Näin valittiin Emma-gaalassa!!
Taitavat Benzin ja Rosenrot olla aika hyviä biisejä kun bändin uusin albumi on kerran Suomen suosituin!!!
http://archive.freehitmp3.com/Rammstein/Rosenrot/Rammstein - Rosenrot.zip
http://www.xakep.ru/post/28442/-x-rammstein_-_benzin.mp3
RAMMSTEIN VUODEN ULKOMAALAINEN ESIINTYJÄ!!
11
707
Vastaukset
- JEE JEE
EN ARVOSTA VAIKKA OLIS UNIVERSUMIN PARASBÄNDI. rAMMASTEINININ KAVERIT EI OLE KEKSINYT MITÖÄ MITÄÄN MUSIKAALISESTI HYVÄÄ.pASKA BÄNDI MUN MIELESTÄ OSAAHAN SITÄ KUKA VAAN TEHDÄ KONEMUsiikka. mä en AINAKAAN VALITSE BÄNDEJÄ SEN MUKAAN KUIN SUOSITTUJA NE ON. KOSKA MUN EI TARVITSE.
- ...logiikkaa
Ajatellaanpä hypotettisesti, että olet kuunnellut jotain bändiä alusta asti. Pidät musiikista, mutta yhtyestä tuleekin yhtäkkiä suosittu! Hyi kamalaa, voi hirveää! Nyt onkin musiikki paskaa, koska siitä tykkää myös naapurin Jaska, jka ennen kuunteli jotain Dr. Albania! Kyllä nyt pitää haukkua kaikille tätä yhtyettä, että "tää on kato pissiskamaa niinQ".
Ja sitten tuosta "musiikillisesti uuden keksimisestä". Kuinkahan monta bändiä osaat sanoa, joka olisi oikeasti tuonut metallimaailmaan jotakin uutta? Niitä on todella vähän. - ...
...logiikkaa kirjoitti:
Ajatellaanpä hypotettisesti, että olet kuunnellut jotain bändiä alusta asti. Pidät musiikista, mutta yhtyestä tuleekin yhtäkkiä suosittu! Hyi kamalaa, voi hirveää! Nyt onkin musiikki paskaa, koska siitä tykkää myös naapurin Jaska, jka ennen kuunteli jotain Dr. Albania! Kyllä nyt pitää haukkua kaikille tätä yhtyettä, että "tää on kato pissiskamaa niinQ".
Ja sitten tuosta "musiikillisesti uuden keksimisestä". Kuinkahan monta bändiä osaat sanoa, joka olisi oikeasti tuonut metallimaailmaan jotakin uutta? Niitä on todella vähän.Älä vääristele asioita:
1. JEE JEE ei missään vaiheessa ole sanonut että olisi kuunnellut Rammsteinia.
2. Niitä bändejä on todella paljon, jotka ovat keksineet metallimaailmaan jotain uutta.
Olt tyypillinen fanipoika joka ei kestä muiden mielipiteitä, eikä todenmukaisempia viestejä. - ................
... kirjoitti:
Älä vääristele asioita:
1. JEE JEE ei missään vaiheessa ole sanonut että olisi kuunnellut Rammsteinia.
2. Niitä bändejä on todella paljon, jotka ovat keksineet metallimaailmaan jotain uutta.
Olt tyypillinen fanipoika joka ei kestä muiden mielipiteitä, eikä todenmukaisempia viestejä.1. En ole missään vaiheessa väittänyt, että nimim. tEINIANGSTI olisi kuunnellut Rammsteinia.
2. En ole misään vaiheessa väittänyt itse kuuntelevani Rammsteinia, enkä edes pitäväni siitä.
3. En ole arvostellut muiden mielipiteitä, mutta pelkkä yhtyeen suosio on varsin huono peruste halveksunnalle.
4. Kukaan ei edelleenkään ole luetellut minulle niitä todella monia bändejä, jotka ovat tuoneet uutta metallimusiikkiin. - ...
................ kirjoitti:
1. En ole missään vaiheessa väittänyt, että nimim. tEINIANGSTI olisi kuunnellut Rammsteinia.
2. En ole misään vaiheessa väittänyt itse kuuntelevani Rammsteinia, enkä edes pitäväni siitä.
3. En ole arvostellut muiden mielipiteitä, mutta pelkkä yhtyeen suosio on varsin huono peruste halveksunnalle.
4. Kukaan ei edelleenkään ole luetellut minulle niitä todella monia bändejä, jotka ovat tuoneet uutta metallimusiikkiin."En ole missään vaiheessa väittänyt, että nimim. tEINIANGSTI olisi kuunnellut Rammsteinia."
Mitäs tämä sitten oli:
"ajatellaanpä hypotettisesti, että olet kuunnellut jotain bändiä alusta asti. Pidät musiikista, mutta yhtyestä tuleekin yhtäkkiä suosittu! Hyi kamalaa, voi hirveää! Nyt onkin musiikki paskaa, koska siitä tykkää myös naapurin Jaska, jka ennen kuunteli jotain Dr. Albania! Kyllä nyt pitää haukkua kaikille tätä yhtyettä, että "tää on kato pissiskamaa niinQ"
Kuin yrittäisit sanoa että JEE JEE olisi tällainen.
"En ole misään vaiheessa väittänyt itse kuuntelevani Rammsteinia, enkä edes pitäväni siitä."
Ei sitä tarvitsekkaan sanoa, päättelin sen tuosta viestistäsi, joka on kuin fanin suusta.
"En ole arvostellut muiden mielipiteitä, mutta pelkkä yhtyeen suosio on varsin huono peruste halveksunnalle."
Ei yhtyeitä pidäkkään kuunnella sen takia jos se saa palkintoja. Mistä edes voit tietää, onko henkilö JEE JEE edes kuunnellut/ollut kuuntelematta tätä bändiä?
"Kukaan ei edelleenkään ole luetellut minulle niitä todella monia bändejä, jotka ovat tuoneet uutta metallimusiikkiin."
Kysymyksesi oli:
Kuinkahan monta bändiä osaat sanoa, joka olisi oikeasti tuonut metallimaailmaan jotakin uutta?
Huomaatko, että tuolla lukee "osaat", eli kysymyksesi oli tarkoitettu VAIN henkilölle JEE JEE. Joten ei ihme että ei ole tullut vastauksia. - .....................
... kirjoitti:
"En ole missään vaiheessa väittänyt, että nimim. tEINIANGSTI olisi kuunnellut Rammsteinia."
Mitäs tämä sitten oli:
"ajatellaanpä hypotettisesti, että olet kuunnellut jotain bändiä alusta asti. Pidät musiikista, mutta yhtyestä tuleekin yhtäkkiä suosittu! Hyi kamalaa, voi hirveää! Nyt onkin musiikki paskaa, koska siitä tykkää myös naapurin Jaska, jka ennen kuunteli jotain Dr. Albania! Kyllä nyt pitää haukkua kaikille tätä yhtyettä, että "tää on kato pissiskamaa niinQ"
Kuin yrittäisit sanoa että JEE JEE olisi tällainen.
"En ole misään vaiheessa väittänyt itse kuuntelevani Rammsteinia, enkä edes pitäväni siitä."
Ei sitä tarvitsekkaan sanoa, päättelin sen tuosta viestistäsi, joka on kuin fanin suusta.
"En ole arvostellut muiden mielipiteitä, mutta pelkkä yhtyeen suosio on varsin huono peruste halveksunnalle."
Ei yhtyeitä pidäkkään kuunnella sen takia jos se saa palkintoja. Mistä edes voit tietää, onko henkilö JEE JEE edes kuunnellut/ollut kuuntelematta tätä bändiä?
"Kukaan ei edelleenkään ole luetellut minulle niitä todella monia bändejä, jotka ovat tuoneet uutta metallimusiikkiin."
Kysymyksesi oli:
Kuinkahan monta bändiä osaat sanoa, joka olisi oikeasti tuonut metallimaailmaan jotakin uutta?
Huomaatko, että tuolla lukee "osaat", eli kysymyksesi oli tarkoitettu VAIN henkilölle JEE JEE. Joten ei ihme että ei ole tullut vastauksia.Kuin yrittäsin sanoa? Tuo taas oli ihan omaa päätelmääsi, ei minun sanomaani! Omaa päättelyäsi oli myös tuo Rammstein-faniuteni, olet siinä väärässä.
"Ei yhtyeitä pidäkkään kuunnella sen takia jos se saa palkintoja. Mistä edes voit tietää, onko henkilö JEE JEE edes kuunnellut/ollut kuuntelematta tätä bändiä? "
Miten liittyy koko aiheeseen se, onko kyseinen nimimerkki kuunnellut tätä bändiä, vai ei? Koko homman pointti oli siinä, että eräänlaisilla musiikinkuuntelijoilla tuntuu hyvän bändin kriteerinä olevan yhtyeen äärimmäinen tuntemattomuus. Katselepas näitä tämän "laatufoorumin" haukutuimpia yhtyeitä. Sieltä löytyy lähes pelkästään suosituimpia nimiä, jotka ennen massiivista sosioita olivat "tosihevareidenkin" mielestä ok.
