Huuhaan ulkoministeri

News

Niin, tuolla Kahvikeskustelut-palstalla julistettiin juuri Pir-Pana palstan viralliseksi ulkoministeriksi ja nyt kysynkin teiltä Huuhaalaisilta, että onko täällä ketään halukkaita ilmoittautumaan Huuhaan ulkoministeriksi???????????????????????? =)

39

2249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaja

joutasko ykstypy töiltänsä,sivutoimiseksi....

• News

No onhan se ainakin yksi mahdollisuus, hän kun ravaa aika usein tuolla Kahvi-palstalla................ =/

• kyllälöytyyyyy...
        News kirjoitti:

No onhan se ainakin yksi mahdollisuus, hän kun ravaa aika usein tuolla Kahvi-palstalla................ =/

taikka Brunetti,ei mikään huono sekään....

• kieltäytynyt
        kyllälöytyyyyy... kirjoitti:

tehtävästä,mutt toinennimetön on vielä
        mahdollisuus.......

• News
        kyllälöytyyyyy... kirjoitti:

minä juuri kysyinkin. Ja tuo Brune ja Toinennimetön on muuten yksi ja sama asia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =0

• News
        kieltäytynyt kirjoitti:

tehtävästä,mutt toinennimetön on vielä
        mahdollisuus.......

eikö se Brune ja Toinennimetön ole yksi ja sama kirjoittaja??????????????????????????????? =//

• BBrunetti
        News kirjoitti:

eikö se Brune ja Toinennimetön ole yksi ja sama kirjoittaja??????????????????????????????? =//

ulkoministeri mikä ei ottais mihkään asiaan kantaa..heheheheeee......=:0))))))))))))
        Mut uutinen kiits luottamuksesta......=:0))))))

• News
        BBrunetti kirjoitti:

ulkoministeri mikä ei ottais mihkään asiaan kantaa..heheheheeee......=:0))))))))))))
        Mut uutinen kiits luottamuksesta......=:0))))))

Pääasia, että saisimme edes yhden ehdokkaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D

• News kirjoitti:

Pääasia, että saisimme edes yhden ehdokkaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D

kysäse rahtarilta.......=:0)))))))tai tai nylkkäri tai nikkilä tai tuputuuuuuuuuuuuuuuu...löytyy hyvii ehdokkaita...ja sit ku niit tarpeeks järjestetään vaalit..heh ai juu ja typy kans olis hyvä.....:))))))

• News
        BBrunetti kirjoitti:

kysäse rahtarilta.......=:0)))))))tai tai nylkkäri tai nikkilä tai tuputuuuuuuuuuuuuuuu...löytyy hyvii ehdokkaita...ja sit ku niit tarpeeks järjestetään vaalit..heh ai juu ja typy kans olis hyvä.....:))))))

Mutta kun eivät ole juuri paikalla. Katos kun mulla on kiire enkä tänään ehdi kovin pitkää jutella. Mutta sopikaa ja äänestäkää sitten itseksenne jne. jos minä en ole enään paikalla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =/ =/ =/

• ex-nylkkäri
        BBrunetti kirjoitti:

luottamuksesta.Ulkona olen kuin lumiukko,mutta ministeriä minusta ei saa tekemälläkään.On paljon hyviä ehdokkaita.Jään odottamaan Maaherran paikkaa
        mutta en nylkysenä.

• Suurin putoaja

toi halu hallita ja laumoittua.

• News

kahden palstan, Kahvikeskustelut ja Huuhaa:n välisten riitojen sopiminen. Ulkoministeri tuo apua tässä tilanteessa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)))))))))))

• voisi

viran ottaa vastaan? sai juuri häädön kämpästä,eli oikeaa ulkoministeri-ainesta. ministeröisin puistonpenkillä ohikulkijoille. huuhaavarainministeri sais antaa mulle kottija,että saisin virkahuoneen jostain..ulkohuonekin menettelee aluksi.

• News

kunnon nimimerkki, niin pääset ehdokkaaksi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =DDDDDDDD

• kooollekutsuja.

sopia tästä asiasta huuhaa Chatissa tänään
      klo 18.oo..............

• News

teidän sitten pitää sopia keskenänne, koska minä en ole enään silloin paikalla. Katsotaan kuitenkin nyt, tuleeko tässä vielä lisää ehdokkaita................ =///////

• Streetlight

pari viikkoa poissa ja täällä politikoidaan.. EI NOIN!!

