Olen käyttänyt 2 kuukautta nuvaring-rengasta ja nyt on toiset kuukautiset tullut tänä aikana..ja tällä kerralla vuoto on täysin mustaa ollut alusta alkaen..mistä voi johtua?? aina ennen vuoto on ollut kirkkaanpunaista ja nyt täysin mustaa..auttakaa..eikai ole mitään vakavaa kyseessä??
Musta kuukautisvuoto..
apua!
41214
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 4
Vanhimmat
Ovatko kuukautisesi niin niukat, että sen takia näyttää mustalta, niinhän usein kuukautisten alku- ja loppupäässä on. Tai oletko syönyt rautapitoista ruokaa tavallista enemmän?
Voisiko olla? Näin minulle on sanottu...
Myös pari nuvaringia nyt käytetty ja menkat alkoi yöllä... hirveitä massiivisia mustia klimppejä. Viimeksi ei tällaista ollut.
vuoto normaalin väristä nyt mustaa ja niukkaa. :(
Minä lopetan pillerit niistä ei ole ollut minulle kuin haittaa..kaikkine sivuoireineen.