Paljon maksaa kyseinen setti asennettuna?
Kannattaako ottaa uuteen autoon merkkiliikkeestä vai asennuttaa jollain pajalla jälkikäteen?
Paljonko hinta esim ad-autohuollossa tai vastaavassa paikassa?
Lohkolämmitin+sisähaara asennettuna
13
42176
Vastaukset
- Maksoi
400€. Ei sitä olisi itse asentanut on siellä konehuoneessa niin paljon rojua.
- ja roikkuu
Hintahan riippuu auton merkistä ja mallista, koska kaikkiin ei käy se yksi ja sama lämmitin. Toisiin saa parilla sadalla ja toisiin voi kustantaa kuusi saturaista.
Yleensä nyrkkipajoissa on halvempi tuntiveloitus kuin merkkiliikkeissä, itse lämmittimen ja haaroitussarjan hinnassa ei yleensä liene ihan kauhean merkittäviä eroja.
Itse ottaisin uuteen autoon kaupan yhteydessä niin se olisi jo asennettu kun hakee auton, eikä tarvitsisi jälkeenpäin juoksennella asentelemassa. - Kimi
...asennusta vaikka herttoniemen ad-autopaikasta...siis jos olet pk-seudulta/läheltä.
Kahdeksaan autoon siellä asentanut ja pienen kilpailuttamisen jälkeen siellä on aina oltu halvempia. kysyä kannattaa...sehän ei maksa?! - eberi
Laita kerralla lisälämmitin jonka saat n.1000 euroon asennettuna! Vaivaton käyttää.
- arsloch
moro!
mistäspäin oot ja minkämerkkisen auton ostit?
täältä löytyis asentaja jos oot läheltä :) - hinta esim.
Tojota korilla -07->
defa
johtosarja 44€
haaroitussarja 64,90€
elementti autonmallista riippuen 85,50€-107.90€
eli 194,40€->
osien hinnat motonetista
siihen asennus päälle
tämä siis vain esimerkki!- megaaaaaa
326 € tampereella asennettuna sis. sisähaaroituksen . auto, megane 07
- kallis säästö?
sitä sitten ostetaan uusi auto ja heti aletaan säästämään kymppejä ja jopa satanen??
Kannattaa ottaa auton myyvästä liikkeestä, niin ei tule taluiden kanssa ongelmia, tahtovat nu liikkeet olemaan sen verran mustasukkaisia takuiden kanssa jos huomaavat jonkun muun asennuksen autossa.
Itsellä kävä mm. jarrujen kanssa niin kun takuuajan loputtua tarvittiin uudet jarrulevyt ja palat, niin kysyivät heti alkuun, että onko alkuperäiset vanteet. Mitä vanteiden alkuperäisyys kuuluu jarrujen kulumiseen?? Onneksi oli alkuperäiset ja sai hommat takuuseen osien oselta. - uutta putkeen
Kysymys ei ole aina kymppien säästämisestä, vaan tuossakin yhdellä liikkeellä saa joko auton alennuksella (4000) tai winter paketin (n- 3500) kaupanpäälle johon kuuluu lohko ja sisätilan lämmitin ja talvirenkaat vanteilla. Mutta renkaat vanteilla saa erikseen alle 1500 joten lohkolämmittimen hinnaksi jää 2500 mikä on hieman enemmän kuin kymppejä jos asentaa lohkolämmittimen erikseen.
- peppuauki
2000e mersuun vain parasta
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759