rintojen suurennus ilman silikoneja??

pienirintainen

Olen 21-vuotias nainen. Minulla on aina ollut pienet rinnat juuri ja juuri A70. Olen aina ollut hoikka 156cm 45kg. Aiemmin minua ei ole haitannut pienirintaisuuteni, mutta nyt kun en ole enää teini-ikäinen haluaisin rinnoistani hieman suuremmat, jotta kokisin olevani oman ikäiseni enkä mikään pikku tyttö enää.. haaveeni olisi B-kuppi..

Kysyisinkin voiko rintoja saada kasvamaan esim. e-pillereillä, jollain muulla hormonilla?? ( olen syönyt reilun vuoden melania merkkisiä e-pillereitä, mutten syö enää) Entäpä jos painoa tulisi esim. 5kg lisää vaikuttaisiko se rintojen kokoon?? Olen myös miettinyt miltä silikonirinnat näyttäisivät vartalossani, mutten usko niiden olevan ratkaisu, koska haluan aidot rinnat. Onko muita konsteja joiden avulla rinnat voisivat kasvaa??

Voiko rintani enää kasvaa tässä iässä?? Tiedän että perimä vaikuttaa rintojen kokoon, joten olenkin ihmetellyt miksi äidilläni oli reilu C-kuppi, kuten myös pikkusiskoillani on?? Miten minulle ei ole kasvanut rintoja?? Osaisiko joku vastata????

48

49425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juttu mulla

olen jo 23 ja tissini tosi olemattomat;/En halua silikoneja.
      Olenkin menossa gynelle pian. Jos siellä osais jotain sanoa mulle.Hormonihoito?

• Anonyymi

Kyseinen mainostekstin kirjoitustapa viittaa vahvasti nettiapteekin mainosmiehiin. Väitteeltä että on auttanut käyttäjää, menee pohja kun samalla tekstityylillä mainostetaan monia sairauksia ja vieläpä molemmille sukupuolille (viestin kirjoittaja olisi siis monisairas mies-nainen).

• Anonyymi

• N40v.

ja rintani ovat a70 kuppikokoa. Rintani ovat pysyneet samoissa mitoissa sitten teini-iän. Monista imetyksistä huolimatta rintani vaan ovat saman kokoiset. Ei rintojen kasvuun auta e-pillerit, hormonihoidot, lihominen eikä treenaaminen eikä mitkään ihmevoiteet, öljyt eikä poppaskonstit. Jos haluaa isommat ja ryhdikkäämmät niin sellaisen saa vain kirurgin veitsellä. Mutta siitä sitten koituu omat ongelmansa: kapseloitumiset, tulehdukset ja muut epämiellyttävät tuntemukset, vierasesine ihon alla on aina vieras esine, joka ei sinne kuulu. Täytyisi vaan oppia hyväksymään oma vartalonsa, ainakin kun tulee ikää lisää niin kyllä sen hyväksyy pikku virheineen.

• olen myös

minä eli rintojen kasvuun ei pysty mitenkään vaikuttamaan. Itse kärsin suurista rinnoista eli olen päinvastaisessa tilanteessa ja kun laihdutan niin rinnoista lähtee ehkä aavistus mutta pienempää kuppikokoa ei voi hankkia eli samat liivit kuin ennenkin.
        Hyväksyn silikonit siinä tapauksessa että "korjaa" pieniä rintoja mutta en sitten jos norm kokoiset rinnat vain haluaa suuremmiksi (näyttämisen halua). Aina puhutaan että silarit on vierasesine kehossa mutta niin on myös esim kupari/hormonikierukka ja kuinkas paljon niitä käytetäänkään! Mielestäni se on myös vierasesine. Jotkut eivät vain tule koskaan sinuiksi vartalonsa kanssa joten onneksi on plastiikkakirurgia keksitty!

• Jenny90

• Hanna

• otteke

• uytiukyoyöhli

• hmmm

Painosi on niin alhainen, ettei ihme vaikkei rasvaa riitä rintoihin. Veikkaan, että jollain 52 kgn painolla rintasi olisivat jo isommat. Toisaalta silloin myös vyötärösi on paksumpi, joten ne eivät erotu yhtä paljoa. A-kuppi on varmasti ihan sopiva hentoon vartaloosi, joten en sinuna olisi huolissani.

Jospa äitisi rinnat kasvoivat c-kuppiin vasta synnytysten myötä?

• pienirintainen

saattaahan se olla että painonnousu pyöristäisi rintoja, mutten välttämättä halua muualta lihota. Painavempana olisin muodottomamman näköinen, koska minulla ei ole leveää lantiota.. Toisaalta monet julkkiset ovat yli 170cm ja painavat reipas 50kg ainoastaan ja silti heiltä löytyy rinnat... Välillä harmittaa niin kovasti olla näin pienikokoinen, koska vartaloltani näytän ikäistäni nuoremmalta.. En tiedä onko äidilläni aina ollut isot rinnat, mutta suvussani kaikki ovat iso rintaisia paitsi minä.. Saahan rinnat näyttämään aina pyöreämmiltä push-upeissa:) Pari vuotta sitten ajattelin vielä että kehityn vain hieman myöhemmin, mutta totuus on vissiin ettei rintani enää kasva tästä:(

• ne rinnat

vaan palautuvat entisiin mittoihinsa imetysten loputtua. Se on taattua. Lihomisen myötä tulee rasvaa myös vääriin paikkoihin.

• hmmm
        pienirintainen kirjoitti:

saattaahan se olla että painonnousu pyöristäisi rintoja, mutten välttämättä halua muualta lihota. Painavempana olisin muodottomamman näköinen, koska minulla ei ole leveää lantiota.. Toisaalta monet julkkiset ovat yli 170cm ja painavat reipas 50kg ainoastaan ja silti heiltä löytyy rinnat... Välillä harmittaa niin kovasti olla näin pienikokoinen, koska vartaloltani näytän ikäistäni nuoremmalta.. En tiedä onko äidilläni aina ollut isot rinnat, mutta suvussani kaikki ovat iso rintaisia paitsi minä.. Saahan rinnat näyttämään aina pyöreämmiltä push-upeissa:) Pari vuotta sitten ajattelin vielä että kehityn vain hieman myöhemmin, mutta totuus on vissiin ettei rintani enää kasva tästä:(

Kannattaa muistaa, että esim. Hollywood-näyttelijäksi tai Pariisin catwalkien malliksi valikoituvat tuhansista juuri ne poikkeustapaukset, joilla on hoikka varsi mutta silti isot rinnat, täydellinen iho, paksu tukka jne. Meissä taviksisssa on aina joku "virhepaikka".

• äiti -83
        ne rinnat kirjoitti:

vaan palautuvat entisiin mittoihinsa imetysten loputtua. Se on taattua. Lihomisen myötä tulee rasvaa myös vääriin paikkoihin.

no ei ainakaan mulla rinnat tullu samoix imetyksen jälkeen.. mulla on kax lasta ja rinnat on lättänät ja kutistuneet ihan olemattomiin.. Kärsin niistä ihan valtavasti ja nyt harkitsen vakavasti korjausta....

• auttoivat.. n 18.

Minulla oli a-kupin rinnat kun aloin syömään e-pillereitä noin 2 vuotta sitten. Kun olin syönyt pillereitä reilu vuoden, rintani olivat b-kuppia, jota ne ovat yhä. En tiedä vaikuttaako tähän lihominen? En ainakaan ole vaa'an mukaan lihonut, mutta kyllähän se tiedetään, että hormonit kiihdyttävät kaikkea tuollaista kehitystä. Vaikka rintani ovat kokoa b70, ja poikaystäväni pitää niitä täydellisinä, miellän ne häiritsevän pieniksi, koska KAIKILLA kavereillani on isommat, c tai jotain. Haluaisin itsekin, mutten todellakaan halua tyytyä kirurgin veitseen! p.s, äidilläni on myös vain b-kuppi... :E

• 22 vuotias

Olen 22-vuotias. Aloitin e-pillerien käytön 16-vuotiaana. Muistan kun 12-vuotiaana luokkakavereilla alkoi rinnat pyöristyä ja vertailtiin niitä keskenämme. Meillä oli tapana aina vertailla toisiamme... Minulla ei rinnat ole edelleenkään kuin kokoa 75AA.

Nyt on rinnattomuus alkanut todella häiritsemään. En ole edes mikään langanlaiha, pyöreyttä on alavartalolla. Olen miettinyt, että johtuuko pysähtynyt kehitykseni e-pillereistä. Aloitinko niiden käytön liian aikaisin...?

