Paljon maksaa kyseinen setti asennettuna?
Kannattaako ottaa uuteen autoon merkkiliikkeestä vai asennuttaa jollain pajalla jälkikäteen?
Paljonko hinta esim ad-autohuollossa tai vastaavassa paikassa?
Lohkolämmitin+sisähaara asennettuna
13
42296
Vastaukset
- Maksoi
400€. Ei sitä olisi itse asentanut on siellä konehuoneessa niin paljon rojua.
- ja roikkuu
Hintahan riippuu auton merkistä ja mallista, koska kaikkiin ei käy se yksi ja sama lämmitin. Toisiin saa parilla sadalla ja toisiin voi kustantaa kuusi saturaista.
Yleensä nyrkkipajoissa on halvempi tuntiveloitus kuin merkkiliikkeissä, itse lämmittimen ja haaroitussarjan hinnassa ei yleensä liene ihan kauhean merkittäviä eroja.
Itse ottaisin uuteen autoon kaupan yhteydessä niin se olisi jo asennettu kun hakee auton, eikä tarvitsisi jälkeenpäin juoksennella asentelemassa. - Kimi
...asennusta vaikka herttoniemen ad-autopaikasta...siis jos olet pk-seudulta/läheltä.
Kahdeksaan autoon siellä asentanut ja pienen kilpailuttamisen jälkeen siellä on aina oltu halvempia. kysyä kannattaa...sehän ei maksa?! - eberi
Laita kerralla lisälämmitin jonka saat n.1000 euroon asennettuna! Vaivaton käyttää.
- arsloch
moro!
mistäspäin oot ja minkämerkkisen auton ostit?
täältä löytyis asentaja jos oot läheltä :) - hinta esim.
Tojota korilla -07->
defa
johtosarja 44€
haaroitussarja 64,90€
elementti autonmallista riippuen 85,50€-107.90€
eli 194,40€->
osien hinnat motonetista
siihen asennus päälle
tämä siis vain esimerkki!- megaaaaaa
326 € tampereella asennettuna sis. sisähaaroituksen . auto, megane 07
- kallis säästö?
sitä sitten ostetaan uusi auto ja heti aletaan säästämään kymppejä ja jopa satanen??
Kannattaa ottaa auton myyvästä liikkeestä, niin ei tule taluiden kanssa ongelmia, tahtovat nu liikkeet olemaan sen verran mustasukkaisia takuiden kanssa jos huomaavat jonkun muun asennuksen autossa.
Itsellä kävä mm. jarrujen kanssa niin kun takuuajan loputtua tarvittiin uudet jarrulevyt ja palat, niin kysyivät heti alkuun, että onko alkuperäiset vanteet. Mitä vanteiden alkuperäisyys kuuluu jarrujen kulumiseen?? Onneksi oli alkuperäiset ja sai hommat takuuseen osien oselta. - uutta putkeen
Kysymys ei ole aina kymppien säästämisestä, vaan tuossakin yhdellä liikkeellä saa joko auton alennuksella (4000) tai winter paketin (n- 3500) kaupanpäälle johon kuuluu lohko ja sisätilan lämmitin ja talvirenkaat vanteilla. Mutta renkaat vanteilla saa erikseen alle 1500 joten lohkolämmittimen hinnaksi jää 2500 mikä on hieman enemmän kuin kymppejä jos asentaa lohkolämmittimen erikseen.
- peppuauki
2000e mersuun vain parasta
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907