Mulla onkin maailman huuhaamaisin kotisivu!!!
http://www.blogger.com/profile/18429003
Pistäkää paremmaksi! Jos edes pystytte... (laittakaa kommenttia jos pystytte...edes lähelle)
Aion parannella sitä vielä. Esim. maaliskuun alusta olisi tarkoitus aloittaa PÄIVÄKIRJA!!!
I am the HuuHaa Champion 2006. Voitiks mää muuten vuoden 2005 HuuHaa mestaruuden. Onko palkinto jo jaettu???
Sivut TÄYNNÄ HuuHaata!!!
5
295
Vastaukset
- mansest nääs
Turkulainen . BÄHÄHÄHÄHÄ . Hävettääkö yhtikäs ?
- temppeliherra
Sivusi oli todella hieno ja mielenkiintoinen! Profiilisi ylsi miltei samalle tasolle, mutta olisin toivonut, että luettelemasi orkesterit olisivat olleet aakkosjärjestyksessä! Täytyy myöntää Reijo, että olet Huuhaa kuningas! Kukaan ei tule pääsemään lähellekkään tasoasi ja itseäni oikein vituttaa, kun en ole syntynyt Reijoksi! Yritän kyllä seuraavassa elämässä ja pistän sen myös testamenttiini!
- tipuliinukka
Kyl sää olet mum miälestä hyvempi! Mutta hei, tää on vaa mum miälipide! Mut kyl mää silti veikka et on tääl muitki ku on sitä eiku tota siisku tätä tai ainaki jottain tommost miältä!!
Sot mum miälest PARAS!! =)))
- edes kirjautua
sisälle, vaikenen kuoliaaksi.
- vaikenet
kuoliaaksi, itsesikö? Koska päästään hautajaisiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349