• AMR-52

..siinähän sie,Lady Ulkominister..)) osoitteesikin kelvollinen,vain Downing ja 10 puuttuu,mut ei olla noponnuukii sen suhteen tääl..)) alappas valita osastopäälliköit,,mie voisin tuon veneily-palstan hoitaa,,pienen jo piirtelin kirkkovenneen kuvii sinne sun tänne...)))

• News

Valitsemme vain palstalle sopivan ulkoministerin, joka voisi sopia rauhan Kahvikeskustelut-palstan ulkoministerin kanssa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =))))))))))

• tiedotus HUUHAALLE
        News kirjoitti:

Valitsemme vain palstalle sopivan ulkoministerin, joka voisi sopia rauhan Kahvikeskustelut-palstan ulkoministerin kanssa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =))))))))))

Jatkaa edelleen tiedottamista,onhan hän paras
        käytettävissä olevissa...

• News
        tiedotus HUUHAALLE kirjoitti:

Jatkaa edelleen tiedottamista,onhan hän paras
        käytettävissä olevissa...

jo ajat sitten, ellet ole vielä huomannut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =//

• lukija.....
        News kirjoitti:

jo ajat sitten, ellet ole vielä huomannut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =//

hulimatta olet ansainnut liekitetynpihvin.....

• ............................
        lukija..... kirjoitti:

hulimatta olet ansainnut liekitetynpihvin.....

o-puuttui

• Streetlight
        AMR-52 kirjoitti:

..siinähän sie,Lady Ulkominister..)) osoitteesikin kelvollinen,vain Downing ja 10 puuttuu,mut ei olla noponnuukii sen suhteen tääl..)) alappas valita osastopäälliköit,,mie voisin tuon veneily-palstan hoitaa,,pienen jo piirtelin kirkkovenneen kuvii sinne sun tänne...)))

väliin kuitenkin antaa herra_x:n hoitaa homma.. kun mulla muistaakseni 90-luvun pimeinä vuosina oli yksi oma mielipide, niin ei musta taida poliitikkoa tulla ..

• Herra_X

Olen käytettävissä valittaessa Huuhaalle ulkoministeriä. Sen kummemmin itseäni kehumatta totean vaatimattomaan tapaani, että olen erittäin pätevä henkilö tähän virkaan:

A) Asetan huuhaan edun kaiken muun edelle. Vaikka ulkoministerin tehtävä (ainakin Newsin mukaan) on tuoda rauha Kahvipalstan ja Huuhaan välille, niin se ei tarkoita sitä että meidän pitää antaa jatkuvasti periksi ja nuoleskella kahvipalstalaisia. Olen tarpeeksi jämäkkä pitämään Huuhaan puolia vaativissa neuvotteluissa ja varmistamaan sen, että saamme ansaitsemamme arvostuksen ja kohtelun heidän taholtaan.

B) Mitä tähän "rauhaan" tulee, niin kahvipalstan ulkoministerin mielestä huuhaalaiset ovat yksin syypäitä tähän vallitsevaan tilanteeseen. Ei pidä paikkaansa! Jos, ja kun, minut valitaan ulkoministeriksi niin pidän kyllä huolen siitä että meitä Huuhaalaisia ei syyllistetä enää yhtään enempää! Meidän silmillemme ei hypellä!!

C) Nuoleskeleminen ei kuulu tapoihini, joten valitsemalla minut varmistatte sen, että Huuhaa ei vajoa kahvipalstalaisten vallan alle. Kahvipalstan ulkoministeri PirpaNa on ovela ja hyvin todennäköisesti naisellisia avujaan häikäilemättömästi neuvotteluissa käyttävä henkilö, joten hänen kanssaan pitää olla tarkkana. Kuten jotkut teistä muistavatkin, olen AINOA MIES tällä palstalla, joka on antanut Yksitypylle pakit, joten sekin kertoo siitä järkähtämättömästä luonteesta jonka omaan. Päätäni ei sekoiteta silmiä räpyttelemällä tai hyväntuoksuisella parfyymilla, puhumattakaan flirttiyrityksistä. Minulla on selkärankaa, jota tämä palsta tarvitsee tulevissa neuvotteluissa, varsinkin kun kaffepalstan ulkoministerinä on siis nainen.

Antakaa äänenne minulle, niin varmistatte tasapainoisen ja turvatun tulevaisuuden palstallemme.

• Kylli.Kyllä

yhtyä tähän, mutta kun on kovin kuuluisa pakeistaan en edes yritä.