Harkitsen korjausta B-kuppiin silikoni-implanteilla. Mietityttää, miten opiskelukaverit suhtautuvat asiaan, kun huomaavat. Ajattelinkin käyttää isompia vaatteita valmistumiseeni saakka, ettei tarvitsisi koko luokan edessä pitää puhetta rintojeni suurennusleikkaukseen johtaneista syistä. Perheelle ja lähimmille ystäville aion kertoa asiasta ennen leikkausta. Yritän saada heidät ymmärtämään, miltä minusta tuntuu olla nuori nainen pikkutytön vartalossa. Itseluottamukseni ja elämäniloni on hukassa tällä hetkellä.

Toisaalta leikkauksen riskit pelottavat ja myös se mietityttää, miten imettäminen aikanaan vaikuttaa silikonilla suurennettuihin rintoihin. Onko silloin edessä taas uusi korjausleikkaus?

Vastaus kaikkiin näihin kysymyksiin löytynee neuvottelukäynnillä kirurgin luona.

• omenainen
      • mikaela80

ootko ite testannu näitä voiteita tai pillereitä?? liekkö toimii...ite laitoin molemmista kysymyksiä eikä sieltä kukaan oo mitään vastannu...

• haidi 84
        mikaela80 kirjoitti:

ootko ite testannu näitä voiteita tai pillereitä?? liekkö toimii...ite laitoin molemmista kysymyksiä eikä sieltä kukaan oo mitään vastannu...

http://www.thtreatment.com/brava.html

• pirre
        mikaela80 kirjoitti:

...mitä esim. tuol rintojen suurennusmaailaman sivuil markkinoidaan?
        mä ainakin haluisin uskoa niihin :)
        jotain toivoa ainakin herättää toi ett sataprossasesti rahat takas jos ei toimi homma

• tytsy

Ei kannata ainakaan kokeilla sitä bravaa,ihan huijausta koko juttu...kokemusta on. Mut luotan kyl niihin pillereihin ja meinaan kokeilla niitä.

• emmalipemmali

Olet melkein saman ikäinen ja kokoinen kuin minä [itselläni on B-kuppi, joissakin rintsikoissa 75A.] Karu totuus meidän kohdallamme on se, että painamme alle 50kg, rasvaprosentti kehossa on siis pieni. Ei tällä painolla ikävä kyllä voi haaveilla suurista rinnoista [keskikokoisista vissiin joo mikäli se on vielä tässä yhteiskunnassa B..?] ilman silikoneja.

Itse en ikinä ottaisi implantteja, ei siksi ettei olisi varaa, vaan yksinkertaisesti siitä syystä että vaikka muut katsoisivat rintojani ihastuneena, itse tietäisin aina että ne ovat feikit, kaks kumipalloa pienen rasvakerroksen päällä. Lisäksi uskoisin niiden näyttävän todella naurettevalta pienessä kropassani. Aitous on se avainsana.

Sitten nämä e-pillerit. Iän ikuista vänkäämistä että kasvattaako ne todella rintoja vai ei. Toiset huutaa täyttä häkää että kyllä ja toiset yrittää painaa vastaan. Teidän pitää nyt yksinkertasesti tottua siihen ajatukseen että JOKAINEN IHMINEN ON YKSILÖ! Et voi sanoa että jos sulla ei tissit kasvanu pillereiden myötä, niin jollain toisella näin ei voisi käydä. E-pillerit eivät lisää rasvakudosta tai aktivoi maitorauhasta, mutta ne erittävät kehoon suuren määrän naishormoneja, joka turvottaa rintoja samalla tavalla kuin raskaana olevalla naisella. Tämä saa rinnat näyttämään ja tuntumaan suuremmilta. Pillereiden lopettamisen jälkeen ne palautuvat entisen kokoiseksi. Eli vastaus on teoriassa eivät, käytännössä kyllä.

www.rintojensuurennusmaailma.com

^Kyseinen sivusto herättää myös vilkasta keskustelua. Voiko rintoja suurentaa pillereillä/voiteilla? 90% pitää tätä huijauksena. Näin ilmeisesti kuitenkin on käynyt aikojen saatossa. Itse en henkilökohtaisesti usko tuon kyseisen sivuston mainostamiin hoitomenetelmiin, sillä sivustolla ei anneta mitään muita yhteydenotto menetelmiä kuin sähköposti [johon kuulemma ei joko koskaan vastata tai kahden kuukauden viiveellä.] Luulisi että jotkin osoitetiedot löytyisivät, vaikka sivusto onkin alunperin ulkomaalainen.

http://www.erdicfinland.com/

^Tämä sen sijaan vaikuttaa paljon luotettavammalta keksinnöltä ja siitä on myös kuullut OIKEASTI positiivista palautetta [katso sivuston Positiivista julkisuutta maailmalla.] Helevetin kallista lystiä on, ja pitää kuulemma juoda tosi iso määrä vettä päivässä, mutta tuloksiakin on syntynyt.

