Uskomaton juttu mutta Tarivid -nimisestä antibiootista tuli kamalat ahdistus ja paniikkitilat. Se lukikin tuoteselosteessa kun sitä kattelin parin kapselin jälkeen. Roskiin lensi moinen myrkky. Onko kellää muulla vastaavia kokemuksia?
antibiootista pää sekasin
kääkk
3352
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
mut ihmisillä on kyky saada mitä ihmeellisimpiä sivuvaikutuksia, jos lääkkeen tuoteselosteessa sellanen vaan lukee. Todella järkevää jättää lääkekuuri kesken, sen takia et tulee jotain kuviteltuja oireita.
lukenut, et haittoihin kuuluu ahdistus ym. oireet?
Tossa suora lainaus YA sivulta, tarivid lääkkeen tuoteselosteesta.
"Haittavaikutukset:
Valmiste voi aiheuttaa mm. vatsakipua, pahoinvointia, ripulia tai muita ruoansulatuskanavan oireita. Muita mahdollisia haittavaikutuksia ovat mm. päänsärky, huimaus ja unihäiriöt sekä ihottumat ja muut allergiset reaktiot. Lääkityksen aikana on syytä välttää runsasta auringonvaloa ja solariumia, koska iho saattaa palaa tavallista herkemmin. Jänteisiin voi joskus tulla tulehduksia tai repeämiä."
Lukee tuoteselosteessa harvinaisena oireena.
Asia on muuten vahvistettu asiantuntijalta että näin voi käydä joten mikään kuviteltu oire ei ole kyseessä.