Tässäpä fiksu idea

MinnaMP

http://www.yle.fi/ihanin/

Eikö enää riitä suomalaiset sovinistit? Pitääkö tässä kestää vielä somaleitakin?

Tämä jos mikä on mautonta.

27

1223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä ohjelmat menee huonoon suuntaan. Straight to hell. Mutta tiedätkö sen ohjelman FC nörtit? Se on mielestäni myös mauton ohjelma, ihmisten leimaamista. Miksi se mies on aina nörtti. Eikö täällä ole huonokuntoisia ja epäurheilullisia naisia?

      • eips

        Naisia on lähinnä vain kahdenlaisia: parikymppisiä sexpommeja ja äitihahmoja.

        Miehiä kyllä kuvataan hyväksyvästi erilaisina: on rumia nörttejä, komeita atleetikkoja, on älykköä, humoristia, junttia, metroseksuaalia, vanhaa ja nuorta, lihavaa ja laihaa, menestyjää ja luuseria, rokkaria ja räppäriä ja joka alan asiantuntijaa jos jonkinlaista. Ja ulkonäköskaala on kaikkea maan ja taivaan välillä. Jos tuo ohjelma olisi tehty naisista olisi siihen luultavasti valittu parikymppisiä missityyppisiä "bimboja".


      • eips

        muuten ensin, että tuo olisi feikkisivusto, mutta ei se ole. Kaikkea ne keksii. ÄHLÄM SÄHLÄM


      • nariseva akka
        eips kirjoitti:

        muuten ensin, että tuo olisi feikkisivusto, mutta ei se ole. Kaikkea ne keksii. ÄHLÄM SÄHLÄM

        Minäkin luulin tätä aluksi feikiski, mutta kyllä ne taitavat olla tosissaan.

        Tämä on seuraava vaihe suomalaisten naisten alistamisessa muslimimiesten palvelijoiksi. Kun väkisin ottaminen ei onnistunutkaan, käänytään YLE:n puoleen joka järjestää sopivaa sovinistista ja öklöttävää veljesapua.

        Yööök !


    • maahanmuttajien

      yhteydessä niin sillonkos ärähdetään.

      Osoittaa vaan kuinka vakava ongelma rasismi on Suomessa.

      • ongelmat ole jotain ihan mu...

        Kyllä ne Suomen ongelmat kuule johtuvat jostain ihan muusta kuin rasismista. Sinäkin tajuat sen kyllä jos pysähdyt edes hetkeksi miettimään omilla aivoillasi.


      • mustinmaija

        Tämä ohjelmaformaatti "Ihanin Suomi-nainen" vaikutti aluksi huonolta vitsiltä, mutta se lienee kuitenkin tulossa YLE:n ohjelmistoon.

        Tällaiset ohjelmat ovat käsittämättömiä. Jos niiden tarkoitus on toimia rasismia vastaan, ne eivät valitettavasti saa aikaan toivottua reaktiota vaan kääntyvät itseään vastaan.

        Lisäksi haluaisin YLE:ltä vastauksen seuraaviin kysymyksiini:

        1. Haluaako YLE osallistua naisten esineellistämiseen seksiobjeksteiksi Suomessa?
        2. Haluaako YLE edistää islamilaista naisten alistamista Suomessa?
        3. Onko YLE:llä tarkoitus alistaa suomalainen nainen muslimimiehen seksuaalisen tahdon välikappaleeksi ?
        4. Onko teistä oikein, että sellaisen uskonnon edustajat, jotka haluavat pukea naiset kaapuihin, ympärileikkaavat pieniä tyttöjä julmasti ja alistavat naista kaikin tavoin, saavat toteuttaa vapaasti sovinistisia mielitekojaan suomalaisten naisten kustannuksella?


      • yksinkertainen
        mustinmaija kirjoitti:

        Tämä ohjelmaformaatti "Ihanin Suomi-nainen" vaikutti aluksi huonolta vitsiltä, mutta se lienee kuitenkin tulossa YLE:n ohjelmistoon.

        Tällaiset ohjelmat ovat käsittämättömiä. Jos niiden tarkoitus on toimia rasismia vastaan, ne eivät valitettavasti saa aikaan toivottua reaktiota vaan kääntyvät itseään vastaan.

        Lisäksi haluaisin YLE:ltä vastauksen seuraaviin kysymyksiini:

        1. Haluaako YLE osallistua naisten esineellistämiseen seksiobjeksteiksi Suomessa?
        2. Haluaako YLE edistää islamilaista naisten alistamista Suomessa?
        3. Onko YLE:llä tarkoitus alistaa suomalainen nainen muslimimiehen seksuaalisen tahdon välikappaleeksi ?
        4. Onko teistä oikein, että sellaisen uskonnon edustajat, jotka haluavat pukea naiset kaapuihin, ympärileikkaavat pieniä tyttöjä julmasti ja alistavat naista kaikin tavoin, saavat toteuttaa vapaasti sovinistisia mielitekojaan suomalaisten naisten kustannuksella?

        että nuot kysymyksesi ovat jotenkin oletusarvoja hyvälle vaimolle vai mistä siinä ohjelmassa olikaan kyse?

        Onhan noita miljoonäärijusseja ja unelmaanelmapoikamiestyttömiesnainen ohjelmia.


      • mustinmaija
        yksinkertainen kirjoitti:

        että nuot kysymyksesi ovat jotenkin oletusarvoja hyvälle vaimolle vai mistä siinä ohjelmassa olikaan kyse?

        Onhan noita miljoonäärijusseja ja unelmaanelmapoikamiestyttömiesnainen ohjelmia.

        asiallisia?


      • Kurre_Orava
        mustinmaija kirjoitti:

        Tämä ohjelmaformaatti "Ihanin Suomi-nainen" vaikutti aluksi huonolta vitsiltä, mutta se lienee kuitenkin tulossa YLE:n ohjelmistoon.

        Tällaiset ohjelmat ovat käsittämättömiä. Jos niiden tarkoitus on toimia rasismia vastaan, ne eivät valitettavasti saa aikaan toivottua reaktiota vaan kääntyvät itseään vastaan.

        Lisäksi haluaisin YLE:ltä vastauksen seuraaviin kysymyksiini:

        1. Haluaako YLE osallistua naisten esineellistämiseen seksiobjeksteiksi Suomessa?
        2. Haluaako YLE edistää islamilaista naisten alistamista Suomessa?
        3. Onko YLE:llä tarkoitus alistaa suomalainen nainen muslimimiehen seksuaalisen tahdon välikappaleeksi ?
        4. Onko teistä oikein, että sellaisen uskonnon edustajat, jotka haluavat pukea naiset kaapuihin, ympärileikkaavat pieniä tyttöjä julmasti ja alistavat naista kaikin tavoin, saavat toteuttaa vapaasti sovinistisia mielitekojaan suomalaisten naisten kustannuksella?

        Vastaus kaikkiin kysymyksiisi on kyllä. Mitä muuta voi olettaa YLE:ltä?

        Katsos monikulttuuri ja islam on pyhiä asioita poliittisesti korrektissa suomen maassa.


      • yksinkertainen
        mustinmaija kirjoitti:

        asiallisia?

        ainakin katsojien mielestä. Nuot reality-ohjelmat vetävät kansaa töllöjen ääreen. Eli olivatpa asiallisia tai ei niin aina niihin löytyy ne hölmöt osaanottajat ja katsojat.

        Minun mielipiteelläni ei tässäkään asiassa ole tuon taivaallista väliä. Ei edes kiinnosta koko asia sen suuremmin.


    • hehheeh
    • siksi

      Femuilla ei ole pelkoa tulla valituksi Suomen ihanimmaksi naiseksi.

    • suomityttönen

      ... ehdokkaaksi, jos on elossa. Siinä mallia niille, jotka eivät vielä ole ehtineet elintasopakolaisiksi Eurooppaan. Pahimpia rasisteja Suomessa ovat nuo maahanmuuttaneet, jos mittaamaan ruvetaan, estävät mm. naisten poikkikulttuurisen seurustelun väkisin, vaikka tappamalla (miehet saavat avioitua, takaa maahanjäännin). Eivät itse näe malkaa omassa silmässä. Rasismihuudolla peloitellaan sitten viranomaiset katsomaan sormien läpi omat etuilut ja rikkomukset.

      Törkeä ohjelmaformaatti, merkillinen viesti kehitysmaille pohjolan demokratiasta ja naisen aemasta, pitääpä antaa palautetta.

    • antamaan

      tavaraa ylemmille somaliherroille. Somali olkoon meitä ylempi rotu, naisemme ovat käytettävissänne!

    • herkko hee

      Vedä sinäkin jalkasi levälleen ja anna somalille se mikä somalille kuuluu.

      • tosi sovinistilta !

        Olipahan taas kommentti!


    • KuuSkaJaskaRisti

      Jo tämö juttu on totta, se tulee kasvattamaan rasismia.

      Ällöttävää...

      • Teri Karvo

        Kari Tervo & co. provoilee, saa nähdä mikä on lopputulos.


      • versio samasta
        Teri Karvo kirjoitti:

        Kari Tervo & co. provoilee, saa nähdä mikä on lopputulos.

        asiasta: kaukoaasialaiset naiset etsivät ihannekumppania suomesta. siis miestä.:)))


      • suomi-poika
        versio samasta kirjoitti:

        asiasta: kaukoaasialaiset naiset etsivät ihannekumppania suomesta. siis miestä.:)))

        Ihanin suomi-poika. Arvioijina Aasialaiset naiset.


    • Tyttelityttö

      Ei helevata, eihän tämä voi olla totta?

      • Luulen minä

        pelkkä provo.


      • Pitäisikö huolestua
        Luulen minä kirjoitti:

        pelkkä provo.

        Entä jos se ei olekaan provo?


      • provo.
        Pitäisikö huolestua kirjoitti:

        Entä jos se ei olekaan provo?

        Tarkistin sen YLE:n sivuilta


    • Ihmeellistä tuossa ohjelmaformaatissa on se, että niin usein pyydetään ulkomaalaisilta arviota siitä millaisia me suomalaiset olemme.
      heikko kansallinen identtiteettikö, ei mutta kun vastaus tulee "muualta" pidämme sitä suurena viisautena.

      • Jocceri

        Kuka on se "me", joka on pyytänyt tällaista arviointia? Demokraattinen tuo päätös ei ainakaan ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe