Naiset luulee liikoja itsestään

Hans

Naiset luulee liikoja itsestään. Päätin ottaa yhteyttä Suomi24 treffipalstalla erääseen naiseen, jonka profiili oli mielenkiintoinen. Ulkonäöltään hän sanoi olevansa pyöreä ja nätti.

No sitten vaihdettiin kuvat. Nainen osoittautui oman arvioni mukaan ainakin 95 kiloiseksi ja eikä hän kasvoiltaankaan nyt mitenkään kauhean kaunis ollut.

Tämä kuulostaa tosi itserakkaalta, mutta olen itse kropaltani todella urheilullinen, koska harrasta erästä lajia sm-tasolla. On minua hyvännäköiseksi mieheksi usein sanottu.

Sitten tämä nainen vastaa viestiini kuvani lähettämisen jälkeen, että hän ei enää halua olla yhteydessä koska hänen mielestään en ollut tarpeeksi pitkä ja muutenkin jotenkin ei kuulemma "sytytä".

Kysynpä vaan Sari, että mistä sinunlaisesi ruma lehmä luulee joskus itselleen löytävän miehen? En tosin olisi itsekään halunnut enää olla sinuun yhteydessä kuvasi näkemisen jälkeen, mutta minulla sentään on luojan kiitos uusia mahdollisuuksia.

Tämä teksti on itserakasta, mutta samalla se on myös totuus!

31

8620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miracles--

Tapaus on selvä.Nainen huomasi,että olet niin sanotusti liian hyvännäköinen hänelle,joten hän pamautti äkkiä sinua tuollaisella viestillä,että ei vain itse saa pakkeja ensimmäisenä.
      Ei sun kuitenkaan katkera tarvitse olla ja haukkua häntä rumaksi lehmäksi...Selvää katkeruutta ilmassa.
      Älä oo huolissasi,kyllä sä sen tarpeeks kauniin lehmän vielä saat itsellesi...

• Piina-Miina

BUAHHAHHAAA!

Jaa, ettäkö tämä nainen dumppas siis ensin tän miekkosen ja sinä päättelit, että vetäytyi sovinnolla koska mies oli liian hyvätasoinen? Voihan se noinkin olla ja voipa olla olematta.

Ei tullut mieleen, että Hans ei vain ollut NAISEN tyyppiä?

• miracles--
        Piina-Miina kirjoitti:

BUAHHAHHAAA!

Jaa, ettäkö tämä nainen dumppas siis ensin tän miekkosen ja sinä päättelit, että vetäytyi sovinnolla koska mies oli liian hyvätasoinen? Voihan se noinkin olla ja voipa olla olematta.

Ei tullut mieleen, että Hans ei vain ollut NAISEN tyyppiä?

Näin mä uskoisin kyllä....Eli periaatteessa mies ei ollut naisen tyyppiä,koska mies oli liian hyvätasoinen:D

• Piina-Miina
        miracles-- kirjoitti:

Näin mä uskoisin kyllä....Eli periaatteessa mies ei ollut naisen tyyppiä,koska mies oli liian hyvätasoinen:D

Jospa Hansilla oli kuvassa liian kireet pöksyt? Tai pipo? Tai hullun kiilto silmissä? :D

• ....

Sun elämä on lopullisesti pilalla eiks niin? ;) No jos niin komia poika olet niin etköhän sä kauniin tytön löydä. Kyl välil huvittaa noi ihmisten huolet; "apua vaihdoinkin mailia ruman naisen kanssa!" - no ethän sä sen kans naimisiin luvannu mennä ja lapsia siittää! Samoin noi olen lähettänyt viestiä henkilölle x eikä hän ole kolmen tunnin sisällä vastannut - törkeää käytöstä.

Varmaan itsekin tiesit että on olemassa ihmisiä, jotka luulevat liikoja itsestään ja sellaisia jotka arvioivat itsensä alakanttiin. Joten eihän tämän pitäisi noin suuri shokki olla. Jos todella olet niin komea ja hoikka niin kyllä sinä kaltaisesi löydät! Yritä nyt toipua tosta traumaattisesta tapahtumasta. :)

• Ganja

Tuntuu että netin suoma mahdollisuus deittailuun on sekoittanut enemmän juuri naisten päät. Mikä on tietysti ymmärrettävää, sillä kun olen muutamalta naiselta kysynyt kuinka monta vastausta he ovat saaneet esim. deitti.net:stä niin vastaukset ovat olleet 50 ja 150 välissä. Ja siis he eivät ole edes olleet seksiseuraa vailla ja ovat vielä laittaneet kuvattomat ilmoitukset. Kaverini laittoi samaan paikkaan oman kuvallisen ilmoituksensa, ja kaverini on vielä suhteellisen komea mies ja vastauksia tuli kaksi! Toinen ylipainoinen yksinhuoltaja ja toinen ujo hissukka.

