..kolme ihanaa..kylmää olvia tuolla kaapissa.. ne odottavat aukaisemistaan.. kyllä mä tänä iltana nautin.. kumpa tulis vielä jotain hyvää ohjelmaakin telkusta..
mua odottaa
11
355
Vastaukset
- verpokki
Juo olvia se vahvistaa polvia!
... ja heikentää kullia... - rahatonkulkija
olutta voi säilyttää jääkaapissa ilman, että siihen tulee se paljon puhuttu lasinmaku? Mulla ollu jo 2½ kk, ja nyt alkanu epäilyttää sen aitous ja tuoreus. Mut onko ulkolaisten oluiden säilyvyys parempi kuin Suomessa valmistettujen oluiden?
- Wagner
litran pullo! että kyllä illalla huuhaa palsta saa lukea legendaa! oottakaa vaan!!!
- Kylli.Kyllä
Ni määkin pääsen mukaan. Ilotellaan sillon iloliemillä iloisesti. Sä voit piereskellä ja mä laulan eikä kenelläkään ole enää hauskaa. Ja kun loppuillasta kuitenkin iskee alakulo voimme tukea toisiamme.
- Wagner
Kylli.Kyllä kirjoitti:
Ni määkin pääsen mukaan. Ilotellaan sillon iloliemillä iloisesti. Sä voit piereskellä ja mä laulan eikä kenelläkään ole enää hauskaa. Ja kun loppuillasta kuitenkin iskee alakulo voimme tukea toisiamme.
kyllähän sitä lauantaiaamuksikin jää ja on mulla vielä 10 pulloo keskiketterää! mä herään jo aamu 7 ja sit alkaa pämppäys!
- Wagner
pervokki kirjoitti:
-..juottopossu.. ootetaan juu-...
maistuu viljatisleelle! onpahan ainakin ns. jyväpossua eli luomua! hep
Wagner kirjoitti:
maistuu viljatisleelle! onpahan ainakin ns. jyväpossua eli luomua! hep
..siitä ei possu parane..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402