• Herra_X
        Kylli.Kyllä kirjoitti:

yhtyä tähän, mutta kun on kovin kuuluisa pakeistaan en edes yritä.

annat ääneni minulle. Muulla ei ole niin väliä. Mutta täytyy hieman ihmetellä tuota tietoa, joka sinulla on. Yksitypy on saanut, siis minua lukuunottamatta, kaikki miehet polvilleen täällä huuhaalla joten en oikein ymmärrä tuota "kuuluisa pakeistaan" -letkautustasi.

Mutta yhtä kaikki, tärkeintä on että saan äänesi.

• Ruttuturpa :(((

Mikäli sinut valitaan ulkoministerin vaativaan tehtävään, muistuttaisin, että tarvitset myös avustajan. Ehdottaisin tähän tehtävään itseäni.
        Vakava ulkonäköni nimittäin takaisi sen, että neuvottelut eivät menisi täysin huuhaaksi.

Minun kantani asioihin on ehdottoman jämäkkä: asiasta en tiedä, mutta hanttiin panen! o{:((

• Herra_X
        Ruttuturpa :((( kirjoitti:

Mikäli sinut valitaan ulkoministerin vaativaan tehtävään, muistuttaisin, että tarvitset myös avustajan. Ehdottaisin tähän tehtävään itseäni.
        Vakava ulkonäköni nimittäin takaisi sen, että neuvottelut eivät menisi täysin huuhaaksi.

Minun kantani asioihin on ehdottoman jämäkkä: asiasta en tiedä, mutta hanttiin panen! o{:((

Mikäli tulen valituksi niin uskallan luvata että jotakin tehtävää löytyy kaltaisellesi... hmmm, ruttuturvalle.

Herra_X kirjoitti:

Mikäli tulen valituksi niin uskallan luvata että jotakin tehtävää löytyy kaltaisellesi... hmmm, ruttuturvalle.

säilyttää ruttuturpaisen asenteeni hamaan ikuisuuteen, vaikka olenkin huomannut, ettei sillä juurikaan ystäviä saa.. o{:((((((

• Herra_X
        Ruttuturpa :((( kirjoitti:

säilyttää ruttuturpaisen asenteeni hamaan ikuisuuteen, vaikka olenkin huomannut, ettei sillä juurikaan ystäviä saa.. o{:((((((

Älä välitä, ystävät ovat yliarvostettuja näinä päivinä. Vähissä ovat minunkin ystäväni mutta niin sitä vaan porskutetaan päivästä toiseen. Tosin nyt kun olen ilmoittautunut ulkoministeri-kisaan joudun miettimään sanomisiani entistä tarkemmin. Ikävää etten voi olla oma itseni vaan täytyy olla mielinkielin kaikille...

Mutta joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. Onneksi vaalikampanja on lyhyt.

Herra_X kirjoitti:

Älä välitä, ystävät ovat yliarvostettuja näinä päivinä. Vähissä ovat minunkin ystäväni mutta niin sitä vaan porskutetaan päivästä toiseen. Tosin nyt kun olen ilmoittautunut ulkoministeri-kisaan joudun miettimään sanomisiani entistä tarkemmin. Ikävää etten voi olla oma itseni vaan täytyy olla mielinkielin kaikille...

Mutta joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. Onneksi vaalikampanja on lyhyt.

ettei sinua valitakaan. Minun täytyy nyt vetäytyä yksin nurkkaani murjottamaan, ehkä pipoakin täytyy vielä vähän kiristää. o{:((

• Kylli.Kyllä
        Herra_X kirjoitti:

annat ääneni minulle. Muulla ei ole niin väliä. Mutta täytyy hieman ihmetellä tuota tietoa, joka sinulla on. Yksitypy on saanut, siis minua lukuunottamatta, kaikki miehet polvilleen täällä huuhaalla joten en oikein ymmärrä tuota "kuuluisa pakeistaan" -letkautustasi.

Mutta yhtä kaikki, tärkeintä on että saan äänesi.

puolestasi (huuuuutaaaaaa!!!!!!).

Aina mun pitää liiotella! Annoin itselleni pakitkin puolestasi, pahus. Nyt hatuttaa.

• Työn orja

• Kahvinporo

Vaadin että NoitaNainen valitaan virkaan! :))))

• ??????????????????

?????????????????

• Creva

MINÄ HALUAN OLLA!

• ota huomiooon tämä....

kuulenhan,tässä kävi sitten silleen jotta
      tuo herrax tuli valituksi.Tee siitä sitten virallinen uutinen kunhan kerkeet.....

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      550
      2112
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      386
      1709
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1539
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1408
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1116
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1092
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      118
      1077
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      858
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      12
      833
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      823
    Aihe