Joo, myönnetään, kysymykseni oli sunnattu tälle JEE JEE:lle alunperin, eipä ole vastausta kuulunut. Sinulta nimim. "..." kysyisinkin nyt samaa, koska noita uudistajia sanoit tietäväsi monia. - ...
..................... kirjoitti:
Kuin yrittäsin sanoa? Tuo taas oli ihan omaa päätelmääsi, ei minun sanomaani! Omaa päättelyäsi oli myös tuo Rammstein-faniuteni, olet siinä väärässä.
"Ei yhtyeitä pidäkkään kuunnella sen takia jos se saa palkintoja. Mistä edes voit tietää, onko henkilö JEE JEE edes kuunnellut/ollut kuuntelematta tätä bändiä? "
Miten liittyy koko aiheeseen se, onko kyseinen nimimerkki kuunnellut tätä bändiä, vai ei? Koko homman pointti oli siinä, että eräänlaisilla musiikinkuuntelijoilla tuntuu hyvän bändin kriteerinä olevan yhtyeen äärimmäinen tuntemattomuus. Katselepas näitä tämän "laatufoorumin" haukutuimpia yhtyeitä. Sieltä löytyy lähes pelkästään suosituimpia nimiä, jotka ennen massiivista sosioita olivat "tosihevareidenkin" mielestä ok.
Joo, myönnetään, kysymykseni oli sunnattu tälle JEE JEE:lle alunperin, eipä ole vastausta kuulunut. Sinulta nimim. "..." kysyisinkin nyt samaa, koska noita uudistajia sanoit tietäväsi monia."Koko homman pointti oli siinä, että eräänlaisilla musiikinkuuntelijoilla tuntuu hyvän bändin kriteerinä olevan yhtyeen äärimmäinen tuntemattomuus. Katselepas näitä tämän "laatufoorumin" haukutuimpia yhtyeitä. Sieltä löytyy lähes pelkästään suosituimpia nimiä, jotka ennen massiivista sosioita olivat "tosihevareidenkin" mielestä ok. "
Sonulla on väärä ajattelutapa jos noin ajattelet. Monista ennen hyvistä metalliyhtyeistä on tullut suosittuja siksi, että heidän NYKYsoundit ovat ylituotettuja ja kaupallisia (Hyvä esimerkki on Cradle Of Filth) ja sellainen surkeaksi siloiteltu bändi tietysti uppoaa massaan, eikä sellainen sieluton musiikki enää ole mitään hyvää metallia. Ja ihmiset kuuntelevat tuntemattomampia bändejä siksi, koska ne usein ovat hyviä, eikä mitään helposti lähestyttävää yksinkertaista radiomusiikkia, joka taas on tunnettua ja suosittua.
Eli olet väärässä tuon ajattelutapasi kanssa, koska et tiedä asioista tarpeeksi hyvin.
...eipä iske meikäläiseen. Liikaa käytetty koneita, kaupallisuus paistaa läpi, biisit mitäänsanomattomia ja samanlaisia...semmoista radio musaa mun mielestä. Ei juur mistään kotoisin. Mikäköhän siitä bandistä tekee niin suositun?! kun en mie ymmärrä... Saa selittää.
Veikkailin kyllä System of a Downin voittoa,sillä yhtyehän teki melko selvää jälkeä mm.Soundin ja Rumban vuosiäänestyksissä.Mutta että näin.
- hell-patrol
Silläkään ei ole mitään tekemistä metallimusiikin kanssa, kansanmusiikkiahan se on. Englannin kieli on ainoa seikka, minkä takia sitä voi jotenkin musiikiksi kutsua. Hirvittävää sontaa joka tapauksessa, ei mitään omaperäistä.
- sadad3q3r
hell-patrol kirjoitti:
Silläkään ei ole mitään tekemistä metallimusiikin kanssa, kansanmusiikkiahan se on. Englannin kieli on ainoa seikka, minkä takia sitä voi jotenkin musiikiksi kutsua. Hirvittävää sontaa joka tapauksessa, ei mitään omaperäistä.
Sanat ovat omaperäisiä,Jäsenet ovat omaperäisiä.
Luulen että suurinosa morkkaa Rammsteinia siksi koska he laulavat saksaksi,biisitkään ei ole vaikeita soittaa.Morkkaatte Rammsteinia siksi koska ette ymmärrä lainkaan sanoja.Mutta toki,Ymmärrän sen tosiasia että rammstein ei voi olla kaikkien mieleen,eikä pidäkään olla.Tarvitsen hyvät perustelut sille että Rammstein olisi kaupallista musiikkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523261Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492544Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?532524- 1102235
- 241893
- 231662
- 301626
- 1691530
- 361265