Joten ei ole ihme että joillakin naisilla ote reaalimaailman kirpoaa. Mutta kannattaisi kuitenkin muistaa että vaikka kuinka netissä tulisi vastauksia, niin ei mies tyhmä ole, ja kun treffeille lyllertää epäsosiaalinen huonosti pukeutunut pullukka niin moni mies äänestää jaloillaan. Itse olen siirtynyt takaisin baarin puolelle etsimään seuraa, ja vaikka baaria haukutaan kuinka epäaidoksi paikaksi tutustua ihmisiin, niin kyllä sieltä terveempiä tapauksia löytää kuin netistä, ja livenä kilojaan on myös paha piillottaa hämyisen kuvan taakse.

• sinulle Hans

Ensinnäkin tosi törkeää mainita se nainen täällä nimeltä.

Toiseksi, oletko sä nyt vakavissasi sitä mieltä että koska sä olet komea omasta & ilmeisesti aika monen muunkin mielestä, niin kenelläkään naisella (paitsi ehkä missi-mallitasoisilla) ei ole varaa antaa sulle pakkeja? Ei sulle tullut mieleen että ehkä nainen etsi jotain toisen TYYLISTÄ kuin sä? Mua ei esimerkiksi sytyttäisi sporttinen mies vaikka se olisi kuinka komea ja hyväkroppainen, koska tykkään boheemimmasta miestyypistä. Jne.

Hyväksy totuus: sait pakit naiselta, joka oli SUN mielestäsi ruma. Hän ei halunnut sua. Palaa maanpinnalle, äläkä nyt vaan kehittele mielessäsi mitään "se tiesi olevansa liian huono mulle" -juttuja.

• olla kaverilla

itsetunto ihan kohdallaan komeudesta & urheilullisuudesta huolimatta, kun yhdet pakit saa aikaan noin pahan katkeruudenpuuskan ... =)

• kickstart

olisi sittenkin entinen Itäsaksalainen kuulantyöntäjä! Ota lääkkeet ja koita kestää1

• m-kvist oikein

Vielä pitää tulla tänne nimellä naista mollaamaan. ;/ ;(

Ei kukaan voi miellyttää kaikkia naisia, ei Schwarzenegger ei RoberdeNiro etkä sinä.
      Ihmisillä on oma näkemyksensä siitä, millainen ulkonäkö puhuttee potentiaalissa kumppaniehdokkaassa.

Te ette olleet toisillenne sopivat.Ethän sinäkään ihastunut naiseen. Hyväksy se ja kerää itseluottamuksesi kuntoon.
      Jonkun toisen naisen mielestä saatat olla ihan kelvollinen ja kolmennen mielestä tosi komea.

Elämä on laiffii, sanois Nykänen.

Lopeta rumat puheesi ja katso peiliin.
      Mieti, mitä fiksu ihminen olisi sinun sijassasi toiminut.

Tiedätkö, mikä on viisauden ja tyhmyyden ero?
      Viisaus on rajallista!

• tuo nainen teki

Mielestäni nainen teki fiksusti kun lemppasi sinut, sun aivokapsiteetti on sitä luokkaa että sinut kannattaa kiertää kaukaa. Ns. komea mies mutta tyhjää päässä.......Etsi itsellesi nainen joka on yhtä "älykäs" kuin sinä olet.

• on tietenkinnn
        tuo nainen teki kirjoitti:

Mielestäni nainen teki fiksusti kun lemppasi sinut, sun aivokapsiteetti on sitä luokkaa että sinut kannattaa kiertää kaukaa. Ns. komea mies mutta tyhjää päässä.......Etsi itsellesi nainen joka on yhtä "älykäs" kuin sinä olet.

edellisen viestin kirjoittaja!

• Arska

puhetta! Mies joka reenaa salilla on oikea mies!
      Selvähän se on että muijat jotka päästää ittensä rupsahtaa, ei voi kässätä tosimiehen elämää ja kovia reenejä. Eikä oo häpeä sanoa muijaa lehmäks, jos se semmonen on. Tää on vakta.
      Täystuki hansille! Itkupillit akat on karmeeta kuunneltavaa.

• tommonen

marjanpoimija PERKELE!! B-ryhmää.

