Niin on ja kansa on myös ok. Eurooppalaisilla kun ei ole muuta millä pönkittää heikkoa itsetuntoaan, kuin haukkua jenkkejä junteiksi ja sivistymättömiksi... Mieluummin olen sellainen "juntti" ja lapioin tallissa paskaa, kuin että istuisin pariisissa armanin puku päällä ja siemailisin tekopyhä ilme kasvoillani vuosikerta viiniä. Sellaiset akateemiset idiootit eivät ole kuin iso mätäpaise tässä maailmassa. Mieluummin olen juntti ja vapaa kuin hienohelma ja hyvientapojen vanki... Terveisin Niin olenko minäkin sitten juntti kun äitini isä on amerikkalainen ja kaikenlisäksi vielä georgiasta... Niin ja onhan mulla vielä takatukkakin... No aivan sama... Olen sitten sivistymätön juntti ja takatukka. Mutta hyvimpä olen elantoni ansainnut, hevosmies mä olen. Terveisin... kapitalisti juntti ja puoli jenkki
Usa vs eurooppa
3
267
Vastaukset
Georgia ottanut nimensä Gruusialta (Georgialta).
Puolijenkki on sama kuin ilmoittaisit olevasi täysfeeniks-lintu.
Amerikan yhdysvaltain väestöstä käytännössä kaikki ovat vähintään puoliksi eurooppalaisia, aasialaisia, afrikkalaisia, australialaisia tai oseanialaisia.
Amerikan Yhdysvallat perustettiin sille ihanteelle, että Euroopan mahtimiesten sortoa vastustavat vapaat miehet (huom. naiset, 1700-luvun lopun diskurssissa ilmaisu "free men" nimenomaan tarkoitti miehiä) voisivat elää Uudella Mantereella vapaana Euroopan sorrolta.
Kyseinen ihanne on muuttunut omaksi irvikuvakseen, vapaa Amerikan yhdysvaltalainen mies voi todellakin elää vapaana eurooppalaiselta sorrolta. Tilalle on tullut Vähän Enemmän Vapaiden amerikkalaisten miesten sorto, sekä koko loppumaapallon toive siitä, että voisimme elää ilman Amerikan Yhdysvaltain ylivaltaa.- southern boy
kyllä minä tämän tiesin...
- southern boy.....
kyllä minä tämän tiesin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644