Nainen etsii miestä

Luminen ilta

Hei!
45-vuotias nainen etsii huumorintajuista miestä, jolla on lämmin sydän ja hellä syli, nauravat silmät ja iloinen mieli. Sopivalla huumorilla höystettynä ja viisailla ajatuksilla varustettuna. Seuraksi lumelle ja vesille, puruille ja poluille ... Ei vakavasti, mutta tosissaan :)

51

10815

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisko vielä voinu hieman...

      tarkentaa hakijan sijaintia?
      Hiukka hankalaa olis jos hakija roissa ja vastaaja vaikkapa jäkessä ;))
      Mut siitä huoilimatta täs olisi 44v 170cm vapaa mies statista et natsaako?
      [email protected]

      • Sori

        Espoosta ollaan mut tyylisi ei miellytä. Tahdon kunnollisen miehen, en mitään panomiestä. Sellaisen kohteliaan ja fiksun, plese! Onko sellaisia?


      • rima on korkealla
        Sori kirjoitti:

        Espoosta ollaan mut tyylisi ei miellytä. Tahdon kunnollisen miehen, en mitään panomiestä. Sellaisen kohteliaan ja fiksun, plese! Onko sellaisia?

        olen kaikkea tuota lisäksi paljon muuta ja vaatimaton . mitä sinä voit tarjota ?


      • Anonyymi
        Sori kirjoitti:

        Espoosta ollaan mut tyylisi ei miellytä. Tahdon kunnollisen miehen, en mitään panomiestä. Sellaisen kohteliaan ja fiksun, plese! Onko sellaisia?

        On ! KyllA


    • vai yh ?

      oletko vapaa vai yh?

      Itse etsin vapaata naista...

      • Anonyymi

        0413143291


    • heippa

      Olen 180/73 vaalea liikuntaa harrastava mieopettaja.Mist oot.

    • Anonyymi

      Olisin kiinnostunut tulemaan näkemää4 sua ja ehkä rakastumaan suhun.

    • Anonyymi

      Kuinka monella käytössä ollut narsisti vielä kelpaa? Ja kuinka monen kanssa saa olla perheitä perustanut?

    • Anonyymi

      Ei jaksa.

      Jos otan vielä naisen vaivoikseni sen pitää olla parikymppinen.

      M55

    • Anonyymi

      Kuma mies täällä 0414709535

    • Anonyymi

      Hi kukka on valmis

    • Anonyymi

      Olen mies haluan naiset tänan . 0505434714

      • Anonyymi

        Karvaranne vonkaamassa pillua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karvaranne vonkaamassa pillua.

        kyllä naisilla heti valinnan varaa, jos miehenä laittaisi vastaavan ei ainakaan numeroita laitetaisi nykyviin,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä naisilla heti valinnan varaa, jos miehenä laittaisi vastaavan ei ainakaan numeroita laitetaisi nykyviin,

        Olet väärässä. Sä et vain tajua. Tyypillinen PS äänestäjä joka mölisee, mutta ei mistään mitään tajua!


    • Anonyymi

      Aivan kamalia tämän palsta miehet, jos tällaista hyvään, asialliseen aloitukseen laittaa.

      • Ensinnäkin tämä ei ole deittipalsta, joten aloitusta ei voi oikein asiallisena pitää. Luultavasti, jos joku myisi täällä venettää, niin saisi aika paljon kettuilua.

        Enkä tiedä miten vakavissaan aloituksen voi ottaa, kun siinä ei ole muuta kuvailua naisesta kuin ikä, eikä esimerkiksi ollenkaan yhteystietoja.


    • Anonyymi

      Muuten kävisin, mutta kun ei ole oikein montaa viisasta ajatusta. Kunhan vain kulutan sukkia ajankulukseni.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hei nainen missä olet...mentäis yhdessä laavulle ja vaeltamaan ehkä teltassa yötä 50v pitkä mies.

      • Anonyymi

        Aloittaja on laittanut viestinsä 15 vuotta sitten. Mahtaako enää lukea vastauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on laittanut viestinsä 15 vuotta sitten. Mahtaako enää lukea vastauksia.

        Niin. Rouvahan on jo kuuskymppinen tai sitten manan majoilla, mutta mikäs siinä, jos nämä vuonna -21 vastaavat kaverit tykkäävät vähän eläneemmästä lihasta :)


    • Anonyymi

      Raksamies sitten.

    • Aloituksen ja tämän vastauksen välillä taitaa olla enemmän ajan kuin avaruuden tuomaa etäisyyttä. Siitä huolimatta päätin vastata viestiin menneisyydestä, sillä tässä kaikessa on jotakin pullopostin löytämistä ja siihen vastaamista muistuttavaa nostalgiansekaista romantiikkaa.

      Ajan erottaman kuilun syvyydestä huolimatta käsittelee tämä viesti menneisyydestä aina yhtä ajankohtaista kaipuuta sielunkumppanin löytämiseksi ja toivetta rakkauden jakamisesta sellaisen henkilön kanssa. Meitä ja aloittajaa erottavan kuilun ylittämättömyydestä huolimatta tavoittaa meidät kuitenkin viestin sisälläpitämä leikkisä asenne ihmiselämän kohtaloihin ja toiveikas suhtautuminen tulevaisuuteen. Mikäpä voisi olla yhtä ajattoman viehättävä ja luoksensa vetävää.

      Hetkeäni tässä ajassa kuvaavat osoittimet ovat jokseenkin samassa asennossa nyt, mitä ne olivat aloittajalla viestin jättäessään. Aika on armoton ja luonnon tuomiosta ei voi valittaa. On kuitenkin miellyttävää (tai ehkä huolestuttavaa) ajatella, että jollekin jättämällesi viestille on vastaanottajia vielä vuosien, kenties vuosikymmenten ja vuosisatojenkin jälkeen. Että viestin sanoma tavoittaa sen vastaanottajat edelleen yhtä vetoavasti ja koskettavasti kuin aikoinaan, tai ehkä jopa entistäkin vetoavammin ja koskettavammin.

      Mitä aloittajan viestiin sellaisenaan tulee, taitaa hän kaikesta huolimatta etsiä jonkin sellaisen unelman täyttymistä, mihin en ikinä kykenisi vastaamaan, en sen enempää ajan kuin avaruudenkaan takaa.

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      hei, nuori mies etsi naista k 25-30 ei lapsia , twitch/sixtenz22

    • Anonyymi

      Minulla ei ole mitään noista ominaisuuksista ja tyhmäkin aivovammainen olen , kuin vasemman jalan rikkinäinen saapas.

      Mutta ikä, 45v osuu ja uppoaa. Riittäisikö sellainen?

      JK. vuonna -76 siitettiin uskomattoman mahtavia lapsia!

    • Anonyymi

      Löysitkö sopivan? Miltä tuntuu nyt?😊😊😊😊

      • Anonyymi

        Löysin löysin. Hienosti tepastelee :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löysin löysin. Hienosti tepastelee :)

        Tunnen hänet perinpohjin :) saat kysyä ja minä vastaan.


      • Anonyymi

        Ihan mahtavan tiukka on satavuotiaalla. Ei edes liukuvoidetta tarvi, koska sellaiset on nykyajan höpötyksiä. Nuoret eivät vain osaa vetää kuivana kakkoseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mahtavan tiukka on satavuotiaalla. Ei edes liukuvoidetta tarvi, koska sellaiset on nykyajan höpötyksiä. Nuoret eivät vain osaa vetää kuivana kakkoseen.

        Nyt menet kyllä nukkumaan, kun saimme tämän fantastisen pimeän yhteyden :) Huomenna on jo parempi päivä


    • Anonyymi

      Hei etsin miestä joka on huumorintajunen lämmin sydämminen luotettava rehellinen mies.pirkanmaan alueelta

      • Anonyymi

        Hei voisinko saada puhelin numeron


      • Anonyymi

        Hei


    • Anonyymi

      Soitta 0413143291

    • Anonyymi

      M47 täällä.

      Millaisen seuranhakutekstin olisit kirjoittanut 20 vuotta sitten?

    • Anonyymi

      Onnistukohan tolla alottajalla. En jaksanu kaikkeja viestejä lukea. Oman laskuopin mukaan ois jo yli 60. Saikohan se sen miesopettajan. Jos mä oisin tän käsikirjottaja niin panisin ne yhteen. Eiks ois somaa.

    • Anonyymi

      Soita taikka laita viestii

    • Anonyymi

      Vanha ketju v. 2006. On ihme, jos ei tähän mennessä ole kaveria löytynyt.

    • Anonyymi

      Kerran viikossa olisi paikallaan.

    • Anonyymi

      Paljon irtomulkkuja yhtä naista kohden.

    • Anonyymi

      Valtava määrä muikkuja?

    • Anonyymi

      Se meni sen miesopettajan kanssa ja ne on edelleen yhdessä. Piste.

    • Anonyymi

      Olisitko kiinnostunut kahviseuraksi. Oskari

      • Anonyymi

        Onkohan avaaja edes elossa ? - Minun mielestä jo ikääkin yli 62 v...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan avaaja edes elossa ? - Minun mielestä jo ikääkin yli 62 v...

        kuoleet ovat yksinäisiä,


    • Anonyymi

      Terve .Olen.minä.minken.yoksi..odotan.joko.vaihta.minun elämä.tervetuloa

    • Anonyymi

      Retkelle lähdetään....

    • Anonyymi

      Moi mä on 53v raitis mies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      141
      2091
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1264
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1147
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1027
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      93
      946
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      912
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      880
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      834
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      820
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      723
    Aihe