Suosittelen silti yrittää lihottaa pari kolme kiloa. Voit olla tyyppiä jolla rasva kertyy herkästi rintoihin, tai sitten et. Sen tiedät kokeilemalla. Eikä nyt pari lisäkiloa tuohon 45 muutenkaan pahaa tee :>

Ja muista; olet onnekas siinä mielessä että olet pieni. Jos olisit 170cm A-kupin rinnoilla, ruhosi näyttäisi vielä huomattavasti soukemmalta. Hyvää jatkoa!

• imettänyt

Mulla on a-kuppi tyhjää täysi. Olen imettänyt kaksi lasta, hyvä niin, mutta jäljelle jäi a-kupeista tyhjät nahkapussit.
        Olen 25-vuotias itsevarma nainen jonka ympärillä pörrää miehiä rintojen puuttumisesta huolimatta. Olen kaunis, hauska, persoonallinen, seksikäs, lahjakas ja... ja.. kai ihan älykäskin. Ehkä, sillä sorruin kokeilemaan tälläistä rintojen suurennus voidetta uteliaisuuttani. No, vielä en ole päässyt tätä kokeilemaan, joten sen saan nähdä myöhemmin.

Olen hoikka joo, tällä hetkellä n.53kg, 164cm eli enemmän kuin 50kg, ja tyhjää täysi oli neljäkin kiloa sitten. Jos voide ei auta, niin sitten ei auta muu kuin hyväksyä pelkät nännini. Ei ne niin pahan näköiset ole, ajattelen positiivisesti, näyttää tanssijan vartalolta, hehe. Ja tykkään pienistä rinnoista muutenkin, mutta a-kuppi oisi kiva :) olkaa onnekkaita te a-kuppilaiset, saatte ostaa rintaliivejä! mä käytän pelkkiä kaarituettomia bikinejä, jotka nekin tyhää täysi. Aina en edes niitä laita, miksi laittaisin kun kirsikan kokoiset rinnat! hahhaha, lasten harjoitteluliivit sopisivat minulle ;)

• milriidnoboobs
        imettänyt kirjoitti:

Mulla on a-kuppi tyhjää täysi. Olen imettänyt kaksi lasta, hyvä niin, mutta jäljelle jäi a-kupeista tyhjät nahkapussit.
        Olen 25-vuotias itsevarma nainen jonka ympärillä pörrää miehiä rintojen puuttumisesta huolimatta. Olen kaunis, hauska, persoonallinen, seksikäs, lahjakas ja... ja.. kai ihan älykäskin. Ehkä, sillä sorruin kokeilemaan tälläistä rintojen suurennus voidetta uteliaisuuttani. No, vielä en ole päässyt tätä kokeilemaan, joten sen saan nähdä myöhemmin.

Olen hoikka joo, tällä hetkellä n.53kg, 164cm eli enemmän kuin 50kg, ja tyhjää täysi oli neljäkin kiloa sitten. Jos voide ei auta, niin sitten ei auta muu kuin hyväksyä pelkät nännini. Ei ne niin pahan näköiset ole, ajattelen positiivisesti, näyttää tanssijan vartalolta, hehe. Ja tykkään pienistä rinnoista muutenkin, mutta a-kuppi oisi kiva :) olkaa onnekkaita te a-kuppilaiset, saatte ostaa rintaliivejä! mä käytän pelkkiä kaarituettomia bikinejä, jotka nekin tyhää täysi. Aina en edes niitä laita, miksi laittaisin kun kirsikan kokoiset rinnat! hahhaha, lasten harjoitteluliivit sopisivat minulle ;)

Tiädän tunteen..Itsellä myös kaks lasta ja pelkät pussit jäljellä:( Samoissa koossa painitaan,tää on hoikkien kirous..Aina kelasin nuorempana et "kuhan mä täst vähän lihoon niin kyl ne tissit tästä kasvaa" mut muksujen jälkeen sekin meni,...Mut eikös ne nyky mallit oo pitkälle oo laihoja ja tissittömiä,..niinku kate moss:) Välillä vaan se tissi kateus iskee:D

• mvfpasmgpmppa

Älkää ikinä hommatko erdickin pillereitä. ovat kalliita ja eivät tehoa. muutenkin se vedenjuonti on tolkutonta. itse olen monia rintoja suurentavia tuotteita kokeillena alkanut käyttää talikaa, nyt 3 putelia käyttäneenä rinnat ovat kokoa c ja ennen olivat b. suosittelen.

• marjamam

Kävin juuri keskiviikkona täyttämässä rintoihini uutta macrolanea ainetta. Eli kyseessä on Ruotsissa kehitetty uusi aine, jolla rintoja voi täyttää paikallispuudutuksessa. Minulle laitettiin kumpiinkin rintoihin 100 ml ja tulos on todella hyvä!!! -Ensimmäistä kertaa rinnat itselläni. Olen todella tyytyväinen. Ainetta joutuu lisäämään vuoden-kahden kuluttua, mutta vaan vähän. Leikkaukseen en halunnut ja nyt täytyy sanoa, että päätös oli hyvä. Lopputulos on kaunis ja luonnollinen. Ensimmäinen yö oli vaikea kipujen takia, mutta jo tänään on kaikki hyvin. Töihin menin suoraan omalla autolla.
      Ainakin täällä Helsingissä tätä tekee Westendin Esteettinen Klinikka Espoossa, muualla en tiedä kuka. Voin kertoa lisää mikäli kiinnostaa.

• ...

Minkä hintaista oli? En ainakaan löytänyt klinikan sivuilta mitään asiasta. Miten nopeasti pääsit toimenpiteeseen? Kuuluiko siihen kontrollikäyntejä ym? Kiitos, jos jaksat vastata:)

• marjamam
        ... kirjoitti:

Minkä hintaista oli? En ainakaan löytänyt klinikan sivuilta mitään asiasta. Miten nopeasti pääsit toimenpiteeseen? Kuuluiko siihen kontrollikäyntejä ym? Kiitos, jos jaksat vastata:)

Hinta on noin 5000 euroa. Klinikan sivuilla ei olekaan mitään vielä siitä. Kävin heidän esittelyillassaan ja siellä kuulin asiasta. Sitten otin maahantuojaan vielä yhteyttä eli Q-med, missä he toimittivat minulle sähköpostitse englannin kielisen esitteen. Tätä on kokeiltu Ruotsissa jo monta vuotta ja tulokset ovat hyviä.
        No: vähän yli viikon jälkeen kipuja ei ollenkaan ja täytyy sanoa: Ihanaa, ensimmäistä kertää elämässäni minulla on rinnat ja vielä luonnolliset. En halunnutkaan mitään isoja, vaan sellaisia, että voisin täyttää edes 75 a ja jopa nyt B kupin ilman täytteitä!!!! Nämä on todellakin luonnollisen tuntuiset, oloiset ja näköiset. Suosittelen!!!!! Kerron mielelläni lisää, jos haluat tietää.

• ags
        marjamam kirjoitti:

Hinta on noin 5000 euroa. Klinikan sivuilla ei olekaan mitään vielä siitä. Kävin heidän esittelyillassaan ja siellä kuulin asiasta. Sitten otin maahantuojaan vielä yhteyttä eli Q-med, missä he toimittivat minulle sähköpostitse englannin kielisen esitteen. Tätä on kokeiltu Ruotsissa jo monta vuotta ja tulokset ovat hyviä.
        No: vähän yli viikon jälkeen kipuja ei ollenkaan ja täytyy sanoa: Ihanaa, ensimmäistä kertää elämässäni minulla on rinnat ja vielä luonnolliset. En halunnutkaan mitään isoja, vaan sellaisia, että voisin täyttää edes 75 a ja jopa nyt B kupin ilman täytteitä!!!! Nämä on todellakin luonnollisen tuntuiset, oloiset ja näköiset. Suosittelen!!!!! Kerron mielelläni lisää, jos haluat tietää.

Kuinkas heillä tuo hinta määräytyy kun on sivuilla alkaen 1500€ ja sinulla tuli maksamaan 5000? Kiinnostaa vaan tietää, sillä olen enemmän kiinnostunut macrolanesta kuin silikoneista, mutta jos hinta tosiaan kapuaa noin pilviin, taidan suunnata nokan kohti viroa suosiolla... :S

• ...
        marjamam kirjoitti:

Kuulostaa kyl hyvältä ja helpolta keinolta:) Täytyy varmaan käydä itekin laittamassa.