• Arska
        tommonen kirjoitti:

marjanpoimija PERKELE!! B-ryhmää.

ittestänsä vaikka mitä! Tarttis olla joka kantturalla rikas ja komee ukko. Sitten kun semmonen tarttuu koukkuun iskee paniikki.
        Kuule Hanssi, lähde sääkin Viroon naisiin. Siellä nainenkin on nainen. Tasa-arvo se on pilannut tämän maan akat. Näin on! Tarvis varmaan Karpelan jakaa tuulipuvutkin ilmasi noille muijille että tulis hyvä mieli.

• tuutar

mun mielestä,oli se mies tai nainen,ei kannata kauheasti mainostaa punttiksella käyntiäänsama juttu on valokuvista,eihän nekään aina kerro totuutta,ja mitä tohon tapaamiseen tulee,sehän ei ole pakko suostua mitään treffejä tekemään,ainakaan kovin äkkiä.kokemusta on.en ole itsekään mikään missi,mutta terve järki kandee ottaa ainakin tällä asialla mukaan.kauniita kevään odotuspäiviä!

• blondi

tarvitse tyytyä idiootteihin, tarjontaa on. Jos ei sytytä niin ei sytytä!

• Vanhajohanneskumpu

Mies lähetti netitse kuvan naiselle ja nainen sanoi "ei kiinnosta". So what? Sitä kuule sattuu.

Tosimies jatkaisi eteenpäin eikä haukkuisi toista läskiksi samalla kehuen itseään. Itsetuntosi taitaa "hyvännäköisyydestäsi" huolimatta olla vielä aika heikko?

• mieltä

Olen kyllä aika lailla samaa mieltä kanssasi. Tuommoset lehmät eivät edes tiedä ovatko nättejä vai ei. Älykkyyttä ei sillä ainakaan ollut, joten et missannut mitään. Ruma ja tyhmä on kaikkein pahin yhdistelmä mitä voi olla.

• tavismies

Yksikään nainen ei ole vielä pystynyt myöntämään, että sillä lehmällä oli todellisuudentaju täysin hukassa. Yrittäkää nyt naiset hei vähän! Tsemii tsemii, kyllä vielä joku teistä pystyy myöntämään totuuden, ottakaa vaikka rohkaisuryyppy josei muuten luonnistu.

Itseäni en pidä mitenkään komean näköisenä, enkä siksi mitenkään kovasti ulkonäköäni mainosta, jos nettideiteistä on kyse. Mutta olen kyllä myöskin tavannut näitä sekopää nettideittinaisia silloin, kun muutaman kerran netistä treffasin.

Esimerkiksi tapasin naisen, jolla ei ollut minkäänlaista tyylitajua, ja vaikka naama oli erittäin vahvasti pakkeloitu, niin siitä huolimatta meikin alta paistoi lävitse koko naaman peittävät finnit. Vähän oli tytöllä mahaakin. No ei siinä mitään, finnitkin lähtee joskus pois, ja tyylittömään pukeutumiseen voi tietysti mieskin vaikuttaa ( yleensähän se on toisinpäin). Mutta mikä teki tilanteen absurdiksi? No se, että kyseinen nainen oli jossain kirjeessään kehuskellut olevansa kaunis ja tyylikäs. Voi elämä, kuin voi nainen olla niin pihalla... Oli vielä pian akateemiseen ammattiin valmistuva, luulis että edes yliopistolla opiskellessa olisi oppinut vähän objektiivisuutta arviointiin. Mutta ei..

Kuinkahan monta vastaavaa tapausta tähänkin keskusteluun on kirjoittanut, varmana omasta kauneudestaan ja ihanuudestaan? ;)

• Piina-Miina

Sinun mielestäsi "rumalla ja lihavalla" naisella ei ole vara valita, vaan otettava on kaikki (omasta mielestään) ihanat miehet?

Johan tuon kansainväliset ihmisoikeussopimuksetkin kertovat, että kaikilla on oikeus ihmisarvoon ja kunnioitukseen sekä tasapuoliseen kohteluun.

Tämä maailma on ihan liian ulkonäkökeskeinen. Perussynti tuntuu olevan, että sellaisella ihmisellä on hyvä itsetunto, joka jonkun muun mielestä ei ole ulkoisesti minkään näköinen. Ja pöyristyttävintä taitaa olla se, että tällaiselta saisi vielä pakit.

• -M-

Eikö olisi fiksumpaa olla mainitsematta ihmisen nimeä kuitenkin? "En tosin olisi itsekkään halunnut enää olla sinuun yhteydessä"...jne. Miten musta tuntuu että sua ottaa pattiin kun "S" ei halunnutkaan olla sinuun yhteydessä...ja sinun mielenkiintosi loppui vasta kun "S" sanoi ettei kiinnosta. Olet mielestäni KATKERA hänelle ja sitten on (omaa lapsellisuuttaan) helppo perään haukkua "S":a.

