Mikä blondeissa vetää???

doubledark

Mikä ihme on, että jos naisella on blondit hiukset(varsinkin pitkät) niin miehet hyrrää ympärillä kuolaten vaikka vieressä kaunis tumma nainen, jota ei miehet huomaa?Vastaukseksi ei riitä: tumma nainen on koppava , ei hymyile.
Plussaa on jos blondi on langanlaiha, rinnaton, lähes poikamaisen vartalon omaava kananen.
Kysyjä ei ole läski ruma nainen vaan kaunis normaalivartaloinen punapää.

36

4304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DOUBLEDARK

      Tarkennamme, että olisi kiva kuulla 30-40v miesten mielipide blondiasiasta, ei yli 50v pappojen,KIITOS!

    • ACCERMAN

      TUSSU BLONDEILLA

      • nezira

        Toi oli hyvä! :) Ei se oo karvainen kun sen ajelee, meillä tummillakaan. Jostain syystä tummia tuntuu viehättävän blondit ja blondeja tummat... Jotenkin blondit miehet on vaan kuumempia kuin tummat.


      • pihkura

        Suurin osa nuorista naisista kuitenkin siistii bikinirajansa tai jopa enemmänkin. Sitäpaitsi eiköhän ero ole vaan karvojen värissä. Ja kuinka moni "blondi" on oikeasti vaalea?? ;)


      • TUMMA
        nezira kirjoitti:

        Toi oli hyvä! :) Ei se oo karvainen kun sen ajelee, meillä tummillakaan. Jostain syystä tummia tuntuu viehättävän blondit ja blondeja tummat... Jotenkin blondit miehet on vaan kuumempia kuin tummat.

        JÄÄ KUITENKIN TAI KASVAA NOPEESTI....

        MUUTEN KYL MIELLYTTÄVÄT TUMMAT NAISET ENEMPI, VAIKKA ITSE TUMMA.


      • IlmoI
        pihkura kirjoitti:

        Suurin osa nuorista naisista kuitenkin siistii bikinirajansa tai jopa enemmänkin. Sitäpaitsi eiköhän ero ole vaan karvojen värissä. Ja kuinka moni "blondi" on oikeasti vaalea?? ;)

        rehottaa vielä, yleensä tummilla rehottaa.


      • pihkura
        IlmoI kirjoitti:

        rehottaa vielä, yleensä tummilla rehottaa.

        Toiset hoitelee karvansa, toiset ei.


      • A.Kingi
        pihkura kirjoitti:

        Suurin osa nuorista naisista kuitenkin siistii bikinirajansa tai jopa enemmänkin. Sitäpaitsi eiköhän ero ole vaan karvojen värissä. Ja kuinka moni "blondi" on oikeasti vaalea?? ;)

        mutta ei kolmenelikymppisistä.. saati että uimarannalle uskaltaa, vähemmistö.......


      • Nti-Nitta
        pihkura kirjoitti:

        Suurin osa nuorista naisista kuitenkin siistii bikinirajansa tai jopa enemmänkin. Sitäpaitsi eiköhän ero ole vaan karvojen värissä. Ja kuinka moni "blondi" on oikeasti vaalea?? ;)

        Kyllä mä uskon, että kundit pyörii brunejen ympärillä ihan yhtäläillä, jos nämä joltain näyttävät.
        Kundit ei pyöri kenenkään ympärillä, jos ei näköä ole, noin siis karkeesti sanottuna.

        Alkuperäisen viestistä paistoi hullu katkeruus blondeja kohtaan.
        Jos miehen haluat hiustenvärillä saada, osta väripurkki, ei kundit erota ootko aito vai et.


      • Anonyymi
        IlmoI kirjoitti:

        rehottaa vielä, yleensä tummilla rehottaa.

        Höpöhöpö. Vaalealla ystävälläni vasta rehottaa, sääret täynnä kiharaa vaaleaa karvaa samoin muutkin paikat että revi siitä...


    • Mauritz

      No etkö sitä tiedä vielä? blondit ovat tyhmiä ja helppoja joten helposta seksistä vain kyse.

      • mattijari

        oon matkani varrella huomannu että ei hiusten värillä oo järjen kans mitään tekemistä. Jokin aika sitten seurustelin 25v yh.n blondin kanssa ja totesin että oli sillä likalla järkeä päässä enemmän kuin monella vanhemmalla brunetilla.kun hetken oon seurannu tätä keskustelua niin huomioni kiinnitti että mentiin alapään väriin vaikka käsitin otsikosta että hiusten väristä olisi keskustelu.


    • anssi

      itse ainakin tykkään enemmän tummista hiuksista mieluiten mustat pitkät =) ei blondeissakaan mitään vikaa ole mut itse en niistä tykkää

    • henkkas10

      Blondit vaan vetää, ne vaikuttavat jotenkin miehen alkukantaiseen, eläimelliseen ja primitiiviseen vaistoon.

      • Anonyymi

        Puhu vaan ihan omasta puolestasi. Älkää jumalauta taas yleistäkö omaa henkilökohtaista mielipidettänne koskemaan kaikkia muitakin miehiä! Yhtä lailla joku toinen voi kokea että tumma nainen vetoaa siihen miehen primitiiviseen vaistoon enemmän! Koska se vaisto on yksilöllinen eokä todellakaan sama kaikilla!


    • doubledark

      Kiitos keskuteluista arvon naiset ja herrat!Todellakin tarkoitimme hiusten väriä, emme tussun, johon tämä keskustelu kääntyi...ja aivan, sen me tiedämme, että miehet pitävät blondeja helppoina nakkeina vaikka ystäväpiirissämme on aivan mahtavia upeita, älykkäitäkin blondeja!!!
      Kaikki naiset väriin katsomatta, olkaamme ylpeitä itsestämme!!

    • aikavaalee

      Ehkä blondi vaan erottuu paremmin massasta, niin kuolaus aloitetaan sieltä. Eipä sillä värillä kyllä niin väliä ole, se on päivästä kiinni. Enemmän tulee nykyään katsottua juuri niitä blondien "varjoon" jääviä, kun siellä aika helmiä näyttää olevan, vaikka nämä ei itseään niin paljoa esille tuokaan.

    • taunoeinari

      Todella suuri enemmistö maailman ihmisistä on tummatukkaisia. Blondeja on hyvin vähän, murto-osa, ja he ovat katoava luonnonvara. Harvinainen on aina kysyttyä.

      Minäkin haluan oman blondin, ennen kuin ne viedään käsistä. No ei vaan, ei sillä tukan värillä ole merkitystä. Mutta ehkä blondeihin kiinnittää eniten huomiota ennen kuin tutustuu.

      • 30+ mies

        Olen aina halunnut non-blondin naisen ja aina päädyn blondin tai melkein blondin kanssa seurustelemaan. Olen monesti miettinyt asiaa, mutta arvoitukseksi on jäänyt.

        Tottakai blondi vetää enemmän katseita ihan samoin kuin palava valo verrattuna sammutettuun. Blondi tiedostaa sen ja on tottunut siihen, että häntä lähestytään joka rintamalla niin 4 promillen siivuissa kuin kirkonmenojen jälkeenkin.

        Brunettien ei pidä lannistua tästä blondeilla olevasta edusta ja jättäytyä varjoon vaan ottaa ns omansa pois. Loppujen lopuksi kyse ei ole hiusten väristä vaan siitä kuka hyväksyy miehen ilman mahdottomia vaatimuksia.


    • DARKNESS..

      ITSE OLEN TUMMA NAINEN JA OLEN MIELETTÖMÄN IHASTUNUT BLONDI MIEHEEN JOKA ON SUORAANSANOTTUNA VERET SEISAUTTAVAN IHANAN NÄKÖINEN.

      • 42v Bodari

        KARVA KASA....... VAALEA


    • Haba.

      Mä ainakin pidän enemmän teistä punapäistä, bruneteista tai mustahiuksisista naisista. Naisellinen täytyy olla tietenkin. Poikamaiset naiset ovat varsinainen Turn OFF

      • AnturaArska

        JOLLA ON KULLI


    • urosgerbiili

      Jessös! Ihan havahdun, että blondeja ollu kaikki ja pitkähiuksisia, vaikkei niin montaa, mutta kuitenkin. Tunne ollut kyllä molemminpuoleinen. Tummat naiset on kyllä kauniita ja jotenkin viisaamman oloisia? hillytympiä?, vaimoainestako? Täytyy koittaa vaihtaa suuntaa. Jotenkin vaan olen mennyt "ohi", kuin sumussa en osaa selittää! Ehkä tähän on myös vaikuttanut blondien aktiivisuus.