Tiiätkö yhtään, paljon sitä ainetta laitetaan norm? Olettaen, että haluis esim suurentaa kuppikokoa yhellä.
        Ja miten toi hinta, mitä siihen sisältyy? Kuulostaa aika paljolta 5000e, jos pelkkä se aine laitetaan. Tarviiko käydä kontrollikäyntejä tmv?
        Ja sit sanoit, että joudut käydä lisäämässä parin vuoden päästä, niin joutuuko sitä sitten aina parin vuoden välein käydä vai miten? Tulos kuitenkin luulis olevan pysyvä.

Kiitti taas, jos viittit vastailla:)

• asg
        ... kirjoitti:

Kuulostaa kyl hyvältä ja helpolta keinolta:) Täytyy varmaan käydä itekin laittamassa.

Tiiätkö yhtään, paljon sitä ainetta laitetaan norm? Olettaen, että haluis esim suurentaa kuppikokoa yhellä.
        Ja miten toi hinta, mitä siihen sisältyy? Kuulostaa aika paljolta 5000e, jos pelkkä se aine laitetaan. Tarviiko käydä kontrollikäyntejä tmv?
        Ja sit sanoit, että joudut käydä lisäämässä parin vuoden päästä, niin joutuuko sitä sitten aina parin vuoden välein käydä vai miten? Tulos kuitenkin luulis olevan pysyvä.

Kiitti taas, jos viittit vastailla:)

niin ja vieläsemmosta että pystyykö sillä isontamaan esim. kahta tai kolmea kuppikokoa?kiitokset

• kiinnostunut...
        marjamam kirjoitti:

Heip!
        Kuullostaa mielenkiintoselta jutulta.
        tuleeko tuo hinta siitä kuinkapaljon ainetta ruiskutetaan ihon alle? vai miten...
        5000 euroa on aika paljon kyllä. miten paljon sitä sinulle ruiskutettiin ja mitkä oli mittasi ennen ja jälkeen?
        harmi kun tästä aiheesta ei oo ollu missään lehdissä..

• macroilija
        kiinnostunut... kirjoitti:

Heip!
        Kuullostaa mielenkiintoselta jutulta.
        tuleeko tuo hinta siitä kuinkapaljon ainetta ruiskutetaan ihon alle? vai miten...
        5000 euroa on aika paljon kyllä. miten paljon sitä sinulle ruiskutettiin ja mitkä oli mittasi ennen ja jälkeen?
        harmi kun tästä aiheesta ei oo ollu missään lehdissä..

missä kaikki macrolanen kokeilijat luurailevat? minuakin kiinnostaisi tietää enemmän tästä tuotteesta.....

• tietoa
        macroilija kirjoitti:

missä kaikki macrolanen kokeilijat luurailevat? minuakin kiinnostaisi tietää enemmän tästä tuotteesta.....

käyny itekin laittaa macrolanea kys. paikassa. hinta riippuu siitä paljo ainetta laitetaan tisseihin, mulle 100 ml per rinta ja makso 4500€. joo, se aine häviää rinnoista ajan myötä pikkuhiljaa mut kestää kuitenkin usean vuoden. hintaan kuuluu alkukonsultaatio ja jälkitarkastus. olin kyllä itekin tosi tyytyväinen. ekaks hieman kipuja jotka hoitui särkylääkkeillä,mut ei enää ekan päivän jälkeen.

• kiinnostunut-
        tietoa kirjoitti:

käyny itekin laittaa macrolanea kys. paikassa. hinta riippuu siitä paljo ainetta laitetaan tisseihin, mulle 100 ml per rinta ja makso 4500€. joo, se aine häviää rinnoista ajan myötä pikkuhiljaa mut kestää kuitenkin usean vuoden. hintaan kuuluu alkukonsultaatio ja jälkitarkastus. olin kyllä itekin tosi tyytyväinen. ekaks hieman kipuja jotka hoitui särkylääkkeillä,mut ei enää ekan päivän jälkeen.

onko se 100ml noin kuppikoon verran?

voi vitsi kuullostaa kyllä lupaavalta.. harmi, ettei tästä ole oikeen missään lisätietoa. on varmaan niin uus juttu.

• piäni rintanen
        asg kirjoitti:

niin ja vieläsemmosta että pystyykö sillä isontamaan esim. kahta tai kolmea kuppikokoa?kiitokset

Ajattelin tilata tuota rintojen suurennus voidetta, pääsinkin tilauksessa jo aika pitkälle, kunnes tuli kohta jossa piti valita maksutapa.. mitä olette laittaneet siihen? onko postiennakko joku näistä? :
        TG Post (5-8 days)
        TG Post (5-8 days) - Free: 0.00EUR
        UPS (2-3 days)
        UPS (2-3 days) 24.00EUR

UPS Maksu toimituksen yhteydessä

• nmmmr

Mietin vain tuota että jos ei olekaan rahaa laittaa (tai halua) lisää täytettä sitten sen reilun vuoden jälkeen uudestaan niin onko tuloksena roikkuvat säkit? En löydä tästä mitään infoa mistään.
        Ja mainitsit että joutuu lisäämään macrolanea jälkeenpäin vain vähän? Tuleeko minkä hintaiseksi? Houkuttelisi ottaa mutta aika paljon vielä kysymysmerkkejä tämän suhteen.

• silikoniako sittenkin?
        nmmmr kirjoitti:

Mietin vain tuota että jos ei olekaan rahaa laittaa (tai halua) lisää täytettä sitten sen reilun vuoden jälkeen uudestaan niin onko tuloksena roikkuvat säkit? En löydä tästä mitään infoa mistään.
        Ja mainitsit että joutuu lisäämään macrolanea jälkeenpäin vain vähän? Tuleeko minkä hintaiseksi? Houkuttelisi ottaa mutta aika paljon vielä kysymysmerkkejä tämän suhteen.

ihan vähän vaan laittais sitä marcolanea niin minkä hintaista ois?kerroit et makso 100ml noin viis tonnia...itellä on A70 koko ja itse pienuus ei aiheuta harmia.haluisin vähän paremman muotoiset vaan.lisää pyöreyttä jne..eli ei varmaan tota sataa milliä tarvis ihan..saako sitä sit pienempiä määriä?jos laittais vaik 10 ml per tissi niin saisko tuloksia ja mitä se sit maksais?pitääkö välttämättä olla 18v?ite en ihan vielä ole.niin ja muuten toi viis tonniahan on aivan jumalaton hinta.sillä saa silikoonit haloo!!!ja ne pysyy!pitäiskö vaan suoraan suunnata silikoonioperaatioon???

• tisu
        silikoniako sittenkin? kirjoitti:

ihan vähän vaan laittais sitä marcolanea niin minkä hintaista ois?kerroit et makso 100ml noin viis tonnia...itellä on A70 koko ja itse pienuus ei aiheuta harmia.haluisin vähän paremman muotoiset vaan.lisää pyöreyttä jne..eli ei varmaan tota sataa milliä tarvis ihan..saako sitä sit pienempiä määriä?jos laittais vaik 10 ml per tissi niin saisko tuloksia ja mitä se sit maksais?pitääkö välttämättä olla 18v?ite en ihan vielä ole.niin ja muuten toi viis tonniahan on aivan jumalaton hinta.sillä saa silikoonit haloo!!!ja ne pysyy!pitäiskö vaan suoraan suunnata silikoonioperaatioon???

ryntää silkkareita laitattaan... Sun tisut kyllä kasvaa vielä ihan luonnostaanki. Ku ny ensin pääset teinivuosien yli. Ei niistä ehkä pameloita ikinä tuu, mut se muoto tulee muuttuun vielä tosi paljon. Kärsivällisyyttä vaan!
        Enkä nyt yritä sanoo, et parin vuoden kuluttua sun ei enää tee mieli suurennuttaa tissejäs, vaan et sit sun ei tarvi ruveta korjaileen niitä ku muoto menee ihan persiilleen ku on laitettu väärän malliset ja väärään kohtaa.

• 70a myös
        silikoniako sittenkin? kirjoitti:

1 kuppikoko on noin 150-200 ml. 1 ruokalusikallinen on jotain 15 ml, joten ei se 10 ml/rinta kyllä näkyisi yhtään missään. Tommosia määriä käytetään korjaamaan ryppyjä tms.

Nykyään pieniä rintoja voi kasvattaa noin kuppikoon verran myös omalla rasvalla: http://www.siluetti.fi/fin/Plastiikkakirurgia/rintojen_suurentaminen_omarasva.shtml ja http://www.klinikka22.fi/fi/rintojen_suurennus/ Hinta on kai noin 6000 euroa. Ei ole omaa kokemusta, mutta kiinnostusta kyllä. Silikoneja en ottaisi vaikka maksettaisiin.

• piäni
        70a myös kirjoitti:

1 kuppikoko on noin 150-200 ml. 1 ruokalusikallinen on jotain 15 ml, joten ei se 10 ml/rinta kyllä näkyisi yhtään missään. Tommosia määriä käytetään korjaamaan ryppyjä tms.

