Haastan kaikki minulle äplyilleet kaksintaisteluun aamunkoitteessa! Jokainen saa valita mieleisensä aseen, mä olen heittänyt sormikkaan ja olen niistänyt nenäni siihen! Kunniaa on puollustettava!
Valitkaa aseet!
23
1810
Vastaukset
- kahjovaakutin
Otan jousipyssyni ja ammun sua persuksiin. *siitäs sai*
- temppeliherra
ampua, ennen kuin on otettu tarvittavat 10 askelta!
- kahjovaakutin
temppeliherra kirjoitti:
ampua, ennen kuin on otettu tarvittavat 10 askelta!
otin ne askeleet. Ehkä hiukan juosten, etuajassa, mutta kuitenkin. Voitin! *tuulettaa*
- temppeliherra
takapuolestani sojottaa nuoli, ei tee sinustaa voittajaa! Olen haavoittunut, mutta en vielä poissa pelistä! Otin yhden askeleen enemmän ja siksi ammuit minua selkään!
- kahjovaakutin
temppeliherra kirjoitti:
takapuolestani sojottaa nuoli, ei tee sinustaa voittajaa! Olen haavoittunut, mutta en vielä poissa pelistä! Otin yhden askeleen enemmän ja siksi ammuit minua selkään!
askeleita on kymmenen, ei ole pakko loikkia ylimääräisiä. Kymmenennen käännöksellä ammutaan. Victory!
- temppeliherra
kahjovaakutin kirjoitti:
askeleita on kymmenen, ei ole pakko loikkia ylimääräisiä. Kymmenennen käännöksellä ammutaan. Victory!
laskihäiriö ja täten oikeus yhden tai kahden askeleen heittoon! Vaadin hyvitystä!
- kahjovaakutin
temppeliherra kirjoitti:
laskihäiriö ja täten oikeus yhden tai kahden askeleen heittoon! Vaadin hyvitystä!
mikään heittokilpailu ole. Siis ollut. Enkä voi laskihäiriöllesi yhtään mitään. Nuoli persuksissa = tappio. Sorgen! *poistuu voittajana*
- temppeliherra
kahjovaakutin kirjoitti:
mikään heittokilpailu ole. Siis ollut. Enkä voi laskihäiriöllesi yhtään mitään. Nuoli persuksissa = tappio. Sorgen! *poistuu voittajana*
on asiasta eri mieltä ja aion jättää proteesin kansainväliseen kaksintaisteluliittoon!
- kahjovaakutin
temppeliherra kirjoitti:
on asiasta eri mieltä ja aion jättää proteesin kansainväliseen kaksintaisteluliittoon!
sinne vaikka pakarasi, who cares! Voitin!
vielä aamunkoitteessa. Nukun täysiään vielä silloin. Lumipalloilla heittelen kun herään.
- Saat
valita värin!
- temppeliherra
punaisesta, koska se kuvaa uudestisyntymisen ihmettä!
- *lataa pyssyn*
temppeliherra kirjoitti:
punaisesta, koska se kuvaa uudestisyntymisen ihmettä!
*suhisee puskissa ja odottaa*
- turhaNtärkee
en tarvitse mitään asetta. voitan kuitenkin keskustelemalla. rauhaa, toveri.
- :DDDD
ja se osuu sua nilkkaan, kosken tahdo pahasti satuttaa. :O)
- temppeliherra
ovat titaania, ne eivät taitu kuin ainoastaan luistellessa!
- kahjovaakutin
temppeliherra kirjoitti:
siihen nähden että istuminen on taakse jäänyttä elämää. :)))))
- :DDDD
temppeliherra kirjoitti:
käydään siis luistimet jalassa, osun silti pilkallani nilkkaasi ja vien jalat altasi. :o)
- tipuliinukka
Em mää tiärä olenk mää mittää kettää pilkannu, mut mää voi silti osallisuu linnunkakalla mittelöön! =)
...Ihav vaa vaik huvikseni! ;) - NoitaNainen
voimaa ei voita mikään!!! ups eksyinkö asemalta????
- kahjovaakutin
sulta on varmaan hirveästi kyselty osaatko ennustaa, veikkaan että varmana osaat. Sano kyykytänkö loputkin palstasta, puolet on menny jo? Vastaa! nimim. epätietoinen.
- bag_gie
ei tarvii kun en äpyilekään...
Taitaa tulla ruuhkaa kunnias puolustamiseen, paitsi jos nuo kaikki vaan kertoo rakastavansa sinnuu - on tähän
mennessä hoideltu kärpäslätkällä. Eikä ole syytä vaihtaa strategiaa nytkään.
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62968
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla295869- 60780
- 55683
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k96603- 57590
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46581- 24579
- 79564
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,13529