miten suojelen

..itseäni mahdolliselta merikylvyltä ens torstaina kun lähden tukholmaan?.. jätänkö menemättä kannelle vai juomatta sitä viinaa.. ja tyytyä vaan kaljaan ja kärsiä karseesta kusihädästä ja kaljapöhöstä???

16

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hupsutin

      Ei sun kannelle tarvii mennä kuselle, on laivoissa vessat, kai?

      • ..hassua mutta en tullutkaan ajatelleeksi.. no joo en kai sentään kuse yli laidan hehe.. noilla ruotsinristeilyilllä on vaan tapana bilettää oikein olan takaa eikä koskaan tiedä mitä sattuu..


      • pervokki kirjoitti:

        ..hassua mutta en tullutkaan ajatelleeksi.. no joo en kai sentään kuse yli laidan hehe.. noilla ruotsinristeilyilllä on vaan tapana bilettää oikein olan takaa eikä koskaan tiedä mitä sattuu..

        pissata laidan yli niin muista ottaa huomioon tuulen suunta. Voip meinaan toi meikäläisen ehdotus jäädä toteuttamatta jos tuon unohdat.


      • tuputuu kirjoitti:

        pissata laidan yli niin muista ottaa huomioon tuulen suunta. Voip meinaan toi meikäläisen ehdotus jäädä toteuttamatta jos tuon unohdat.

        ..en haluu saada väkevii silmilleni..


    • Unohda kalja ja se kansi. Sulkeudu hyttiin hemaisevan ja kuuman naisihmisen kanssa. Pidä toki varasi ettet saa hengenahdistusta tai rytmihäiriöitä.

      • ..hyvä idea mutta sen hemaisevan typykän hankkimiseen tarvisen monta nelosolutta ennen kuin läppäni alkaa lentää ja uskaltaa iskee ja raahata sitten hyttiin..


      • Hekla

        ettet saa muutakin... eli eikun kumia polttelemaan

        Pidä myös varasi eli rahapussista kiinni.

        Antoisaa matkaa :D


      • pervokki kirjoitti:

        ..hyvä idea mutta sen hemaisevan typykän hankkimiseen tarvisen monta nelosolutta ennen kuin läppäni alkaa lentää ja uskaltaa iskee ja raahata sitten hyttiin..

        Etsi katseellasi sellainen isokokoinen peroksidiblondi joka kiskoo raakaa viskiä ja nauraa römeällä äänellä. Mene vaan kainon näköisenä viereen seisomaan ja vilkaise sitä sivusilmällä ikäänkuin vahingossa. Ennenkuin huomaatkaan olet hytissä vahvoiksi trimmattujen reisilihaksien välissä ja pois et pääse ennenkuin henkilökunta irrottaa kyseisen naaraan tunkilla itsestäsi. Kuule punapäinen nainen tietää miten trimmatut blondit käyttäytyvät ruotsinlaivalla.


      • tuputuu kirjoitti:

        Etsi katseellasi sellainen isokokoinen peroksidiblondi joka kiskoo raakaa viskiä ja nauraa römeällä äänellä. Mene vaan kainon näköisenä viereen seisomaan ja vilkaise sitä sivusilmällä ikäänkuin vahingossa. Ennenkuin huomaatkaan olet hytissä vahvoiksi trimmattujen reisilihaksien välissä ja pois et pääse ennenkuin henkilökunta irrottaa kyseisen naaraan tunkilla itsestäsi. Kuule punapäinen nainen tietää miten trimmatut blondit käyttäytyvät ruotsinlaivalla.

        ..vai sellasii.. saapas nähdä jos ees muhun katsovat sellaset superplondit.... hmmm..


      • Hekla kirjoitti:

        ettet saa muutakin... eli eikun kumia polttelemaan

        Pidä myös varasi eli rahapussista kiinni.

        Antoisaa matkaa :D

        ..tulee pienen budjetin reissu mut kaikki tykötarpeet mukaan ja omat eväät sillä rahat käytetään hauskan pitämiseen ei syömiseen..


      • pervokki kirjoitti:

        ..vai sellasii.. saapas nähdä jos ees muhun katsovat sellaset superplondit.... hmmm..

        Ne iskee kyntensä aina sellasiin ujon ja aran oloisiin miehiin että sulla on tosi hyvät mahikset kunhan et hanki liikaa itseluottamusta sillä kaljankittauksella. Kuule kyllä täti tietää, usko pois vaan.


      • tuputuu kirjoitti:

        Ne iskee kyntensä aina sellasiin ujon ja aran oloisiin miehiin että sulla on tosi hyvät mahikset kunhan et hanki liikaa itseluottamusta sillä kaljankittauksella. Kuule kyllä täti tietää, usko pois vaan.

        ..mäkö muka ujo ja arka? ..pöhpöh ja ketut.. mistä oot sellasen kuvan saanu?? ihmettelee pervokki.. ja avaa pullon novopacke pivoo..

        ja hupsis simpsonitki on alkaneet..


      • pervokki kirjoitti:

        ..mäkö muka ujo ja arka? ..pöhpöh ja ketut.. mistä oot sellasen kuvan saanu?? ihmettelee pervokki.. ja avaa pullon novopacke pivoo..

        ja hupsis simpsonitki on alkaneet..

        Sinähän vaan esität sellaista ujoa ja kainoa että amatsoniblondit iskisivät sinuun silmänsä.


      • tuputuu kirjoitti:

        Sinähän vaan esität sellaista ujoa ja kainoa että amatsoniblondit iskisivät sinuun silmänsä.

        ..voihan sitä kokeilla jos tepsis.. mutta oikeesti ei kannata olla sellanen muuten maailma jyräää meitin mutta meikäläistä ei oo jyränny vielä kukaan vaikka jotkut innokkaita ovat olleetkin yrittää..


      • pervokki kirjoitti:

        ..voihan sitä kokeilla jos tepsis.. mutta oikeesti ei kannata olla sellanen muuten maailma jyräää meitin mutta meikäläistä ei oo jyränny vielä kukaan vaikka jotkut innokkaita ovat olleetkin yrittää..

        Mutta sen verran että päätyy ruotsinlaivalla samaan hyttiin amatsoniblondin kanssa. Mutta minä en lähde ruotsin laivalle, minä menen tampereella sänkyyn!!! Moi, nähdään taas.


      • tuputuu kirjoitti:

        Mutta sen verran että päätyy ruotsinlaivalla samaan hyttiin amatsoniblondin kanssa. Mutta minä en lähde ruotsin laivalle, minä menen tampereella sänkyyn!!! Moi, nähdään taas.

        ..joo okei.. en kysy mitä teet tähän aikaan ..siellä.. hyvää yötä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe