missä jumala luuraa

ylpeä ateisti

kun katsoo mitä maailmalla tapahtuu,afrikan nälänhätä,sodat ym.levottomuudet eikä vielä ole tullut jumalallista väliintuloa.
päätelmä tästä jumalaa ei ole olemassa tai se on perverssi olio joka nauttii afrikkalaisten pikkulasten nälkäkuolemista.

7

403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiaana

sotia, tai mitään muutakaan mikä on vahingollista ihmiselle.
      Saatanan sokaisemat ihmiset aiheuttavat itse sotansa, rikoksensa, pahat tekonsa.
      Pahat ihmiset mellastavat, sillä Saatanalle on Adam antanut tämän maailman herrauden, eli jumaluuden. Mutta onneksi sillä on määräaika, eli ei loputtomiin.
      Se, sairas perverssi, joka ihmisten kautta raiskaa pieniä lapsia tälläkin hetkellä, on näköjään sinutkin sokaissut, saaden sinut ajattelemaan, että kaiken pahuuden takana on Pyhyyttä ja Puhtautta, Totuutta, ja pelkkää Valoa täynnä oleva Herra Jumala. Näin ei ole.

Jos Jumalan varjeleva käsi ei olisi tämän maapallon yllä, saatana joukkoineen tuhoaisi sen ja kaikki ihmiset yhdessä hetkessä.

• Tarkastaja

Sellainen, joka on kaikkitietävä ja kaikkivoipa on väistämättä myös VASTUUSSA KAIKESTA. Myös siitä, että antaa ihmisten kärsiä aivan hirvittävästi - olipa kärsimyksen aiheuttaja ihminen itse, toinen ihminen tai vaikka saatana.

• Tuttavani on käynyt Afrikassa, arvaas mitä siellä miespuolinen väki teki.Laiskotteli ja veti huumeita kaupungilla.Sitten tuollaiseen vielä okkultismi kaupan päälle.
      Voisko ehkä sen maanosan väestössä olla jotain vikaa?
      Jumalan kait kaiketi pitäis taikoa ruoka suoraan lautaselle ja lautanen eteen kans.
      Herra etkö sä nyt vois kuoria tätä omenaa mun edessä kun mua vähän laiskottaa?

• suoritetaan

loppuun saakka. Olipa viimeiset pyrkijät miten onnettomia tahansa.

• tuttan

Jos sinä haluaisit sanoa jotain Jumalalle, mitä sanoisit?
      Sitte toinen juttu, älä jää vetkuttelemaan, sano se Jumalalle.
      Tiedätkö että Jumala kaipaa saada kuulla, että me otamme häneen yhteyttä.
      Jos haluat myös sanoa jotain Jeesukselle, sano se hänelle. Ei tarvitse mitään muotomenoja - puhu suusi puhtaaksi.
      Eiköniin, että jos tuo parivaljakko edustaa maailmankaikkeuden jumaluutta niiden on pakko kuulla mitä sinä sanot? Heh tai sitten ei olla jumalia.
      Aina kun sinua alkaa härnätä jokin juttu elämässä, nosta katseesi ylös ja sano se Jeesukselle. Hänelle voit puhua niinkuin tuntuu, hiljaa kuiskaten, painokkaasti tai huutaa ja kiroillakin niin paljon kun voimaa riittää.
      Heh katsos jos hän on Jumala - ei vissiin mene rikki ja taas on pakko kuunnella...voi vitsi.

Oikeesti en haluaisi vaihtaa osia Jumalan kaa.

• älä Jumalaa

Vai syytät sinä Jumalaa, ihmisten teoista.
      Silloin, kun Afrikan maaperä menetti kykynsä elättää ihmisiä, olisi ihmisen pitänyt heti toimia ja muutta pois alueelta.
      Miksi ei muuttoa tullut?
      Siksi, että he jotka leipää saivat, eivät välittäneen nälkään nääntyvistä, eivätkä pikkurilliläänkään auttaneet heitä.
      Maapallolla on alueita, jotka ovat jo tuhoutuneet ja käyneet kelvottomaksi asua, siellä asuvat pitäisi ehdottomasti ohjata asumaan paikkaan, jossa vielä voi asua. Ihminen itse tuhoaa mahdollisuutensa.
      Jumala antoi ihmisille vapauden hengen, eikä mikään nykyajankaan vaikeus, saa Jumalaa muuttamaan ihmistä robotiksi.

• ^^^^

Mihin siinä häntä tarvitaan? Meidän vikammehan tuo on. Yhden valtion asevaroilla voitaisiin kustantaa ja järjestää niin, että kaikilla olisi ravintoa.

"Jumalan leipä on se, joka tulee taivaasta ja antaa maailmalle elämän."
      He sanoivat: "Anna meille aina sitä leipää."
      Jeesus sanoi: "Minä olen elämän leipä. Joka tulee minun luokseni, ei koskaan ole nälissään, ja joka uskoo minuun, ei enää koskaan ole janoissaan."

"Minä olen tämä elävä leipä, joka on tullut taivaasta, ja se, joka syö tätä leipää, elää ikuisesti. Leipä, jonka minä annan, on minun ruumiini. Minä annan sen, että maailma saisi elää."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5308
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4141
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2239
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2088
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1815
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1474
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      32
      1293
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1076
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1010
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1001
    Aihe