Jälkiehkäisypillerit+menkat

Elikkä tuossa viikon alussa hajosi yhdynnässä poikaystävän kanssa kondomi ja päätimme varmuudenvuoksi hakea apteekista jälkiehkäisypillerit. Mitään oireita ei pariin päivään tullut, luojan kiitos, mutta nyt sitten eilen alkoivat kuukautiset. Ei siinä mitään, mutta edellisistä kuukautisistani on vasta reilu viikko! Hormoniannos pillereissä on suuri, joten ymmärrän sen voivan sekoittaa kierron, mutta kyselisinkin nyt muiden kokemuksia? Eli onko muille käynyt samoin ja erityisen kiinnostunut olisin nyt siitä, että miten seuraavat kuukautiseni sitten tulevat. Eli tulevatko normaalisti (kierto minulla 28-30) sitten n. kuukauden kuluttua, vai taas jo muutaman viikon päästä, jolloin normaalisti kuukautiseni tulisivat? Onko kiertonne palannut takaisin omille urilleen pillerien jälkeen? Olen lukenut aikaisempia keskusteluja myös, mutta selvää vastausta en tähän löytänyt. Kiitos jos joku jaksaa vastata.
2424
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Itselleni kävi jälkiehkäisypillereiden jälkeen seuraavasti....
Otettuani pillerin, noin viikko sen jälkeen alkoivat menkat, vaikka edelliset olivat olleet vain kaksi viikkoa aiemmin. Pelkäsin aivan samaa, että kuukausiko tässä tullaan vuotamaan yhteen soittoon?!!
No, näiden "jälkiehkäisy" menkkojen jälkeen meni noin 29 päivää, kun seuraavat menkat alkoi. Siitä lähtien kierto ollut taas normaali.

Äänestä
  • Huh, kiitos vastauksesta, nyt voin olla huolehtimatta koko asiasta sen enempää. Tälläistä se naisena olo vaan on :)

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


oireilija kirjoitti:

Elikkä tuossa viikon alussa hajosi yhdynnässä poikaystävän kanssa kondomi ja päätimme varmuudenvuoksi hakea apteekista jälkiehkäisypillerit. Mitään oireita ei pariin päivään tullut, luojan kiitos, mutta nyt sitten eilen alkoivat kuukautiset. Ei siinä mitään, mutta edellisistä kuukautisistani on vasta reilu viikko! Hormoniannos pillereissä on suuri, joten ymmärrän sen voivan sekoittaa kierron, mutta kyselisinkin nyt muiden kokemuksia? Eli onko muille käynyt samoin ja erityisen kiinnostunut olisin nyt siitä, että miten seuraavat kuukautiseni sitten tulevat. Eli tulevatko normaalisti (kierto minulla 28-30) sitten n. kuukauden kuluttua, vai taas jo muutaman viikon päästä, jolloin normaalisti kuukautiseni tulisivat? Onko kiertonne palannut takaisin omille urilleen pillerien jälkeen? Olen lukenut aikaisempia keskusteluja myös, mutta selvää vastausta en tähän löytänyt. Kiitos jos joku jaksaa vastata.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu