Suositelkaas kovia trash bändejä! Suomeksi lauletut ei käy!!!
Trash bändejä
7
956
Vastaukset
Aina luetella. kato vanhemmilta sivuilta. Samaa on kysytty ennenkin.
- .,.,.,.,.,.,
Trash- eli roskabändeja löytyy vaikka kuinka! Esim. HIM on todellista roskaa, samoin Megadeth, Korn, Limp Bizkit, Lovex, jne.
.,.,.,.,.,., kirjoitti:
Trash- eli roskabändeja löytyy vaikka kuinka! Esim. HIM on todellista roskaa, samoin Megadeth, Korn, Limp Bizkit, Lovex, jne.
Havainnutkaan että kysyttiin roskabändejä taas kerran. No niitäkin löytyy vanhemmilta sivuilta.
- TOTCFUARTD
hell_patrol kirjoitti:
Havainnutkaan että kysyttiin roskabändejä taas kerran. No niitäkin löytyy vanhemmilta sivuilta.
Juupa. Eipä tarvitse enempää kommentoida...
- kaetsu
TOTCFUARTD kirjoitti:
Juupa. Eipä tarvitse enempää kommentoida...
Runkkaus kunniaan. Yhden kirjaimen pätemisvimma vol 666
- 78 mötör head nähy
kreatorin enemy of god, siinä hyvä uusi trash metalli levy, ja udo, ja accept yms sehän on purkka heviä, kun nuo nuoret pässit ei tajuu näitä genrejä!, genret on mun mielestä kyllä muuten perseestä, mut vanha metallica, slayer, anthrax, death angel, seplturara ...yms lista on loputon , ne on trashia
- Tonttu
Jos kotimainen bändi nimeltään Stone ei ole sinulle tuttu (siinä soitti mm. nykyisin C.O.B:ssa kitaroiva Latvalan Roope), niin hankipa bändin re-masteroituina uudelleen julkaistut levyt - ei lauleta suomeksi ja meno on siitä rankimmasta päästä mihin tuolla tyylisuunnalla päästään, kuitenkaan biisien tasosta tai soittotaidosta tinkimättä. Vieläkin harmittaa, että bändin maailmanvalloitus tyssäsi osaamattomaan levy-yhtiöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922845
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210