      Punapäät kauniita myös, ei tätä kauneudella osaa selittää!!! Jokin alkukantainen pariutumisvietti? Tummakulmanen kaveri olen kyllä joo.

    • HighlandWolf

      Blondit hiukset eivät ole este, jos muuten miellyttävä persoona haluaa tehdä tuttavuutta. Olen jopa seurustellut vuoden blondin kanssa :)

      Aina brunette, jos itse teen aloitteen.

    • Geenitieteilijä

      Se sama mikä saa sinut ja muut naiset pissimään alleen tummien miesten edessä. Eikö olekin yksinkertaista! :)

      Vaaleat miehet ja naiset ovat muuten katoamassa, tiesitkö sitä? Ei mene kuin pari kolme sukupolvea niin ei ole enää kuin tummia ihmisiä. Valtava helpotus naisille, mutta suuri pettymys miehille.

      • Nti-Nitta

        Mä olen itse blondi, mutten katso koskaan blondeja miehiä "sillä silmällä", koska mun pään kääntää tummahiuksiset kundit. (jos ei ole kalju, niin pitää olla tumma)
        En tiedä mikä siinä on, mutten saa vaaleasta kundista mitään irti, ei mulle.


      • ongelmasi
        Nti-Nitta kirjoitti:

        Mä olen itse blondi, mutten katso koskaan blondeja miehiä "sillä silmällä", koska mun pään kääntää tummahiuksiset kundit. (jos ei ole kalju, niin pitää olla tumma)
        En tiedä mikä siinä on, mutten saa vaaleasta kundista mitään irti, ei mulle.

        Onhelmahan on sinun. Rajoittuneisuus sulkee monia ovia.


      • Nti-Nitta
        ongelmasi kirjoitti:

        Onhelmahan on sinun. Rajoittuneisuus sulkee monia ovia.

        En minä näe asiassa ongelmaa, ikävä jos se on sinulle sellainen.
        Jokaisella on omat mieltymyksensä, jonka mukaan elää ja on. Siinä se.


      • AdonisX
        Nti-Nitta kirjoitti:

        Mä olen itse blondi, mutten katso koskaan blondeja miehiä "sillä silmällä", koska mun pään kääntää tummahiuksiset kundit. (jos ei ole kalju, niin pitää olla tumma)
        En tiedä mikä siinä on, mutten saa vaaleasta kundista mitään irti, ei mulle.

        Mustakin blondit ovat tylsän "harmaan" näköisiä, siis naiset. Ei jaksa kiinnostaa, ja yleensä tyhmiäkin.
        Tumma on kuin suklaata.. :P Musta olis kaikkein parasta.


      • Anonyymi

        Ai suuri pettymys miehille?? No ei todellakaan ole. Taidat luulla itsestäsi liikoja!


    • Sukupuuttoon

      Maan päältä noin 150:ssä vuodessa,kun rodut sekoittuvat kiihtyvässä tahdissa.

    • Anonyymi

      No ei kyllä hyrrää... Taidat olla todella yksinkertainen kun kuvittelet tuollaisia. Itsehän ne blondit hyrrää niiden miesten ympärillä ja kerjäävät huomiota.

    • Anonyymi

      Näin kirjoittaa selvästi Blondi nainen,
      Ehkä se johtuu siitä, että blondeista on vitsejä, jotka saavat heille tyhmän leiman.
      - "Mitä blondi tekee kun hän menee autokoulun inssiajoon ja teoriakokeeseen?"
      - " No, värjää hiuksensa ruskeaksi, punaiseksi tai mustaksi."

      Miehet pitävät blondeja helppona nakkina ja tunnen aika monta blondia, jotka sellaisia ovatkin. vaikka leikkivät itse saalistajaa.

      Tiedän myös paljon miehiä, jotka ovat myös punapäiden ja myös tummahiuksisten, mustat mukaan lukien, perään.

    • Ei blondeissa mitään ole..on mullakin blondeja ollut, mutta se vain sattumaa…luonne, olemus ja vähän ulkonäkökin ratkaisee…viimeisin suhde oli punapään kanssa.. ;)

      • Anonyymi

        Ookko dä entinen mocca... vuosien takaa?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2043
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1722
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      253
      1680
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      65
      1670
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      106
      1492
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1423
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      287
      1213
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      46
      1187
    Aihe