Niin on ja kansa on myös ok. Eurooppalaisilla kun ei ole muuta millä pönkittää heikkoa itsetuntoaan, kuin haukkua jenkkejä junteiksi ja sivistymättömiksi... Mieluummin olen sellainen "juntti" ja lapioin tallissa paskaa, kuin että istuisin pariisissa armanin puku päällä ja siemailisin tekopyhä ilme kasvoillani vuosikerta viiniä. Sellaiset akateemiset idiootit eivät ole kuin iso mätäpaise tässä maailmassa. Mieluummin olen juntti ja vapaa kuin hienohelma ja hyvientapojen vanki... Terveisin Niin olenko minäkin sitten juntti kun äitini isä on amerikkalainen ja kaikenlisäksi vielä georgiasta... Niin ja onhan mulla vielä takatukkakin... No aivan sama... Olen sitten sivistymätön juntti ja takatukka. Mutta hyvimpä olen elantoni ansainnut, hevosmies mä olen. Terveisin... kapitalisti juntti ja puoli jenkki
Usa vs eurooppa
3
267
Vastaukset
Georgia ottanut nimensä Gruusialta (Georgialta).
Puolijenkki on sama kuin ilmoittaisit olevasi täysfeeniks-lintu.
Amerikan yhdysvaltain väestöstä käytännössä kaikki ovat vähintään puoliksi eurooppalaisia, aasialaisia, afrikkalaisia, australialaisia tai oseanialaisia.
Amerikan Yhdysvallat perustettiin sille ihanteelle, että Euroopan mahtimiesten sortoa vastustavat vapaat miehet (huom. naiset, 1700-luvun lopun diskurssissa ilmaisu "free men" nimenomaan tarkoitti miehiä) voisivat elää Uudella Mantereella vapaana Euroopan sorrolta.
Kyseinen ihanne on muuttunut omaksi irvikuvakseen, vapaa Amerikan yhdysvaltalainen mies voi todellakin elää vapaana eurooppalaiselta sorrolta. Tilalle on tullut Vähän Enemmän Vapaiden amerikkalaisten miesten sorto, sekä koko loppumaapallon toive siitä, että voisimme elää ilman Amerikan Yhdysvaltain ylivaltaa.- southern boy
kyllä minä tämän tiesin...
- southern boy.....
kyllä minä tämän tiesin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372