Nykyään pieniä rintoja voi kasvattaa noin kuppikoon verran myös omalla rasvalla: http://www.siluetti.fi/fin/Plastiikkakirurgia/rintojen_suurentaminen_omarasva.shtml ja http://www.klinikka22.fi/fi/rintojen_suurennus/ Hinta on kai noin 6000 euroa. Ei ole omaa kokemusta, mutta kiinnostusta kyllä. Silikoneja en ottaisi vaikka maksettaisiin.

kertokaa joku millon rintojen kasvu loppuu? Ite oon 17 ja 75A.. ja ärsyttää kun kaikilla muilla on isommat. Ja sit tuli mieleen ihan tämmönen juttu.. Että kun sanotaan että monilla teineillä on rasva kertyny "jenkkakahvoiksi" vyötäröön, että se johtus siitä kun on matalavyötäröiset housut ja lyhkäset paidat talvella. Ja elimistö alkaa tuottaa rasvaa siihen vyötäröön joka paleltuu.. Niin voiskohan tämä toimia rintoihinkin? Jos pitäs jääpalapussia liiveissä niin alkaisko elimistö kerätä rasvaa rintoihin??

• anceliq_
        piäni kirjoitti:

kertokaa joku millon rintojen kasvu loppuu? Ite oon 17 ja 75A.. ja ärsyttää kun kaikilla muilla on isommat. Ja sit tuli mieleen ihan tämmönen juttu.. Että kun sanotaan että monilla teineillä on rasva kertyny "jenkkakahvoiksi" vyötäröön, että se johtus siitä kun on matalavyötäröiset housut ja lyhkäset paidat talvella. Ja elimistö alkaa tuottaa rasvaa siihen vyötäröön joka paleltuu.. Niin voiskohan tämä toimia rintoihinkin? Jos pitäs jääpalapussia liiveissä niin alkaisko elimistö kerätä rasvaa rintoihin??

En kyllä usko että toimis.... Taitais vaan paleltumia tulla, mut hei, jos toimis ni heti kokeilisin =D

• jenkkis baby
        piäni kirjoitti:

'jenkkakahvat" johtuvat nimenomaan kireistä vaatteista ei kylmyydestä. jatkuva lantiohousujen käyttö painaa rasvaa housujen reunan yläpuolelle. samaan perustuu korsetin käyttö joka muokkaa vartalon muotoa samalla tavalla painamalla rasvan pois vyötärltä jollois uuma korostuu.
        Tämän k un olisin tiennyt nuorempana niin olisi voinut vähentää tiukkojen housujen käyttöä..

• minäkin?
        70a myös kirjoitti:

Olisi kiva kuulla, varsinkin miltä tuntuu ja näyttää muutaman vuoden päästä. Ja mitä ainetta tuo makrolane tarkalleen ottaen on?!

• joku

Mene www.rintojensuurennusmaailma.com saatat löytää hyviä atkaisuja

• asfj

oon miettiny kans et onko rintojen kasvuun mahdollisuus vaikuttaa esim. juomalla paljon vettä , syömällä tietynlaista ruokaa esim. jotain rasvasta mikä tois jotai rasvakudosta kehoon , e-pillereillä , hieromalla , öljyillä , liikkumalla jne.. ? olis kiva tietää sil haluan pysyy luonnollisena ja tälläset keinot ois helppoja =)

• keino!

Tehokkain luonnonmukainen rintojen kasvatuskeino taitaa olla raskaus ja imetys. Mutta sen jälkeen voi pahimmillaan olla jäljellä tyhjät nahkapussit.

Toinen tehokas keino jota jo itse ehdotit on syöminen. Kun syöt paljon ja rasvaisia ruokia, lihoat ja rinnat siinä mukana. Mutta onko se järkevää.

Hieromalla voi saada prolaktiinin tuotannon hieman lisääntymään ja rinnat voivat ehkä hiukan suurentua. Mutta kun hieronta lopetetaan, rinnat palautuu takaisin.

• Anonyymi

En ymmärrä noita tissinnäyttäjiä... olen nainen, jo vanha sellainen... rumaa kun ihmisellä ei ole muuta kuin tissit...
      itse en ole näyttänyt edes tissivakoa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      132
      3837
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1895
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1761
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1412
    5. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      127
      1301
    6. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      37
      1279
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      97
      1260
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      70
      1156
    9. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      69
      1033
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      103
      999
    Aihe