä mitään huomaa, siis kinasteluja, vaikka kuinka yritän ketjuja lukea. Tai sitten ole tarpeeksi aktiivinen ja ketkuilija?
Rääkkääkin pois, niin ehkä sitten tulen mukaan, jos silmäni näkevät ja ehdin:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 641046
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla3391007- 61832
- 55723
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k97644Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49641- 25622
- 68610
- 57600
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,14598