on niin lihavii ?
Miksi taxikuskit
8
1824
Vastaukset
- Lilian
Taksikuskit syövät hyvin ja harrastavat liikuntaa liian vähän. (Lue siis,rakastelevat liian vähän,ainakin Haminassa).
- johtuu
Onko Lilianin vaikea saada Taksia Haminassa ??
- taksikuskia
johtuu kirjoitti:
Onko Lilianin vaikea saada Taksia Haminassa ??
joka kuittaisi kyytimaksun niinsanotusti "luonnossa"
et ku ei oo MITÄÄN tekemistä, ja seisoo tolpalla kaheksantena toista tuntii ni parhaat kaverit on iso sämpylä, kuppi kuumaa, ja hyvä kirja, kun tätä jonotusta tolpalla on kuus tuntii päivästä, ni sillon menee monta sämpylää. Vapaa aikana (jota työpäivänä on aika vähän ku on 12h. vuorot)ku vilkasee uutiset telkasta, ja syö vielä kunnon safkat, ni ei enää muuta kerkee tekee.
Töissä ei tuu sitä fyysistä rasitustä lähes ollenkaan, ni äkkiähän siinä lihoo.- lihavia
Ei meinaa Suomessakaan juuri hoikkia naisia nähdä missään! Onko nekin kaikki taksikuskeja?
- 50 kiloinen
naiskuljettaja. Voi miten jaksankaan kiloni kantaa...
- pirssipimu
en minä ainakaan itseäni voi lihavaksi sanoa.. pituutta huimat 168cm ja painoa olen saanut 47kg. ja vaikka tolpalla istutaan toisinaan pitempiäkin aikoja ja syödäänkin kyllä, täytyy myöntää, mutta ei minusta ole lihavaa saatu.. että näin. poikkeuksiakin siis löytyy!! monelta asiakkalta kyllä on tullut kommenttia siitä että "ai..täällä ei istunutkaan vanha lihava karvaturpa..olipa kiva päästä välillä nuoren naisen kyytiin.." :)
- sutjis
Ei renkipojalla oo aikaa läskistyä.
Eikös ne pulskat ole isäntiä kaikki?
Ne ehtii (=malttaa) joskus syödäkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo696520Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583093- 322259
- 131857
- 201848
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191823Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131572- 181539
- 511535
- 101519