• OOOOOOOOOOHHHHHH!!!!!!

Järkyttävää!Montakohan Saria Suomessa on?!?:O varmaan vain se yks ja ainoa lehmä-Sari!!!!!

• Nainen itse

Olen Hansin kanssa samoilla linjoilla, ettei joillakin ihmisillä tunnu vain olevan minkäänlaista itsekritiikkiä oman ulkonäkönsä suhteen. Kauneus, nätteys ja komeus tuntuvat olevan hyvin venyviä käsitteitä.

Toisekseen, hyvä ja treenattu kroppa ei tee miehestä automaattisesti hyvännäköistä. Kasvot ovat miltei tärkeämmät kuin kroppa. Moni "tosi tiukka lihaspaketti" kuvittelee olevansa komea, vaikka naama on kirveellä veistetty tai niin mitäänsanomaton, päässä kalju tai muutama onneton haiven. HYI! Ennemmin kivat kasvot ja normaalivartaloinen mies, kiitos! Miehen vartalosta sen verran, että pituus on tärkeämpi kuin lihakset. Jos on alle 178, niin on aivan liian lyhyt, ei voi mitään.

Älkää tuhlatko toistenne aikaa ja huijatko olevanne mitä vaan, koska totuus tulee kuitenkin jossain vaihessa ilmi.

• Erikah

itseäni kauniiksi muille. Kauneushan on katsojan silmässä... ikiaikainen totuus.

• olet ääliö

Itse luulit liikoja, ja et nyt kestänyt pakkeja !

Kun naista ei sytyttänyt olemuksesi, (et olut hänen tyyppiään),

tulet tänne ruikuttamaan ja itkemään haukkumaan naista,..

Olet TÄYSI LUUSERI, tuolla asenteella et pitkälle ikinä pääse.

Vaikka iskisit millaisen missin , hän voi viikon päästä olla ihan erinäköinen, kuten sinäkin.

Hirveetä toi sun haukkuminen ja arvostelu naisista,

ET KESTÄNYT JÄTETYKSI TULEMISTA, AIKUISTU-
      NIIN VOI käydä esim.kun haet jotakuta tanssimaan,
      saat pakit,SE ON ELÄMÄÄ-

JA ELÄMÄ JATKUU-

JOSSAIN sullekin on joku,mutta kestä se,että jokaista et voi miellyttää!

• Tytsykkä

???

Tulee varmaan pyytämään sulta anteeksi kun on niin ruma lehmä vai!? *puhisee kiukusta*

• Dainen

Meikää ei ainakaan miellyttäis kaunis poika,
      valitettavasti....sorry(koita kestää,ota nyt jo huumorilla !! ;))))....

MINULTA VIE JALAT ALTA ROISTON NÄKÖINEN KARSKI UROS , JOSSA ON SÄRMÄÄ JA RONSKIA MASKULIINISUUTTA, EN VOIS ajatellakaan kaunista ja mallipojan näköistä-

ja ULKONÄKÖ EI edes ole se ainoa juttu, PITÄÄ olla lisäksi kemiaakin :)

kyllä eroottinen ja sexy mies puree minulle-- parhaiten--- sellainen joka on jotenkin minun silmääni sykähdyttävä- koko tyyli ja olemus luonne tekee sen-kokonaisuus-Hyvä paketti :)

aaaahhhHHH...UUHuuhhhh.... nam ..slurps !!!

ps.kyllä sinullekin löytyy oma naikkonen,kaikkia
      ei voi miellyttää samat asiat,tsemppiä ja hymyä huuleen :)

• sanna55

Hei Hans,
      Ymmärrän että olet pettynyt, mutta kauneus on katsojan silmissä. Onneksi eivät kaikki ole saman-näköisiä. Sinä koit tämän naisen vähemmän kauniiksi joku toinen ehkä on sitä mieltä että hän on kaunis.
      Mielestäsi häellä ei ole oikeutta olla ylpeä ulkonäöstään, olen sitä mieltä että se on ihmiselle lahja jos hän osaa arvostaa itseään.
      Se ei tarkoita että olet ruma et myöskään ole huono. Olet vain ihminen onneksi. Sanna55

• tuo

...Hansin katkeruus

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4170
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3919
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      33
      3416
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2723
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2679
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2502
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      1974
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      7
      1117
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      144
      1092
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      986
    Aihe