Eilisiä viestiketjuja läpi kahlatessani huomasin, että minut on valittu Huuhaan ulkoministeriksi. Kiitän kaikkia heitä, jotka äänestivät minua (= Yksitypy).
Epäilen että Yksitypy äänesti minua vain siksi että saisi sillä tavoin hyvän viran itselleen? Tuntuu olevan kovin pienipalkkaisessa duunissa tällä hetkellä ja toivoo valintani kautta pääsevän isoihin rahoihin käsiksi. Mutta olen pahoillani, typy. En tee tätä hommaa rahasta vaan silkasta hyväntahtoisuudesta Huuhaalaisia kohtaan ja pitääkseni heidän puoliaan tulevissa neuvotteluissa. Haluan olla koko huuhaan ulkoministeri ja jokainen palstalainen on minulle henkilökohtaisesti todella, to-del-la tärkeä...
Kuulostipa niin kivalta. Ei tämä asia nyt ihan noin ole. En ole kovinkaan kiinnostunut muista kuin omista taskuistani ja niiden täyttämisestä, mutta tulipahan todistetuksi että kun puhuu mitä kansa haluaa kuulla, tulee valituksi. Joten on hyvin paljon mahdollista että tällä kaudella, jonka olen ulkoministerinä, korruptio ja lahjonta tulevat näyttelemään suurta osaa huuhaalla.
Ja valtahan on seksikästä. Sitä ei sovi väheksyä. Heti vaalikampanjani alkaessa MillaN (kahvipalstan sexy napatanssija, jonka erityisalaa ovat kissanristiäiset) yritti lähennellä minua, mutta pidin pääni kylmänä. Myönnettäköön tässä julkisesti että se ei ollut ihan helppoa. MillaN on aika söpö kahvipalstalaiseksi...
No, heti tultuani valituksi Yksitypy alkoi flirttailla siinä toivossa että pääsisi sihteerikseni. Mutta sen minkä lupaan, pidän. Lupasin Ruttuturvalle hyvän paikan "hallituksestani" joten hän on etusijalla valintoja tehdessäni. Olen pahoillani, typy, mutta juuri tällä hetkellä en tarvitse toista apulaista. Ruttuturpa on juuri hakemani henkilö, joka pystyy halutessaan tekemään kaiken. Epäilen vaan ettei häntä kiinnosta mikään. Mutta juuri siksi hän on täydellinen oikea käsi. Tarvitsen rinnalleni näyttävän ja edustavan, turpa rutussa käyskentelevän apulaisen. Joten onneksi olkoon "Ruttis". Olet tällä päivämäärällä valittu ulkoministerin 1. apulaiseksi. Keksitään titteli myöhemmin, tai jos sinulla on jo sellainen mietittynä niin okei.
Olkoon tämä virkaanastujaispuheeni. Nyt täytyy keskittyä töihin. Ja mitä tulee Yksitypyn uteluihin yksityiselämästäni, niin en kommentoi. Aion pitää yksityiselämän omanani enkä revittele sillä "julkisuudessa".
ULKOMINISTERI
PS: Onkohan huuhaalla tai kaffepalstalla lakimiestä? Pitäisi nostaa oikeusjuttu tuota lerssiotsaa vastaan. Hän on näköjään levitellyt loukkaavaa informaatiota minusta. Mikäli juristi löytyy niin ilmoittautuisitko tänne niin pistetään rattaat pyörimään.
Ulkoministeri tiedottaa!
21
1175
Vastaukset
ei teloitettu....
ihan luulin ku tuo lerssiotsake niin sanoi....- Herra_X
tyyppiä, jolla on lerssi keskellä otsaa? Jätä hänen puheet omaan arvoonsa. Toivottavasti löydän sen hakemani lakimiehen (tai lakinaisen), jonka avulla saan kunnon rahat korvaukseksi jutuista, joita tuo lerssiotsainen kaveri levitteli täällä eilen. Ihan perättömiä valheita. Tässä asemassa oleva mies ei voi katsella läpi sormien ihan mitä tahansa sontaa.
- pekkaV
Tähän on vain yksi vastaus:Hokodigi
- nimike voisi
olla Haamuministeri, kun sut on jo aikaa sitten teloitettu, mut kuitenkin kirjottelet sieltä jostain!
Mites on tuon Ruttuturvan painon kanssa, kestääkös Herra Haamuministerin polvet sen painoa, vai oiskos sittenkin syytä vaihtaa Yksitypy siihen virkaan, kun typykällä on tiedettävästi paino ja kurvit kunnossa, niin siin ois sitten samalla silmänruokaakin, ei tarttis niinkun hyppiä aidan toiselle puolelle. Mikäli kuitenkin päädyt tuohon Ruttuturpaan, suosittelen lämpimästi hänelle nikin vaihtoa, vaikka Rutut sileenä, siin ois uskottavampi nikki.- Herra_X
Korostan edelleen että pidän sen minkä lupaan. Ja lupasin Ruttuturvalle tuon paikan, joten asia on loppuunkäsitelty. Ja mitä ruttuturpaisen kaverini nikkiin tulee, niin se on ihan hyvä noin. Mutta olen jollakin tasolla samaa mieltä kanssasi. Ruttista pukisi todella paljon, mikäli hän rekisteröisi nikkinsä! Sininen pukisi häntä.
Joten jos ja kun Ruttis lukee tämän, niin pistäppä harkintaan tuo rekisteröityminen, vaikka se ei olekaan edellytys työskennellä kanssani. - jos
Herra_X kirjoitti:
Korostan edelleen että pidän sen minkä lupaan. Ja lupasin Ruttuturvalle tuon paikan, joten asia on loppuunkäsitelty. Ja mitä ruttuturpaisen kaverini nikkiin tulee, niin se on ihan hyvä noin. Mutta olen jollakin tasolla samaa mieltä kanssasi. Ruttista pukisi todella paljon, mikäli hän rekisteröisi nikkinsä! Sininen pukisi häntä.
Joten jos ja kun Ruttis lukee tämän, niin pistäppä harkintaan tuo rekisteröityminen, vaikka se ei olekaan edellytys työskennellä kanssani.Ruttis sit rekkais sen nikkinsä vaik Siniruttis nikille, kun sä tuos ihailit et Ruttista pukisi sininen väri. Mietin tässä, et mites muiden värien kanssa oikeen on? Riisuuko ne Ruttiksen, vai jättää läpinäkyväksi kuin keisarin uudet vaatteet?
- Herra_X
jos kirjoitti:
Ruttis sit rekkais sen nikkinsä vaik Siniruttis nikille, kun sä tuos ihailit et Ruttista pukisi sininen väri. Mietin tässä, et mites muiden värien kanssa oikeen on? Riisuuko ne Ruttiksen, vai jättää läpinäkyväksi kuin keisarin uudet vaatteet?
voihan olla niinkin että Ruttuturpaa pukee väri jos toinenkin. Tarkoitin tuolla sinisellä tuota rekattujen nikkien väriä. Se näkyy aina sinisenä viestiketjussa, Ruttiksen nikkiä ei ole syytä lähteä muuttamaan. Se on hyvä juuri tuollaisena.
Mutta tämä kaikki on Ruttuturvan päätettävissä. Jos haluaa rekisteröityä, niin ok. Jos ei, niin sekin käy. Pääasia että hoitaa tehtävänsä (tai ei sekään ole niin tärkeää).
- yksitypy evk
nyt oli pakko duunista vastata. Sinun yksityiselämä tullaan tutkimaan huolella.
Paparazzit ovat kohta kimpussa :=))))
Ei sinulla mitään yksityistä ole enää valintasi jälkeen.
Joten parempi alkaa tilitys heti tässä ja nyt.
Onko sinulla lapsia? Minkä ikäisiä he ovat? Oletko kauan ollut naimisissa? Tässä näin alkuun kolme kysymystä. Lisää tulee myöhemmin :=))))))- kaikki heti
esille, tai tullaan ja kaivetaan! No nyt tietty sävähdit et mitäs kaivetaan, mut aika näyttää sen, ja kuin syvältä kaivetaan, sekin selvinnee tuota pikaa kunhan tapaamme!
- sweet_lemon ejk
kaikki heti kirjoitti:
esille, tai tullaan ja kaivetaan! No nyt tietty sävähdit et mitäs kaivetaan, mut aika näyttää sen, ja kuin syvältä kaivetaan, sekin selvinnee tuota pikaa kunhan tapaamme!
Älä kerro mitään yksityiselämästäsi, missään nimessä! Nimittäin julkisuuden keksimä ministerin yksityiselämä on varmasti paljon mielenkiintoisempaa! Tästä seuraa varmasti se, että olet entistä suositumpi...
- Herra_X
On luonnollista että ulkoministeriksi tuloni jälkeen siviilisäätyni ja kaikki yksityiselämääni liittyvät asiat alkavat kiinnostaa tiedonhaluista porukkaa. Mutta vaikka julkisessa työssä olenkin, katson olevani oikeutettu edes jonkinsorttiseen yksityisyyteen. Neuvotteluni kahvipalstan ulkoministerin kanssa tulevat olemaan julkisia ja istunnot ovat avoimia, joten kaikki halukkaat pääsevät sinne. Mutta aion vetää tiukan rajan työn ja kodin välille, joten skandaaliotsikoita ei minusta tulla repimään muutakuin työhöni liittyvistä asioista. Niissäkin tulee olemaan tarpeeksi skandaalia ja sekasortoa tyydyttämään niin huuhaan kuin kaffepalstan väkikin.
Yksityiselämäni pidän siis visusti erossa näistä hommista. Ja jos muu ei auta, niin ajan läpi lakiesityksen, joka suojaa ulkoministeriä kaikelta yksityiselämän penkomiselta ja juorujen etsimiseltä.
Minusta alkaa tuntua että tarvitsen juristia vielä kipeästi... - Herra_X
sweet_lemon ejk kirjoitti:
Älä kerro mitään yksityiselämästäsi, missään nimessä! Nimittäin julkisuuden keksimä ministerin yksityiselämä on varmasti paljon mielenkiintoisempaa! Tästä seuraa varmasti se, että olet entistä suositumpi...
Hyvä idea, suloinen sitruuna tai mikä nyt sitten oletkin. Tarkoitukseni onkin aiheuttaa sekasortoa ja skandaaleja jotta kukaan ei voi väittää, että olisin harmaa ja väritön ulkoministeri. Mutta ne skandaalit eivät tule yksityiselämästäni vaan tavastani hoitaa ministerin tehtäväni.
- mulle
Herra_X kirjoitti:
On luonnollista että ulkoministeriksi tuloni jälkeen siviilisäätyni ja kaikki yksityiselämääni liittyvät asiat alkavat kiinnostaa tiedonhaluista porukkaa. Mutta vaikka julkisessa työssä olenkin, katson olevani oikeutettu edes jonkinsorttiseen yksityisyyteen. Neuvotteluni kahvipalstan ulkoministerin kanssa tulevat olemaan julkisia ja istunnot ovat avoimia, joten kaikki halukkaat pääsevät sinne. Mutta aion vetää tiukan rajan työn ja kodin välille, joten skandaaliotsikoita ei minusta tulla repimään muutakuin työhöni liittyvistä asioista. Niissäkin tulee olemaan tarpeeksi skandaalia ja sekasortoa tyydyttämään niin huuhaan kuin kaffepalstan väkikin.
Yksityiselämäni pidän siis visusti erossa näistä hommista. Ja jos muu ei auta, niin ajan läpi lakiesityksen, joka suojaa ulkoministeriä kaikelta yksityiselämän penkomiselta ja juorujen etsimiseltä.
Minusta alkaa tuntua että tarvitsen juristia vielä kipeästi...pahaa lukihäröä, kun kaipailet tähän aikaan vuodesta sandaalijalkaista turistia. No ei ne turistit tähän aikaan vuodesta täällä ainakaan sandaalit jalassa läpsyttele. Mutta jos oikeen toivot, niin kesällä niitä saatat tavatakkin, tai sit lukea suoraan.
- yksitypy evk
taholta tuli minulle tieto, jossa kerrottiin että HerraX oli tänään nähty lounaalla kauniin tummaverikön kanssa. Olivat olleet kovin rakastuneen näköisiä. Vaihtaneet pitkän suudelman nurkkapäydässä.
Ministerin oma vaimo on kuulema vaalea, joten ei ollut hän kyseessä.
Niin... Ilmoitettakoon että sain sittenkin uuden viran. Eli olen erään lehden palveluksessa.
HerraX tulee vielä katumaan, kun ei huolinut mua sihteerikökseen :=)))))))))))))))- Herra_X
Ajojahti näköjään alkaa samantien. Toinen toistaan törkeämpiä juttuja leviää minusta kulovalkean tavoin. Yksi väittää että minut teloitettiin ja toinen väittää saaneensa tiedon, jossa minut on nähty ties kenen kanssa tekemässä ties mitä.
Ymmärtäisin jos nämä jutut tulisivat kaffepalstalta mutta että oman palstani väki alkaa heitellä sontaa silmilleni? Suorastaan järkyttävää! Tässähän alkaa väkisinkin miettiä, että minkä takia minä uhraan omaa aikaani teitä puolustaakseni ja teidän asiaa ajaakseni kun kiitos on tätä luokkaa? Toistaiseksi kaikki aikani ministerinä on mennyt näiden kahden (lerssiotsa & Yksitypy) hyökkäyksien torjumiseen ja tärkeät, huuhaata koskevat asiat, jäävät hoitamatta. Kerpele sentään!
Miksi naiset haluavat aina kostaa kun tulevat torjutuksi? Vaikka kuinka ystävällisesti kieltäytyy heidän huomionosoituksistaan, niin ollaan raapimassa silmät päästä heti tilaisuuden tullen? Nyt kuule typy ryhdistäydyt ja hyväksyt sen etten ole kiinnostunut palveluksistasi ja alat rakentaa meidän muiden kanssa entistä hienompaa ja uljaampaa Huuhaata ja unohdat loukatun ylpeytesi ja kostonhimosi.
Jokaisen huuhaalaisen panosta tarvitaan lähitulevaisuudessa. Elämme vaikeita aikoja ja mikäli rivimme rakoilevat ja lakkaamme puhaltamasta yhteen hiileen kaffelaiset tulevat ja valtaavat palstamme. Sitä sinä tai kukaan muukaan huuhaalainen tuskin haluaa.
- Ruttuturpa :(((
Kiitän luottamuksestanne. Lupaan olla sekä teille, että huuhaalle lojaali työssäni.
Toimenkuvakseni ajattelin sopivan jotain sellaista kuin; Puolueellinen Rivienvälien Tarkkailija. Siis mikäli huomaan jonkun ulkopuolisen ns."veetuilevan" huuhaalaisille, ilmoitan välittömästi Teille tai ryhdyn tarvittaessa itse toimenpiteisiin. Paheksuva tuijotus ja "hmph"-hymähdykset riittävät varmaan aluksi, elleivät ne auta, täytyy alkaa käyttää piikikkäitä sanoja.
Vielä jos sallitte, sanoisin että kyllä ministeri tarvitsee ehdottomasti sihteerikön, koska minä otan työni sen vaatimalla vakavuudella, enkä aio istua ministerin polvella. Ministerin polvet kuuluvat hänen sihteerikölleen, näin on! ;((
(Typy olisi siihen työhön paras mahdollinen valinta)- Herra_X
Toimenkuvasi kuulostaa juuri sellaiselta kuin pitääkin. Hienoa että sitoudut työhösi tuollaisella innolla (tai innottomuudella, ihan miten haluat).
Mitä sihteerikköön tulee, niin Yksitypy on aloittanut loanheiton minua vastaan kuullessaan, etten tarvitse hänen palveluksiaan. Hän levittelee hirvittäviä valheita minusta ja olen tullut siihen tulokseen, etten voisi missään olosuhteissa työskennellä hänen kanssaan. Voisin saada puukkoa selkääni aika äkkiä...
Suosittelet siis typyä, kaikesta huolimatta? Toivottavasti sinä ja typy ette ole yksi ja sama henkilö? Jos joudun tällaisen vedätyksen uhriksi niin harkitsen pikaista eroa tehtävistäni. Olet ainoa tyyppi johon voin luottaa ja jos käy ilmi, että oletkin Yksitypyn multinikki niin peli on menetetty. - Ruttuturpa :(((
Herra_X kirjoitti:
Toimenkuvasi kuulostaa juuri sellaiselta kuin pitääkin. Hienoa että sitoudut työhösi tuollaisella innolla (tai innottomuudella, ihan miten haluat).
Mitä sihteerikköön tulee, niin Yksitypy on aloittanut loanheiton minua vastaan kuullessaan, etten tarvitse hänen palveluksiaan. Hän levittelee hirvittäviä valheita minusta ja olen tullut siihen tulokseen, etten voisi missään olosuhteissa työskennellä hänen kanssaan. Voisin saada puukkoa selkääni aika äkkiä...
Suosittelet siis typyä, kaikesta huolimatta? Toivottavasti sinä ja typy ette ole yksi ja sama henkilö? Jos joudun tällaisen vedätyksen uhriksi niin harkitsen pikaista eroa tehtävistäni. Olet ainoa tyyppi johon voin luottaa ja jos käy ilmi, että oletkin Yksitypyn multinikki niin peli on menetetty.Jopas herra Ministeri vitsin murjaisi. Olen täällä jo aiemmin varoittanut ihmisiä, että minua ei saa yrittää naurattaa...minähän menetän uskottavuuteni, jos alan kesken vakavan työni hillittömästi hihittämään...eheii..typy muka..nyt täytyy taas kiristää nutturaa.. o{:((
- Herra_X
Ruttuturpa :((( kirjoitti:
Jopas herra Ministeri vitsin murjaisi. Olen täällä jo aiemmin varoittanut ihmisiä, että minua ei saa yrittää naurattaa...minähän menetän uskottavuuteni, jos alan kesken vakavan työni hillittömästi hihittämään...eheii..typy muka..nyt täytyy taas kiristää nutturaa.. o{:((
Asia pihvi. On muuten kivaa kun on joku, jolle voi sanoa seuraavan pelkäämättä että loukkaa tätä:
Nyt nuttura tiukemmalle ja naama ruttuun! Meillä on töitä tehtävänä... - Ruttuturpa :(((
Herra_X kirjoitti:
Asia pihvi. On muuten kivaa kun on joku, jolle voi sanoa seuraavan pelkäämättä että loukkaa tätä:
Nyt nuttura tiukemmalle ja naama ruttuun! Meillä on töitä tehtävänä...Nuttura on tiukalla ja naama niin rutussa, ettei enempää voi olla! Ja selkä suorana!!
Meitä muuten odotellaan jo kaffepalstalla valtiovierailulle, mutta sinun täytyy itse sopia ajasta, kun et ole sitä sihteerikköä vielä palkannut.
Minun toimenkuvaanihan se ei kuulu. - yksitypy evk
Ruttuturpa :((( kirjoitti:
Jopas herra Ministeri vitsin murjaisi. Olen täällä jo aiemmin varoittanut ihmisiä, että minua ei saa yrittää naurattaa...minähän menetän uskottavuuteni, jos alan kesken vakavan työni hillittömästi hihittämään...eheii..typy muka..nyt täytyy taas kiristää nutturaa.. o{:((
taas ei ole nutturaa. Nyt HerraX on erehtynyt pahan kerran.
No... olkoot sitten. Mä en enää nuuski sun perheasioita. Kekitytään nyt vaan suhteiden hoitamiseen. Mutta voisit sä edes luvata mulle joskus sen pusun lähettää, ettet ihan täysin murru. Mitään muuta en sinulta pyydä.
Niin ja se pusun haluan suulle :=))))))
huom... Työn Orja kehui tuolla aiemmin että hän määrää aina kaapin paikan, mutta katsoppas silti mitä hän lähettämässään linkissä tuolla alempana aloituksessani on kirjoittanut loppuun. Siinä lukee että pusipusi. Ai jaa... se linkki on vissiin poistettu.:=))))))))))))))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5502112Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3861709Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H211539Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641408JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191116- 561092
- 1181077
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16858Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka12833Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66823