..kolme ihanaa..kylmää olvia tuolla kaapissa.. ne odottavat aukaisemistaan.. kyllä mä tänä iltana nautin.. kumpa tulis vielä jotain hyvää ohjelmaakin telkusta..
mua odottaa
11
343
Vastaukset
- verpokki
Juo olvia se vahvistaa polvia!
... ja heikentää kullia... - rahatonkulkija
olutta voi säilyttää jääkaapissa ilman, että siihen tulee se paljon puhuttu lasinmaku? Mulla ollu jo 2½ kk, ja nyt alkanu epäilyttää sen aitous ja tuoreus. Mut onko ulkolaisten oluiden säilyvyys parempi kuin Suomessa valmistettujen oluiden?
- Wagner
litran pullo! että kyllä illalla huuhaa palsta saa lukea legendaa! oottakaa vaan!!!
- Kylli.Kyllä
Ni määkin pääsen mukaan. Ilotellaan sillon iloliemillä iloisesti. Sä voit piereskellä ja mä laulan eikä kenelläkään ole enää hauskaa. Ja kun loppuillasta kuitenkin iskee alakulo voimme tukea toisiamme.
- Wagner
Kylli.Kyllä kirjoitti:
Ni määkin pääsen mukaan. Ilotellaan sillon iloliemillä iloisesti. Sä voit piereskellä ja mä laulan eikä kenelläkään ole enää hauskaa. Ja kun loppuillasta kuitenkin iskee alakulo voimme tukea toisiamme.
kyllähän sitä lauantaiaamuksikin jää ja on mulla vielä 10 pulloo keskiketterää! mä herään jo aamu 7 ja sit alkaa pämppäys!
- Wagner
pervokki kirjoitti:
-..juottopossu.. ootetaan juu-...
maistuu viljatisleelle! onpahan ainakin ns. jyväpossua eli luomua! hep
Wagner kirjoitti:
maistuu viljatisleelle! onpahan ainakin ns. jyväpossua eli luomua! hep
..siitä ei possu parane..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418797Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261749T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli291741- 1301481
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941130Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81099- 711077
- 92912
- 49795
- 75767