vaahdotin kermat ja..

..tungin ne mun laskiaispullien sisälle.. aahh..kylläpä hyviä ovat laskiaispullat.. ei tartte marsipaania eikä hilloja vaan ihan keermavaahdon kera.. melkeinpä voisi väsätä muulloinkin kuin pelkästään laskiaisena.. kuka määrää milloi pitää popsii laskiaispullia??.. onko se jokin kirjoittamaton laki?

31

1074

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipparinoma

et brysselin herrasväki kieltää Pervokin kermapullat...mut syö vain...en mä usko et ne viitsii vakoilla sua....eihän P:o/ (mut toisaalta olethan sä hurjan mielenkiintoinen perv....)

• ..quistis.. ei se pitäs brysselille kuuluakkaan meikäläisen kermapullat.. kaikkee ne tyypit keksii muttei kukaan vie mun kermapulliii

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..quistis.. ei se pitäs brysselille kuuluakkaan meikäläisen kermapullat.. kaikkee ne tyypit keksii muttei kukaan vie mun kermapulliii

Älä anna kenenkään aj ihan ikinä koskaan viedä sulta sun kermapullasi....mun mielestä saat natiskella niistä milloin vain vaikkas kylppärissä ammeessa lojuessa taikkas kevätaamuisin syötellessäs hesan kuuluja pullasorsasia;o)...Ai niin ja laskiaisenakin:o))))
        Sait "Kaapparin" hykertelemään;o)

• kipparinoma kirjoitti:

Älä anna kenenkään aj ihan ikinä koskaan viedä sulta sun kermapullasi....mun mielestä saat natiskella niistä milloin vain vaikkas kylppärissä ammeessa lojuessa taikkas kevätaamuisin syötellessäs hesan kuuluja pullasorsasia;o)...Ai niin ja laskiaisenakin:o))))
        Sait "Kaapparin" hykertelemään;o)

..eihän ne oo ees tietääkseni kovinkaan epäterveellisiä vaikka niissä on kerrrmaa.. ne o muh.. ikiomat laskiaspullaset.. syön niitä vaikka suihkussa koska en omista ammetta.. pullasorsat pysykööt lestissään..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..eihän ne oo ees tietääkseni kovinkaan epäterveellisiä vaikka niissä on kerrrmaa.. ne o muh.. ikiomat laskiaspullaset.. syön niitä vaikka suihkussa koska en omista ammetta.. pullasorsat pysykööt lestissään..

tautisina aikoina pullatipusia kannattaakin vältellä P;o))))....Tiesitkös sen??
        Sulla on muuten ihanan jämäkkä asenne....Pullat on mun....Ihailee nyt tää:o)))))

• kipparinoma kirjoitti:

tautisina aikoina pullatipusia kannattaakin vältellä P;o))))....Tiesitkös sen??
        Sulla on muuten ihanan jämäkkä asenne....Pullat on mun....Ihailee nyt tää:o)))))

..on ajat tipuilla..tiedän..

joo tietysti jämäkkä asenne.. pitää pitää puolensa kun kysesssä on jotain hyväää..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..on ajat tipuilla..tiedän..

joo tietysti jämäkkä asenne.. pitää pitää puolensa kun kysesssä on jotain hyväää..

jämäkkänä olla pitää....munkin mielestäni niin parasta...Kas elämä on:o)....(laiffia...)

• kipparinoma kirjoitti:

jämäkkänä olla pitää....munkin mielestäni niin parasta...Kas elämä on:o)....(laiffia...)

..minkä munkin.. reikämunkin..sokerimunkin vai berliininmunkin??.. elämä on laiffii..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..minkä munkin.. reikämunkin..sokerimunkin vai berliininmunkin??.. elämä on laiffii..

En mä syötävästä puhunut..ihan elävästä ihmisestä...Sellasesta luostarin setukasta....etkös tiedä....heitä sanotaan munkeiksi....Kyllä munkki tietää....ja laifii on sielkin....(ai on vai?)

• kipparinoma kirjoitti:

En mä syötävästä puhunut..ihan elävästä ihmisestä...Sellasesta luostarin setukasta....etkös tiedä....heitä sanotaan munkeiksi....Kyllä munkki tietää....ja laifii on sielkin....(ai on vai?)

..juu..juu.. kuules pahoin pelkään että luostarissa ei oo LAIFFII..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..juu..juu.. kuules pahoin pelkään että luostarissa ei oo LAIFFII..

tiedät mitäs siellä kaavun alla piilee???

• kipparinoma kirjoitti:

tiedät mitäs siellä kaavun alla piilee???

..siiss.. kulkuset?.. eiköhän munkkiluostareissa oo vaa miehii ja no.. mitäs laiffii se sellanen o???

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..siiss.. kulkuset?.. eiköhän munkkiluostareissa oo vaa miehii ja no.. mitäs laiffii se sellanen o???

emäntää luostarissa....elikkäs laiffi puuttuu...Sä olet P aivan oikeassa.....ilman emän...eikun laiffii ei ole laiffii;o)))))))

• kipparinoma kirjoitti:

emäntää luostarissa....elikkäs laiffi puuttuu...Sä olet P aivan oikeassa.....ilman emän...eikun laiffii ei ole laiffii;o)))))))

..naaraita ei oo ainakaan pervokilla laiffii.. kyl se o niin että naaraat, taide, ja alkoholi.. siinä on pervokin pyhä kolminaisuus..

• Wagner

ja paljon!

• ..vaan neljä pullaa.. ja ne o kaikki MUH.. sori..

• sweet_lemon

mun pullat on syöty jo :( alotettiin vähän liian aikasin viime viikolla. Ei oo enää pullia, ei.
      Mutta kyllä laskiaispullassa pitäis pikkasen olla vattuhilloa...
      Tirektiivi ei kieltäny syömästä etukäteen, ei ollu mun vika...

• ..mielestä parasta pelkästään kermavaahdon kera.. no siinä saa olla pikkasen sokruu.. mut en tykkää ältsin makeista.. yyhh.. ketut direktiiveistä.. meillä on oikeus pulliin..

• sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

..mielestä parasta pelkästään kermavaahdon kera.. no siinä saa olla pikkasen sokruu.. mut en tykkää ältsin makeista.. yyhh.. ketut direktiiveistä.. meillä on oikeus pulliin..

että saa pullia aina välillä :)
        vai oliko se nisua?

• sweet_lemon kirjoitti:

että saa pullia aina välillä :)
        vai oliko se nisua?

..kumpaa vaa.. kunhan me saadaan syödäksemme..

• sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

..kumpaa vaa.. kunhan me saadaan syödäksemme..

ja mä tykkään vielä leipoakin sitä!
        Ootkos muuten käyny mäkeä laskemassa?

• sweet_lemon kirjoitti:

ja mä tykkään vielä leipoakin sitä!
        Ootkos muuten käyny mäkeä laskemassa?

..käynyt enkä avannossa enkä edes lumessa pyörimässä saunasta..

• sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

..käynyt enkä avannossa enkä edes lumessa pyörimässä saunasta..

mutta vielähän tässä ehtii.

• sweet_lemon kirjoitti:

mutta vielähän tässä ehtii.

..avanto olis kiva.. kesällä sitä ei välttämättä voikkaan meressä uida..

• sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

..avanto olis kiva.. kesällä sitä ei välttämättä voikkaan meressä uida..

on järrrrrrrkytttävän kylmä, lumi kelpaa. miksi ei voi uida meressä?

• sweet_lemon kirjoitti:

on järrrrrrrkytttävän kylmä, lumi kelpaa. miksi ei voi uida meressä?

..yyhhh.. no onneks on järvii olemassa.. tykkään enempi uida järvessä vaikka onhan meri kans kiva..

• sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

..yyhhh.. no onneks on järvii olemassa.. tykkään enempi uida järvessä vaikka onhan meri kans kiva..

sinilevä joo, ei kiva. Mäkin tykkään uida järvessä, meressä en oo koskaan uinu Suomessa.
        Ooioii kun on pitkä matka vielä kesään...

• sweet_lemon kirjoitti:

sinilevä joo, ei kiva. Mäkin tykkään uida järvessä, meressä en oo koskaan uinu Suomessa.
        Ooioii kun on pitkä matka vielä kesään...

..heti kun kaikki jäät on sulaneet ja aurinko paistaa niin sitä vois lähtee biitsille.. varsinaiseen kesään on kyllä kauheen pitkä aika..

• sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

..heti kun kaikki jäät on sulaneet ja aurinko paistaa niin sitä vois lähtee biitsille.. varsinaiseen kesään on kyllä kauheen pitkä aika..

sinne rantaan ja hyvät eväät niin mikäs siinä.

• sweet_lemon kirjoitti:

sinne rantaan ja hyvät eväät niin mikäs siinä.

..näin aattelin.. nyt tuli kauhee hinku mennä sänkyyn.. siis nukkuu.. että jaksaa illalla taas pensselii heiluttaa.. moro..

• sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

..näin aattelin.. nyt tuli kauhee hinku mennä sänkyyn.. siis nukkuu.. että jaksaa illalla taas pensselii heiluttaa.. moro..

mä meen keitoksia keittelemään.

Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      372
      39599
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      114
      8146
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      5850
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      21
      4348
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      60
      3784
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3437
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      74
      3021
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      29
      2771
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      18
      2381
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      16
      2207
    Aihe